eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biały Dunajec › DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY BIAŁY DUNAJEC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-10

Biały Dunajec: DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY BIAŁY DUNAJEC
Numer ogłoszenia: 340128 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białym Dunajcu , ul. Jana Pawła II 312, 34-425 Biały Dunajec, woj. małopolskie, tel. 18 20 795 12, faks 18 20 73 124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialydunajec.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY BIAŁY DUNAJEC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Biały Dunajec w formie gorącego posiłku, w ramach następujących szkół (części zamówienia): 1.Część I. Dożywianie dzieci w ZSPiG nr 1 w Białym Dunajcu (Ilość dzieci: 39) 2.Część II. Dożywianie dzieci w ZSPiG nr 2 w Białym Dunajcu (Ilość dzieci: 30) 3.Część III. Dożywianie dzieci w ZSPiG w Gliczarowie Górnym (Ilość dzieci: 41) 4.Część IV. Dożywianie dzieci w ZSPiG w Sierockiem (Ilość dzieci: 36) 5.Część V. Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Gliczarowie Dolnym (Ilość dzieci: 5). Posiłki należy przygotowywać z własnych produktów żywnościowych; dowóz posiłków w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną; transport posiłków w atestowanych termosach. Okres realizacji powyższych zadań to dni szkolne w okresie od dnia 24 września 2012r. do dnia 14 czerwca 2013r. Wrzesień 2012r. - 5 dni Październik 2012r.- 22 dni Listopad 2012r. - 19 dni Grudzień 2012r. - 15 dni Styczeń 2013r. - 13 dni Luty 2013r. - 20 dni Marzec 2013r. - 19 dni Kwiecień 2013r. - 19 dni Maj 2013r. - 20 dni Czerwiec 2013r. - 10 dni Godziny dostarczania posiłków w godzinach 11.00 - 13.00, szczegółowo należy uzgodnić z dyrektorami w/w szkół. Obiady do szkół należy dostarczyć w ramach kosztów własnych (wraz z załadunkiem i rozładunkiem), a także w ramach realizacji zamówienia należy zapewnić naczynia i sztućce. Obowiązek wydania posiłków dzieciom leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i Wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany przez dyrektorów szkół. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. Posiłek musi się składać z jednego dania (zupa i pieczywo lub drugie danie), z czego przynajmniej dwa razy w tygodniu drugie danie. Minimalna wartość kaloryczna posiłku: 500 kcal. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Po zakończeniu wydawania posiłków Wykonawca sprząta wszelkie pozostałe odpady i nieczystości, a w pomieszczeniu pozostawia porządek..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3, 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wg zał. nr 2a do SIWZ. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wg zał. nr 2a do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wg zał. nr 5 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowanien sprzętem lub przedstawienie zobowiazania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego potencjału technicznego, do wykonania przedmiotowego zadania (przedstawią opinię Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej o transporcie posiłków w samochodzie spełniającym warunki sanitarne oraz przedstawią atesty pojemników, w których będzie przewożona żywność).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wg zał. nr 2a do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanej przez Wykonawców: 1. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1). Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2). Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - wg zał. nr 4 do SIWZ, 3). Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 4). Podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy - wg zał. nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy Zamawiający zawarł w projekcie umowy /zał. nr 3 do SIWZ/, który należy podpisać, strony projektu umowy zaparafować i załączyć do oferty. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu umowy. 3. Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienie, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamanie warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację i cenę przedmiotu zamówienia (w szczególności zmiana stawek podatku VAT); c) zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu objętego umową d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy; e) gdy istnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialydunajec.