eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szadek › Odwóz uczniów ze szkoły w Szadku po zakończeniu zajęć realizowanych w ramach projektu"Uczę się technoLOGICZNIE" Projekt nr RPLD. 11.01.02-10-A021/16-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w pierwszym półroczu roku szkolnego 2016/2017.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-09

Ogłoszenie nr 340142 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.

Szadek: Odwóz uczniów ze szkoły w Szadku po zakończeniu zajęć realizowanych w ramach projektu: "Uczę się technoLOGICZNIE" Projekt nr RPLD. 11.01.02-10-A021/16-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w pierwszym półroczu roku szkolnego 2016/2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 329644 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 332159


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Szadek, krajowy numer identyfikacyjny 73093446000000, ul. ul. Warszawska  3, 98240   Szadek, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 438 215 004, faks 438 215 773, e-mail urzad@ugimszadek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odwóz uczniów ze szkoły w Szadku po zakończeniu zajęć realizowanych w ramach projektu: "Uczę się technoLOGICZNIE" Projekt nr RPLD. 11.01.02-10-A021/16-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w pierwszym półroczu roku szkolnego 2016/2017.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

11/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Odwóz uczniów ze szkoły w Szadku po zakończeniu zajęć realizowanych w ramach projektu: "Uczę się technoLOGICZNIE" Projekt nr RPLD. 11.01.02-10-A021/16-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w pierwszym półroczu roku szkolnego 2016/2017. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odwóz uczniów ze szkoły w Szadku przy wykorzystaniu 1 autobusu klasy minimum 40 miejsc siedzących na następującej trasie: odwóz: 1.Szadek - Dziadkowice - Przatów Dolny - Przybyłów - Remiszew - ul. Osiny - Górna Wola - Tarnówka Kolonia - Tarnówka - Rzepiszew - Janów - Wola Łobudzka - Lichawa - Lichawa Parcela - Stefanów - Tomaszew - Kornaty - Wola Krokocka - Choszczewo - Kromolin Nowy - Szadek, odwóz środa około godziny 15:30, planowana ilość przystanków około 20. Dzienna długość tras do przejechania średnio do 65 km, czas przejazdu około 1 godziny. (w okresie I półrocza roku szkolnego 2016/2017). Odwóz tylko w środy w dni nauki szkolnej (z wyłączeniem świąt). Dopuszcza się odwóz w innym dniu niż środa po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem. Planuje się 12 odwozów w I półroczu roku szkolnego (dopuszcza się zmianę: plus/ minus 2 odwozy). Łączny dystans trasy przy założeniu 12 odwozów: 780 km. Długość trasy będzie liczona: rozpoczęcie spod Szkoły Podstawowej w Szadku - objazd trasy - powrót pod Szkołę Podstawową w Szadku. Dopuszcza się korektę przebiegu trasy po jej akceptacji przez Zamawiającego i rodziców. Dopuszcza się także zmianę kolejności miejscowości na trasie przejazdu po uzgodnieniu z Zamawiającym oraz odwrócenie kierunku jazdy zgodnie z decyzją i dyspozycją Dyrektora szkoły. Zamawiający zapewnia opiekuna w czasie dowozu/odwozu. Każdy oferent powinien zapoznać się z przebiegiem trasy dowozu/odwozu i jakością klasy dróg w terenie. Dopuszcza się w okresie zimowym, w razie wystąpienia warunków uniemożliwiających przejazd daną trasą, korektę trasy. W razie potrzeby może nastąpić zwiększenie liczby przystanków na danej trasie maksymalnie o 2 w stosunku do planowanej. Autobus odwożący dzieci musi być wyposażony w minimum dwoje drzwi dla pasażerów oraz w dźwiękową sygnalizację cofania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3105.56
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usług Transportowych 100 Mil Bierzanowski sp. j. ,  ,  ul. Ogrodowa 13,  97-400,  Bełchatów,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3285.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3285.36
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3285.36
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.