eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa zestawów do pobierania krwi w systemie zamkniętym z dzierżawą aparatu do odczytu OB oraz dostawa probówek i innych akcesoriów do pobierania krwi włośniczkowej - Sprawa nr ZP/D/15/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Katowice: Dostawa zestawów do pobierania krwi w systemie zamkniętym z dzierżawą aparatu do odczytu OB oraz dostawa probówek i innych akcesoriów do pobierania krwi włośniczkowej - Sprawa nr ZP/D/15/08
Numer ogłoszenia: 340149 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych , ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2090885, faks 032 2553242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwps.home.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zwps.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów do pobierania krwi w systemie zamkniętym z dzierżawą aparatu do odczytu OB oraz dostawa probówek i innych akcesoriów do pobierania krwi włośniczkowej - Sprawa nr ZP/D/15/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów do pobierania krwi w systemie zamkniętym z dzierżawą aparatu do odczytu OB oraz dostawa probówek i innych akcesoriów do pobierania krwi włośniczkowej. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.19.25.00 - Probówki 33.14.13.20 - Igły medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 2 513,07 PLN. 2.W przypadku złożenia ofert częściowych wysokość wadium dla każdego pakietu wynosi odpowiednio: a) pakiet 1 - 2 493,99 PLN b) pakiet 2 - 19,08 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ, którym jest zestawienie parametrów eksploatacyjno- technicznych dla poszczególnych pakietów. b.Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ, którym jest zestawienie asortymentowo - cenowe dla poszczególnych pakietów. c.Wypełniony i podpisany Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. d.Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ. e.Parafowany na znak akceptacji jej treści przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. f.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda wykazu, co najmniej dwóch wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, iż te dostawy zostały wykonane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. g.Oświadczenie Zarządu Spółki z o.o. związane z art.230 Kodeksu Spółek Handlowych jako Załącznik nr 7 oferty (dotyczy tylko Spółek z o.o.) jeśli wymaga tego wartość zamówienia. h.Kopię potwierdzenia wniesienia wadium w pieniądzu. W przypadku wniesienia wadium w innej formie, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda dołączenia do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. b)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia, że oferowany aparat odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający żąda: a)przedstawienia materiałów, (np. katalogów, specyfikacji technicznych, opisów merytorycznych, itp.) zawierających informacje o parametrach, cechach techniczno - użytkowych i charakterystyce oferowanego aparatu dla potwierdzenia i udokumentowania spełniania wymagań Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia określonych w SIWZ. b)oświadczenia Wykonawcy o klasyfikacji oferowanego wyrobu medycznego, c)dokumentów dopuszczających zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r. poz. 896). 4.Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 4.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo). W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, zobowiązani oni będą, najpóźniej przed dniem zawarcia umowy, do przedłożenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. Oferta wspólna wnoszona przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych musi spełniać następujące warunki: -oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika (partnera wiodącego), -pełnomocnictwo musi być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich uczestników wspólnego przedsięwzięcia, -pełnomocnik/partner wiodący winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu i na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie; -oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 1d oraz 2a,b dla każdego partnera z osobna..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwps.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Wojewódzkich Specjalistycznych, ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych, ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, Sekretariat pok. 323.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawów do pobierania krwi w systemie zamkniętym z dzierżawą aparatu do odczytu OB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do pobierania krwi w systemie zamkniętym z dzierżawą aparatu do odczytu OB. Zamówienie obejmuje: a)dzierżawę aparatu do odczytu OB wraz z obsługą serwisową na okres trzech lat od daty dostarczenia aparatu przez wybranego Wykonawcę, b)sukcesywną dostawę zestawów do pobierania krwi w systemie zamkniętym, c)zainstalowanie i uruchomienie aparatu, d)przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie używania aparatu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.19.25.00-7, 33.14.12.30-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa probówek oraz innych akcesoriów do pobierania krwi włośniczkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Próbówki do pobierania krwi włośniczkowej bez dodatków 1200 szt. Próbówki do pobierania krwi włośniczkowej z dodatkiem K2 EDTA 1200szt. Nakłuwacze 2400szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.