eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót budowlano-konserwatorskich obejmującychRemont konserwatorski elewacji i dachu wraz z izolacją fundamentów budynku nr 5B oraz Remont konserwatorski elewacji i dachu wraz z izolacją fundamentów budynku nr 6B.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-04

Kraków: Wykonanie robót budowlano-konserwatorskich obejmujących: Remont konserwatorski elewacji i dachu wraz z izolacją fundamentów budynku nr 5B oraz Remont konserwatorski elewacji i dachu wraz z izolacją fundamentów budynku nr 6B.
Numer ogłoszenia: 34015 - 2016; data zamieszczenia: 04.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Babińskiego 29, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6524347, 6524526, faks 012 2621335.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlano-konserwatorskich obejmujących: Remont konserwatorski elewacji i dachu wraz z izolacją fundamentów budynku nr 5B oraz Remont konserwatorski elewacji i dachu wraz z izolacją fundamentów budynku nr 6B..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-konserwatorskich, w dwóch pakietach: Remont konserwatorski elewacji i dachu wraz z izolacją fundamentów budynku nr 5B-pakiet I. Remont konserwatorski elewacji i dachu wraz z izolacją fundamentów budynku nr 6B-pakiet II. Zamawiający przewiduje składnie ofert na całość zamówienia lub w częściach, gdzie część stanowią pakiety wg. podziału powyżej. Przedmiot zamówienia dla poszczególnych pakietów obejmuje: Pakiet I: Wykonawca wykona roboty budowano-konserwatorskie dotyczące między innymi: 1. Roboty przygotowawcze-zabezpieczenie terenu budowy 2. Remont dachu: a) wymiana pokrycia dachowego b) częściowa wymiana elementów więźby dachowej c) wymiana ofasowań, rynien i rur spustowych z blachy tytan-cynk d) przebudowa kominów w części ponaddachowej z cegły klinkierowej e) zabezpieczenie elementów drewnianych antygrzybicznie i przeciwpożarowo f) wykonanie instalacji odgromowej (aktywnej, w postaci zwodów wysokich z głowicami indukcyjnymi oraz dedykowanego masztu), g) skucie i wykonanie tynków cementowo-wapiennych na kominach w części poddachowej 3. Remont elewacji: a) całkowite skucie tynków b) mycie wodą z detergentem pod ciśnieniem c) oczyszczenie ścierne murów i fug d) odgrzybianie podłoży budowlanych przy renowacji e) rekonstrukcja tynków grzebykowych w strefie cokołowej f) wykonanie tynków gładkich renowacyjnych g) dwukrotne malowanie powierzchni tynków farbami silikonowymi h) renowacja parapetów kamiennych zewnętrznych i) czyszczenie ręczne powierzchni z piaskowca j) uzupełnienie brakujących lub uszkodzonych elementów z piaskowca k) uzupełnienie ubytków za pomocą kitów na bazie żywicy epoksydowej l) odgrzybianie podłoży z kamienia ł) hydrofobizacja podłoży m) neutralizacja soli preparatem n) spoinowanie murów z cegły licowanej o) ręczna reprofilacja (wypełnienie ubytków) p) montaż lamp, uchwytów, poręczy itp. 4. Wykonanie izolacji pionowej ścian piwnic, drenażu opaskowego, kanalizacji deszczowej: a) wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi b) odeskowanie wykopów wąskoprzestrzennych o szerokości do 1,5m, głębokość do 3m c) ochrona murów przed wilgocią wstępującą i przed wykwitami soli, usunięcie starego tynku oraz mechaniczne oczyszczenie powierzchni d) mycie konstrukcji wodą z detergentem pod ciśnieniem e) izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne f) docieplenie ścian piwnic płytami polistyrenowymi grubości 2 cm, mocowanie punktowe, g) izolacje przeciwwilgociowe z folii kubełkowej h) wykonanie studzienek rewizyjnych z rury karbowanej o średnicy 315mm z gotowych elementów z tworzywa sztucznego, z pokrywą żeliwną i) wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze studniami j) ułożenie włókniny syntetycznej k) ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych, w zwojach, Dn 125mm, z filtrem z włókna l) podłoże z materiałów sypkich ł) zasypywanie i zagęszczanie wykopów. 5. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu retro-opaska wokół budynku, chodników i tarasu. 6. Wykonanie plantowania i zasiewu trawy. 7. Wywóz i utylizacja gruzu. 8. Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót. 9. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Wykonawca zrealizuje roboty budowlano-konserwatorskie dotyczące budynku nr 5B w oparciu o rozwiązania techniczno-materiałowe oraz opis wykonania robót i technologii wykonania robót zawarte w dokumentacji projektowej pn: Remont konserwatorski elewacji i dachu budynku 5B na działce nr 1.31 obr. 70 Podgórze przy ul. dr J. Babińskiego w Krakowie, autorstwa Biura Projektów Łukasz Zatorowski i Biura Projektów Piotr Wolarek Kraków, w oparciu o rozwiązania przyjęte w Programie prac konserwatorskich autorstwa mgr Małgorzaty Mrzygłód-Tomasik, oraz w oparciu o Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Pakiet II: Wykonawca wykona roboty budowlano-konserwatorskie dotyczące między innymi: 1. Roboty przygotowawcze-zabezpieczenie terenu budowy 2. Remont dachu: a) wymiana pokrycia dachowego b) częściowa wymiana elementów więźby dachowej c) wymiana ofasowań, rynien i rur spustowych z blachy tytan-cynk d) przebudowa kominów w części ponaddachowej z cegły klinkierowej e) zabezpieczenie elementów drewnianych antygrzybicznie i przeciwpożarowo f) wykonanie instalacji odgromowej (aktywnej, w postaci zwodów wysokich z głowicami indukcyjnymi oraz dedykowanego masztu), g) skucie i wykonanie tynków cementowo-wapiennych na kominach w części poddachowej 3. Remont elewacji: a) całkowite skucie tynków b) mycie wodą z detergentem pod ciśnieniem c) oczyszczenie ścierne murów i fug d) odgrzybianie podłoży budowlanych przy renowacji e) rekonstrukcja tynków grzebykowych w strefie cokołowej f) wykonanie tynków gładkich renowacyjnych g) dwukrotne malowanie powierzchni tynków farbami silikonowymi h) renowacja parapetów kamiennych zewnętrznych i) czyszczenie ręczne powierzchni z piaskowca j) uzupełnienie brakujących lub uszkodzonych elementów z piaskowca k) uzupełnienie ubytków za pomocą kitów na bazie żywicy epoksydowej l) odgrzybianie podłoży z kamienia ł) hydrofobizacja podłoży m) neutralizacja soli preparatem n) spoinowanie murów z cegły licowanej o) ręczna reprofilacja (wypełnienie ubytków) p) montaż lamp, uchwytów, poręczy itp. 4. Wykonanie izolacji pionowej ścian piwnic, drenażu opaskowego, kanalizacji deszczowej: a) wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi b) odeskowanie wykopów wąskoprzestrzennych o szerokości do 1,5m, głębokość do 3m c) ochrona murów przed wilgocią wstępującą i przed wykwitami soli, usunięcie starego tynku oraz mechaniczne oczyszczenie powierzchni d) mycie konstrukcji wodą z detergentem pod ciśnieniem e) izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne f) docieplenie ścian piwnic płytami polistyrenowymi grubości 2cm, mocowanie punktowe, g) izolacje przeciwwilgociowe z folii kubełkowej h) wykonanie studzienek rewizyjnych z rury karbowanej o średnicy 315mm z gotowych elementów z tworzywa sztucznego, z pokrywą żeliwną i) wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze studniami j) ułożenie włókniny syntetycznej k) ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych, w zwojach, Dn 125mm, z filtrem z włókna l) podłoże z materiałów sypkich ł) zasypywanie i zagęszczanie wykopów. 5. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu retro-opaska wokół budynku, chodników i tarasu. 6. Wykonanie plantowania i zasiewu trawy. 7. Wywóz i utylizacja gruzu. 8. Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót. 9. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Wykonawca zrealizuje roboty budowlano-konserwatorskie dotyczące budynku nr 6B w oparciu o rozwiązania techniczno-materiałowe oraz opis wykonania robót i technologii wykonania robót zawarte w dokumentacji projektowej pn: Remont konserwatorski elewacji i dachu budynku 6B na działce nr 1.31 obr. 70 Podgórze przy ul. dr J. Babińskiego w Krakowie, autorstwa Biura Projektów Łukasz Zatorowski i Biura Projektów Piotr Wolarek Kraków, w oparciu o rozwiązania przyjęte w Programie prac konserwatorskich autorstwa mgr Małgorzaty Mrzygłód-Tomasik, oraz w oparciu o Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i umieszczenie na terenie budowy, dla każdego z pakietów, tablic informacyjnych zgodnie z: 1. wytycznymi Województwa Małopolskiego: 2. wytycznymi Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. w odniesieniu do każdego z pakietów. Zakres możliwych do udzielenia zamówień uzupełniających może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienia uzupełniające mogą być wykonywane w obiektach Zamawiającego na terenie Szpitala Specjalistycznego im. dr. Józefa Babińskiego SP ZOZ w Krakowie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta (zarówno na pakiet I jak i na pakiet II) musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność oraz czynności objęte przedmiotem zamówienia nie wymagają posiadania specjalnych uprawnień. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ); metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: 1) wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 robotą budowlano-konserwatorską o charakterze podobnym lub tożsamym z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 złotych brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) przedłoży dowody dotyczące najważniejszych robót, określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące czy roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, którymi są: 2.1) poświadczenie, 2.2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 2.1), (zgodnie z zapisem §1 ust.2 pkt.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013, poz. 231). Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ) i dowodów, o których mowa w pkt. 2) powyżej; metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ); metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: 1) wykaże się osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ), 2) wykaże się osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będą posiadać wymagane uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) (załącznik nr 5 do SIWZ), a w szczególności dysponowaniem kierownikiem budowy: a) posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujących kierowanie robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane; Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623, ze zm.); i b) który, zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2014 r. poz. 1446 oraz z 2015 r. poz. 397 i 774 z późn. zm.) przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury / bądź jeżeli udział w robotach budowlanych miał miejsce przed dniem wejścia w życie w/w ustawy, odbyły odpowiednią praktykę podlegającą zaliczeniu według odpowiednich przepisów wcześniej obowiązujących; i c) jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów; Dz. U. nr 5 z 2001r., poz. 42) i posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie okręgowej izby inżynierów budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ); metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Oświadczenie o doświadczeniu Wykonawcy, tj. wykaz zawierający co najmniej 1 robotę budowlano-konserwatorską o charakterze podobnym lub tożsamym z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 złotych brutto, wykonaną w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Wydłużony okres gwarancji - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (np. kryteria oceny ofert). 3. Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie: 1) zmiany wskazanego w § 4 ust. 1 terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku, gdy zmianę taką zaakceptuje Zamawiający, lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, w szczególności jeśli zmiana jest konieczna ze względu na wymagania instytucji przekazujących Zamawiającemu środki finansowe na realizację przedmiotu umowy, lub niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, 2) zmiany osób lub podmiotów odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego - jeżeli zmiana taka nie wpłynie na pozostałe warunki realizacji przedmiotu umowy, 3) zmiany zakresu realizacji przedmiotu umowy - jeżeli z wnioskiem takim wystąpi Zamawiający lub zmiana taka stanie się konieczna, 4) w przypadku wskazanym w § 3 niniejszej umowy. 5. Zamawiający dopuszcza także możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie optymalnemu wykonaniu przedmiotu umowy, jak również oszczędnemu, celowemu i efektywnemu wydatkowaniu środków finansowych, 2) gdy wystąpią zdarzenia losowe, 3) gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji przekazujących Zamawiającemu środki finansowe na realizację przedmiotu umowy. 6. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany zakresu prac objętych przedmiotem umowy na następujących zasadach: 1) Wykonawca, w razie otrzymania pisemnego żądania Zamawiającego, co do zmiany zakresu prac, przeanalizuje proponowane zmiany pod względem finansowym i technicznym, w tym wpływ takich zmian na termin i koszt realizacji przedmiotu umowy, a następnie przedstawi na piśmie swój raport Zamawiającemu w uzgodnionym przez Strony terminie. Ostateczna decyzja należy do Zamawiającego. 2) W przypadku zmian zakresu przedmiotu umowy wniesionych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zgłosić uwagi w terminie 5 dni od daty ich otrzymania. Brak takich uwag w powyższym terminie będzie równoznaczny z akceptacją tych zmian. Ewentualne konsekwencje finansowe i terminowe powstałe w wyniku nie zgłoszenia uwag w powyższym terminie ponosi Wykonawca. 3) Wykonawca może złożyć Zamawiającemu pisemne propozycje zmian zakresu prac, o ile będą one wpływały na usprawnienie realizacji i zmniejszenie kosztów przedmiotu umowy. 