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Jana Pawła II 312 34-425 Biały Dunajec II piętro, pokój nr 3..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Budynek Urzędu Gminy Biały Dunajec ul. Jana Pawła II 312 34-425 Biały Dunajec Sekretariat Urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 18.10.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dożywianie dzieci w ZSPiG nr 1 w Białym Dunajcu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dożywianie dzieci w ZSPiG nr 1 w Białym Dunajcu (Ilość dzieci: 39) Posiłki należy przygotowywać z własnych produktów żywnościowych; dowóz posiłków w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną; transport posiłków w atestowanych termosach. Okres realizacji powyższych zadań to dni szkolne w okresie od dnia 24 września 2012r. do dnia 14 czerwca 2013r. Wrzesień 2012r. - 5 dni Październik 2012r.- 22 dni Listopad 2012r. - 19 dni Grudzień 2012r. - 15 dni Styczeń 2013r. - 13 dni Luty 2013r. - 20 dni Marzec 2013r. - 19 dni Kwiecień 2013r. - 19 dni Maj 2013r. - 20 dni Czerwiec 2013r. - 10 dni Godziny dostarczania posiłków w godzinach 11.00 - 13.00, szczegółowo należy uzgodnić z dyrektorami w/w szkół. Obiady do szkół należy dostarczyć w ramach kosztów własnych (wraz z załadunkiem i rozładunkiem), a także w ramach realizacji zamówienia należy zapewnić naczynia i sztućce. Obowiązek wydania posiłków dzieciom leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i Wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany przez dyrektorów szkół. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. Posiłek musi się składać z jednego dania (zupa i pieczywo lub drugie danie), z czego przynajmniej dwa razy w tygodniu drugie danie. Minimalna wartość kaloryczna posiłku: 500 kcal. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Po zakończeniu wydawania posiłków Wykonawca sprząta wszelkie pozostałe odpady i nieczystości, a w pomieszczeniu pozostawia porządek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3, 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dożywianie dzieci w ZSPiG nr 2 w Białym Dunajcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dożywianie dzieci w ZSPiG nr 2 w Białym Dunajcu (Ilość dzieci: 30) Posiłki należy przygotowywać z własnych produktów żywnościowych; dowóz posiłków w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną; transport posiłków w atestowanych termosach. Okres realizacji powyższych zadań to dni szkolne w okresie od dnia 24 września 2012r. do dnia 14 czerwca 2013r. Wrzesień 2012r. - 5 dni Październik 2012r.- 22 dni Listopad 2012r. - 19 dni Grudzień 2012r. - 15 dni Styczeń 2013r. - 13 dni Luty 2013r. - 20 dni Marzec 2013r. - 19 dni Kwiecień 2013r. - 19 dni Maj 2013r. - 20 dni Czerwiec 2013r. - 10 dni Godziny dostarczania posiłków w godzinach 11.00 - 13.00, szczegółowo należy uzgodnić z dyrektorami w/w szkół. Obiady do szkół należy dostarczyć w ramach kosztów własnych (wraz z załadunkiem i rozładunkiem), a także w ramach realizacji zamówienia należy zapewnić naczynia i sztućce. Obowiązek wydania posiłków dzieciom leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i Wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany przez dyrektorów szkół. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. Posiłek musi się składać z jednego dania (zupa i pieczywo lub drugie danie), z czego przynajmniej dwa razy w tygodniu drugie danie. Minimalna wartość kaloryczna posiłku: 500 kcal. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Po zakończeniu wydawania posiłków Wykonawca sprząta wszelkie pozostałe odpady i nieczystości, a w pomieszczeniu pozostawia porządek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3, 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dożywianie dzieci w ZSPiG w Gliczarowie Górnym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dożywianie dzieci w ZSPiG w Gliczarowie Górnym (Ilość dzieci: 41) Posiłki należy przygotowywać z własnych produktów żywnościowych; dowóz posiłków w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną; transport posiłków w atestowanych termosach. Okres realizacji powyższych zadań to dni szkolne w okresie od dnia 24 września 2012r. do dnia 14 czerwca 2013r. Wrzesień 2012r. - 5 dni Październik 2012r.