eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Roboty budowlane wykonywane w ramach budowy pod nazwą Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Poznańskiej na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, etap VI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Łomża: Roboty budowlane wykonywane w ramach budowy pod nazwą Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Poznańskiej na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, etap VI
Numer ogłoszenia: 340138 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży , ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, faks 086 2156601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane wykonywane w ramach budowy pod nazwą Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Poznańskiej na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, etap VI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej instalacji chłodniczej z rur i kształtek miedzianych stosowanych do chłodnictwa zgodnych z EN 12735-1 wg ASTM B 280. Maksymalne zapotrzebowanie chłodu dla pomieszczeń klimatyzowanych wynosi 67,9 kW. Zestawienie pomieszczeń z obliczeniową ilością chłodu zamieszczono w części obliczeniowej. Zaprojektowano instalację chłodniczą w oparciu o jednostkę zewnętrzną CMPACT220HP składającą się z dwóch jednostek RVXVHT120GE oraz RVXVHT100GE o łącznej mocy 61,6 kW firmy Samsung lub innego wytwórcy o parametrach i cechach technicznych nie gorszych od wskazanych powyżej. Jednostkę zewnętrzną umieszczono na dachu budynku. Czynnikiem wymiany ciepła pomiędzy agregatem a jednostkami wewnętrznymi jest czynnik R410A. Chłód wytworzony w agregacie skierowany zostanie na klimatyzatory zamontowane w poszczególnych pomieszczeniach. Zastosowano klimatyzatory typu split Vivace AVXWNH0XXEE oraz typu kasetonowego AVXCMH0XXEE prod. Samsung lub innego wytwórcy o parametrach i cechach technicznych nie gorszych od wskazanych powyżej. Dodatkowo, w pomieszczeniu serwerowni zastosowano niezależny zestaw klimatyzatora MAX AQV24UGA o mocy 6,8 kW prod. Samsung lub innego wytwórcy o parametrach i cechach technicznych nie gorszych od wskazanych powyżej . Dodatkowo w ramach w/w robót zaplanowano: przeniesienie dwóch istniejących jednostek wewnętrznych GALANZ AUS-12H53C32F02 i AUS-09H53C32F02 z pomieszczeń sal komputerowych 7 i 9 zlokalizowanych na parterze do pomieszczeń biurowych na III piętrze , pozostawiając jednocześnie jednostki zewnętrzne klimatyzatorów bez zmian. przeniesienie istniejącego klimatyzatora GALANZ AUS-12H53C32F02 wraz z jednostką zewnętrzną z pomieszczenia Serwerowi do pomieszczenia projektora w auli głównej (rys. 5,6). Każdy z klimatyzatorów sterowany będzie indywidualnie za pomocą programowalnego pilota pomieszczeniowego. Nierozłącznym zakresem robót budowlanych jest wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej i sterującej pracą klimatyzatorów oraz agregatów chłodniczych. Zakres zamówienia obejmuje też wykonanie niezbędnych robót ogólnobudowlanych polegających ogólnie na wykonywaniu przekuć, prowadzeniu instalacji, wykonywanie ich obudów, demontaż i montaż istniejących sufitów podwieszanych, roboty malarskie i remontowe, roboty dekarskie związane z umocowaniem nowych i przenoszeniem istniejących jednostek klimatyzacyjnych na dachu budynku, roboty zabezpieczeniowe, montaż i demontaż elementów meblowych w pomieszczeniach, sprzątanie po remontach do stanu sprzed rozpoczęcia budowy. 2. Ze względu na to, ze całość robót prowadzona będzie w istniejącym - intensywnie użytkowanym budynku, należy każdorazowo przed przystąpieniem do realizacji robót w poszczególnych pomieszczeniach uwzględnić ich termin rozpoczęcia i zakończenia. 3. Szczegółowy zakres i rodzaj robót budowlanych określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ, na którą składają się: ­ przedmiary robót, ­ Projekt Budowlano-Wykonawczy instalacji klimatyzacji - część technologiczna ­ Projekt Budowlano-Wykonawczy instalacji klimatyzacji - część elektryczna ­ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 6 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust 1 ustawy Pzp: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5 złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią siwz, 1.6 spełniają określone ustawą Pzp oraz niniejszą specyfikacją wymagania. 2. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w dziale VI Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. 4. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 5.1 jest niezgodną z ustawą 5.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp; 5.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5.5 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 5.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny; 5.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; 5.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6. O wykluczeniu z postępowania oraz odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ, 1.2. Kosztorys ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 1.3. Oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystanie wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ (załączony w formie oryginału), 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert 2.5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w art. 24 ust 9 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1. Polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 4.1 Wykaz wykonanych (zrealizowanych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót, odpowiadających wartością (nie mniej niż 300 000,00 zł) i rodzajem (roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji klimatyzacyjnej z użyciem jednostek centralnych takiej samej lub podobnej jak ta będąca przedmiotem wykonania, z podaniem ich wartości, opisu robót, dat rozpoczęcia i zakończenia. Wzór wykazu wykonanych robót stanowi - załącznik nr 4 do SIWZ 4.2 Dokumenty potwierdzające, że roboty przedstawione w ww. wykazie zostały wykonane z należycie np referencje. 5. Wykaz osób pełniących funkcję kierowników robót w branżach, które są przedmiotem zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. 5 a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6 Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 6.1. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6.3. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji. 6.4. Oferta oraz wszystkie załączniki winny być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. 6.5. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę. 6.6. Wykonawców obowiązuje wykorzystywanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. 6.7. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania. 7 Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej prze podmioty gospodarcze (konsorcja-spółki cywilne): 6.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6.2. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 6.3. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo-upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez pranie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, winno być dołączone do oferty. 6.4. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: a. 2 ppkt 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5. dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 6.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8 Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 7.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a. Punkcie 2 ppkt 2.1., 2.2., 2.3., 2.5., składa dokument lub dokumenty, wystawiane w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, b. punkcie 2 ppkt 2.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Pzp 7.2. dokumenty, o których mowa w pkt.7 ppkt 7.1.1 lit. a i c oraz ppkt 7.1.2 powinny być wystawiane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 7 ppkt 7.1.1. lit b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9 Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 8.1. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 8.2. Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób, np. składa utajnione informacje w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem Tajemnica przedsiębiorstwa, lub spina (zszywa) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. 8.3. Po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty prowadzone w niniejszym postępowaniu są jawne z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę 8.4. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust.4 ustawy Pzp. 8.5. Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z p. zm.) poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża lub otrzymać pocztą na pisemny wniosek Wykonawcy przesłany faxem..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 120 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.