4) Przewiduje się możliwość obniżenia wynagrodzenia określonego w § 2 ust.1 niniejszej umowy w przypadku wprowadzenia przez Zamawiającego uzgodnionych z Wykonawcą zamiennych rozwiązań obniżających koszt realizacji przedmiotu umowy przy niezmienionym standardzie i bez ograniczania zakresu prac. 5) Wykonawca przystąpi do wykonania prac o zmienionym zakresie, po uzyskaniu od Zamawiającego pisemnego zatwierdzenia wszystkich warunków, w szczególności warunków finansowych wykonania takich zmian, w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy. Stosowny aneks powinien zostać sporządzony w terminie 7 dni od dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego wszystkich warunków przedstawionych przez Wykonawcę. 7. Ponadto, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie rezygnacji z części zakresu rzeczowego przedmiotu umowy obejmującego: a) wykonanie prac malarskich elewacji, b) wykonanie prac konserwatorskich - elementy wykonane z piaskowca i tynki grzebykowe, c) wykonanie nawierzchni - chodnik, opaska, taras, d) wykonanie prac dotyczących terenów zielonych wokół budynku, w przypadku kiedy Zamawiający nie otrzyma dotacji celowych na realizację całego zadania inwestycyjnego, tj. nie uzyska dofinansowania w wysokościach wnioskowanych do instytucji dotujących. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim wynagrodzenie należne Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu stosownie do postanowień § 2 ust. 6 umowy i Wykonawcy nie będą przysługiwały względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, 30-393 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2016 godzina 10:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, 30-393 Kraków - Kancelaria Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót budowlano-konserwatorskich Remont konserwatorski elewacji i dachu wraz z izolacją fundamentów budynku nr 5B-pakiet I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca wykona roboty budowano-konserwatorskie dotyczące między innymi: 1. Roboty przygotowawcze-zabezpieczenie terenu budowy 2. Remont dachu: a) wymiana pokrycia dachowego b) częściowa wymiana elementów więźby dachowej c) wymiana ofasowań, rynien i rur spustowych z blachy tytan-cynk d) przebudowa kominów w części ponaddachowej z cegły klinkierowej e) zabezpieczenie elementów drewnianych antygrzybicznie i przeciwpożarowo f) wykonanie instalacji odgromowej (aktywnej, w postaci zwodów wysokich z głowicami indukcyjnymi oraz dedykowanego masztu), g) skucie i wykonanie tynków cementowo-wapiennych na kominach w części poddachowej 3. Remont elewacji: a) całkowite skucie tynków b) mycie wodą z detergentem pod ciśnieniem c) oczyszczenie ścierne murów i fug d) odgrzybianie podłoży budowlanych przy renowacji e) rekonstrukcja tynków grzebykowych w strefie cokołowej f) wykonanie tynków gładkich renowacyjnych g) dwukrotne malowanie powierzchni tynków farbami silikonowymi h) renowacja parapetów kamiennych zewnętrznych i) czyszczenie ręczne powierzchni z piaskowca j) uzupełnienie brakujących lub uszkodzonych elementów z piaskowca k) uzupełnienie ubytków za pomocą kitów na bazie żywicy epoksydowej l) odgrzybianie podłoży z kamienia ł) hydrofobizacja podłoży m) neutralizacja soli preparatem n) spoinowanie murów z cegły licowanej o) ręczna reprofilacja (wypełnienie ubytków) p) montaż lamp, uchwytów, poręczy itp. 4. Wykonanie izolacji pionowej ścian piwnic, drenażu opaskowego, kanalizacji deszczowej: a) wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi b) odeskowanie wykopów wąskoprzestrzennych o szerokości do 1,5m, głębokość do 3m c) ochrona murów przed wilgocią wstępującą i przed wykwitami soli, usunięcie starego tynku oraz mechaniczne oczyszczenie powierzchni d) mycie konstrukcji wodą z detergentem pod ciśnieniem e) izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne f) docieplenie ścian piwnic płytami polistyrenowymi grubości 2 cm, mocowanie punktowe, g) izolacje przeciwwilgociowe z folii kubełkowej h) wykonanie studzienek rewizyjnych z rury karbowanej o średnicy 315mm z gotowych elementów z tworzywa sztucznego, z pokrywą żeliwną i) wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze studniami j) ułożenie włókniny syntetycznej k) ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych, w zwojach, Dn 125mm, z filtrem z włókna l) podłoże z materiałów sypkich ł) zasypywanie i zagęszczanie wykopów. 5. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu retro-opaska wokół budynku, chodników i tarasu. 6. Wykonanie plantowania i zasiewu trawy. 7. Wywóz i utylizacja gruzu. 8. Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót. 9. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Wykonawca zrealizuje roboty budowlano-konserwatorskie dotyczące budynku nr 5B w oparciu o rozwiązania techniczno-materiałowe oraz opis wykonania robót i technologii wykonania robót zawarte w dokumentacji projektowej pn: Remont konserwatorski elewacji i dachu budynku 5B na działce nr 1.31 obr. 70 Podgórze przy ul. dr J. Babińskiego w Krakowie, autorstwa Biura Projektów Łukasz Zatorowski i Biura Projektów Piotr Wolarek Kraków, w oparciu o rozwiązania przyjęte w Programie prac konserwatorskich autorstwa mgr Małgorzaty Mrzygłód-Tomasik, oraz w oparciu o Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i umieszczenie na terenie budowy, dla każdego z pakietów, tablic informacyjnych zgodnie z: 1. wytycznymi Województwa Małopolskiego: 2. wytycznymi Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Wdłużony okres gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót budowlano-konserwatorskich Remont konserwatorski elewacji i dachu wraz z izolacją fundamentów budynku nr 6B-pakiet II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca wykona roboty budowlano-konserwatorskie dotyczące między innymi: 1. Roboty przygotowawcze-zabezpieczenie terenu budowy 2. Remont dachu: a) wymiana pokrycia dachowego b) częściowa wymiana elementów więźby dachowej c) wymiana ofasowań, rynien i rur spustowych z blachy tytan-cynk d) przebudowa kominów w części ponaddachowej z cegły klinkierowej e) zabezpieczenie elementów drewnianych antygrzybicznie i przeciwpożarowo f) wykonanie instalacji odgromowej (aktywnej, w postaci zwodów wysokich z głowicami indukcyjnymi oraz dedykowanego masztu), g) skucie i wykonanie tynków cementowo-wapiennych na kominach w części poddachowej 3. Remont elewacji: a) całkowite skucie tynków b) mycie wodą z detergentem pod ciśnieniem c) oczyszczenie ścierne murów i fug d) odgrzybianie podłoży budowlanych przy renowacji e) rekonstrukcja tynków grzebykowych w strefie cokołowej f) wykonanie tynków gładkich renowacyjnych g) dwukrotne malowanie powierzchni tynków farbami silikonowymi h) renowacja parapetów kamiennych zewnętrznych i) czyszczenie ręczne powierzchni z piaskowca j) uzupełnienie brakujących lub uszkodzonych elementów z piaskowca k) uzupełnienie ubytków za pomocą kitów na bazie żywicy epoksydowej l) odgrzybianie podłoży z kamienia ł) hydrofobizacja podłoży m) neutralizacja soli preparatem n) spoinowanie murów z cegły licowanej o) ręczna reprofilacja (wypełnienie ubytków) p) montaż lamp, uchwytów, poręczy itp. 4. Wykonanie izolacji pionowej ścian piwnic, drenażu opaskowego, kanalizacji deszczowej: a) wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi b) odeskowanie wykopów wąskoprzestrzennych o szerokości do 1,5m, głębokość do 3m c) ochrona murów przed wilgocią wstępującą i przed wykwitami soli, usunięcie starego tynku oraz mechaniczne oczyszczenie powierzchni d) mycie konstrukcji wodą z detergentem pod ciśnieniem e) izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne f) docieplenie ścian piwnic płytami polistyrenowymi grubości 2cm, mocowanie punktowe, g) izolacje przeciwwilgociowe z folii kubełkowej h) wykonanie studzienek rewizyjnych z rury karbowanej o średnicy 315mm z gotowych elementów z tworzywa sztucznego, z pokrywą żeliwną i) wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze studniami j) ułożenie włókniny syntetycznej k) ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych, w zwojach, Dn 125mm, z filtrem z włókna l) podłoże z materiałów sypkich ł) zasypywanie i zagęszczanie wykopów. 5. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu retro-opaska wokół budynku, chodników i tarasu. 6. Wykonanie plantowania i zasiewu trawy. 7. Wywóz i utylizacja gruzu. 8. Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót. 9. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Wykonawca zrealizuje roboty budowlano-konserwatorskie dotyczące budynku nr 6B w oparciu o rozwiązania techniczno-materiałowe oraz opis wykonania robót i technologii wykonania robót zawarte w dokumentacji projektowej pn: Remont konserwatorski elewacji i dachu budynku 6B na działce nr 1.31 obr. 70 Podgórze przy ul. dr J. Babińskiego w Krakowie, autorstwa Biura Projektów Łukasz Zatorowski i Biura Projektów Piotr Wolarek Kraków, w oparciu o rozwiązania przyjęte w Programie prac konserwatorskich autorstwa mgr Małgorzaty Mrzygłód-Tomasik, oraz w oparciu o Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i umieszczenie na terenie budowy, dla każdego z pakietów, tablic informacyjnych zgodnie z: 1. wytycznymi Województwa Małopolskiego: 2. wytycznymi Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Wydłużony okres gwarancji - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.