- 22 dni Listopad 2012r. - 19 dni Grudzień 2012r. - 15 dni Styczeń 2013r. - 13 dni Luty 2013r. - 20 dni Marzec 2013r. - 19 dni Kwiecień 2013r. - 19 dni Maj 2013r. - 20 dni Czerwiec 2013r. - 10 dni Godziny dostarczania posiłków w godzinach 11.00 - 13.00, szczegółowo należy uzgodnić z dyrektorami w/w szkół. Obiady do szkół należy dostarczyć w ramach kosztów własnych (wraz z załadunkiem i rozładunkiem), a także w ramach realizacji zamówienia należy zapewnić naczynia i sztućce. Obowiązek wydania posiłków dzieciom leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i Wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany przez dyrektorów szkół. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. Posiłek musi się składać z jednego dania (zupa i pieczywo lub drugie danie), z czego przynajmniej dwa razy w tygodniu drugie danie. Minimalna wartość kaloryczna posiłku: 500 kcal. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Po zakończeniu wydawania posiłków Wykonawca sprząta wszelkie pozostałe odpady i nieczystości, a w pomieszczeniu pozostawia porządek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3, 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dożywianie dzieci w ZSPiG w Sierockiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dożywianie dzieci w ZSPiG w Sierockiem (Ilość dzieci: 36) Posiłki należy przygotowywać z własnych produktów żywnościowych; dowóz posiłków w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną; transport posiłków w atestowanych termosach. Okres realizacji powyższych zadań to dni szkolne w okresie od dnia 24 września 2012r. do dnia 14 czerwca 2013r. Wrzesień 2012r. - 5 dni Październik 2012r.- 22 dni Listopad 2012r. - 19 dni Grudzień 2012r. - 15 dni Styczeń 2013r. - 13 dni Luty 2013r. - 20 dni Marzec 2013r. - 19 dni Kwiecień 2013r. - 19 dni Maj 2013r. - 20 dni Czerwiec 2013r. - 10 dni Godziny dostarczania posiłków w godzinach 11.00 - 13.00, szczegółowo należy uzgodnić z dyrektorami w/w szkół. Obiady do szkół należy dostarczyć w ramach kosztów własnych (wraz z załadunkiem i rozładunkiem), a także w ramach realizacji zamówienia należy zapewnić naczynia i sztućce. Obowiązek wydania posiłków dzieciom leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i Wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany przez dyrektorów szkół. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. Posiłek musi się składać z jednego dania (zupa i pieczywo lub drugie danie), z czego przynajmniej dwa razy w tygodniu drugie danie. Minimalna wartość kaloryczna posiłku: 500 kcal. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Po zakończeniu wydawania posiłków Wykonawca sprząta wszelkie pozostałe odpady i nieczystości, a w pomieszczeniu pozostawia porządek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3, 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Gliczarowie Dolnym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Gliczarowie Dolnym (Ilość dzieci: 5) Posiłki należy przygotowywać z własnych produktów żywnościowych; dowóz posiłków w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną; transport posiłków w atestowanych termosach. Okres realizacji powyższych zadań to dni szkolne w okresie od dnia 24 września 2012r. do dnia 14 czerwca 2013r. Wrzesień 2012r. - 5 dni Październik 2012r.- 22 dni Listopad 2012r. - 19 dni Grudzień 2012r. - 15 dni Styczeń 2013r. - 13 dni Luty 2013r. - 20 dni Marzec 2013r. - 19 dni Kwiecień 2013r. - 19 dni Maj 2013r. - 20 dni Czerwiec 2013r. - 10 dni Godziny dostarczania posiłków w godzinach 11.00 - 13.00, szczegółowo należy uzgodnić z dyrektorami w/w szkół. Obiady do szkół należy dostarczyć w ramach kosztów własnych (wraz z załadunkiem i rozładunkiem), a także w ramach realizacji zamówienia należy zapewnić naczynia i sztućce. Obowiązek wydania posiłków dzieciom leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i Wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany przez dyrektorów szkół. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. Posiłek musi się składać z jednego dania (zupa i pieczywo lub drugie danie), z czego przynajmniej dwa razy w tygodniu drugie danie. Minimalna wartość kaloryczna posiłku: 500 kcal. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Po zakończeniu wydawania posiłków Wykonawca sprząta wszelkie pozostałe odpady i nieczystości, a w pomieszczeniu pozostawia porządek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3, 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.