Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-09
Ogłoszenie nr 340116 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.
Wieruszów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 331415
Data: 26/10/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Burmistrz Wieruszowa, Krajowy numer identyfikacyjny 250855392, ul.
Rynek
1-7,
98-400
Wieruszów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48627832610, e-mail
um@wieruszow.pl, faks
+48627832611.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: I.4
W ogłoszeniu jest: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług
lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku
partnerstwa innowacyjnego
-
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę l
ub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw i mini
siłowni zewnętrznej na terenie przedszkola nr 3 oraz nowo realizowanego budynku żłobka
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wieruszowie, ul. Rynek 1
-
7,
98
-
400 Wieruszów, pokój nr 68,
w dniu 15
listopada 2016r. o godz. 11:30
.
samorządowego w Wieruszowie. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Budowę placu zabaw
dla dzieci
w wieku od 3 do 15 lat o bezpiecznej nawierzchni poliuretanowej
-
ok. 200m2 z
obrzeżem betonowym w tym powierzchnia nawierzchni syntetycznej w kolorze żółtym RAL
1012 i w kolorze niebieskim RAL 5015 oraz nawierzchni piaskowej z obrzeżem betonowym
-
ok. 170
,0 m2. 2)Wyposażenie placu zabaw: a)dostawa i montaż urządzeń, zwanych dalej
urządzeniami zabawowymi tj.:
?
piaskownica kwadratowa
-
2szt.,
?
huśtawka wahadłowa
pojedyncza
-
3szt.,
?
bujak pojedynczy
-
1szt.,
?
bujak pojedynczy
-
1szt.,
?
bujak pojedynczy
-
1szt.,
?
bujak pojedynczy
-
1szt.,
?
sześciokąt gimnastyczny
-
1szt.,
?
zestaw zabawowy
-
1szt.,
?
tablica do rysowania
-
1szt.,
?
huśtawka "Bocianie gniazdo"
-
1szt.,
?
karuzela klasyczna
-
1szt.,
?
domek
-
1szt.,
?
stół do ping
-
ponga
-
1szt., Urządzenia zabawowe należy wyposaż
yć w
tabliczki lub naklejki pokazujące sposób korzystania z ww. urządzeń oraz określające
przedział wiekowy dzieci mogących korzystać z tych urządzeń. b)dostawa i montaż
elementów małej architektury
?
stół z ławkami
-
3szt.,
?
ławeczka z oparciem
-
8szt.,
?
k
osz na
śmieci
-
2 szt.,
?
tablica informacyjna
-
1szt., 3)Wyposażenie mini siłowni zewnętrznej:
a)dostawa i montaż urządzeń mini siłowni zewnętrznej tj.:
?
wioślarz
-
1szt.,
?
orbitek
-
1szt.,
?
biegacz
-
1szt. 2.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Z
a rozwiązanie
równoważne Zamawiający uzna takie urządzenie, które będzie jak najbardziej zbliżone
sposobem konfiguracji i wielkością do opisanej w SIWZ oraz charakteryzować się będzie tą
samą lub lepszą funkcjonalnością. 3.Jeśli w dokumentacji zostały wpro
wadzone nazwy
własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów
równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie
gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowią
cy o ich
przydatności, charakterze i wytrzymałości. 4.Wymiar elementu powinien być dostosowany do
stanu istniejącego, dla którego przyjęto wymiary opisane w SIWZ i dokumentacji projektowej
oraz posiadać odpowiednie strefy bezpieczeństwa dla urządzenia zaba
wowego. 5.Zabawki
składające się na przedmiot zamówienia muszą być zaprojektowane i wykonane zgodnie z
normami polskimi i europejskimi i posiadać certyfikaty zgodności z normami PN
-
EN
1176:2009. Urządzenia muszą być wypoziomowane i powinny uwzględniać zach
owanie stref
bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami i infrastrukturą towarzyszącą. 6.Dostawa i montaż
urządzeń zabawowych, elementów małej architektury i urządzeń mini siłowni zewnętrznej
realizowana będzie przez Wykonawcę własnym transportem i na własny kos
zt. 7.Osoba
upoważniona z ramienia Wykonawcy zobowiązana jest dokonywać przeglądów rocznych,
przez okres trwania gwarancji, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Po każdej kontroli
należy niezwłocznie usunąć stwierdzone nieprawidłowości. 8.Do urządzeń zab
awowych i
mini siłowni należy dołączyć instrukcję konserwacyjną, instrukcję użytkowania oraz opis
montażu. 9.Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Powinny być zabezpieczone przed
korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwaran
cja,
posiadać wysoką jakość, trwałość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo korzystającym z tych
urządzeń dzieci. 10.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym posadowione mają
być urządzenia będące przedmiotem zamówienia i zebranie na swoje ryzyk
o i koszt wszelkich
informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. W razie wątpliwości Wykonawcy
dotyczących zbliżonego wyglądu lub funkcjonalności zabawki należy złożyć zapytanie do
Zamawiającego celem wyjaśnienia wątpliwości w terminie wynika
jącym z PZP.
11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12.Zamawiający
nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13.Zamawiający nie przewiduje wyboru
najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 14.Zamawiający ni
e
dopuszcza składania ofert częściowych. 15.Wykonawca, który zamierza powierzyć
wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do
wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza
powierzyć p
odwykonawcom. 16.Wymagania dotyczące sposobu zatrudnienia osób
realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: a)Zamawiający wymaga, aby
wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności
faktyczne związane z przedmi
otem zamówienia opisane w SIWZ zostały zatrudnione na
podstawie umowy o pracę. b)Liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 3 osoby.
c)Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji
zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunk
u pracy przed zakończeniem tego okresu,
zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 16.1.Rodzaj
czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę przez wykonawcę l
ub podwykonawcę osób wykonujących
czynności w trakcie realizacji zamówienia: a ) kierownik robót budowlanych b)Operator
koparko
-
ładowarki c)Robotnik budowlany, wykonujący czynności opisane w przedmiarze
robót. 16.2.Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. os
ób. a)Roboty budowlane będą
świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w
trakcie realizacji zamówienia
-
załącznik nr 7 do SIWZ. b)Wykonawca w terminie do 7 dni
licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przed
stawienia zamawiającemu
dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób ( kopię umów o pracę) a także
oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
-
Kodeks pracy (t.j.
Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) z
uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3
-
5
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z
2015 r. poz. 2008 z zm.) przez cały okres reali
zacji przedmiotu zamówienia. 16.3.Sankcje z
tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a)W przypadku nie przedstawienia w
terminie informacji, o której mowa w pkt. 16.2. b SIWZ wykonawca będzie każdorazowo
płacić zamawiającemu karę w wysokości 1
.000,00 zł b)W przypadku dwukrotnego nie
wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 16.2. b SIWZ lub zmiany sposobu
zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i
naliczyć dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy j
ak za nienależyte wykonanie
umowy
W ogłoszeniu powinno być:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług
lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku
partnerstwa innowacyjnego
-
ok
reślenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw i mini
siłowni zewnętrznej na terenie przedszkola nr 3 oraz nowo realizowanego budynku żłobka
samorządowego w Wieruszowie. Przedm
iot zamówienia obejmuje: 1)Budowę placu zabaw
dla dzieci o bezpiecznej nawierzchni poliuretanowej
-
ok. 200m2 z obrzeżem
systemowym
w
kolorze żółtym RAL 1012 i w kolorze niebieskim RAL 5015 oraz nawierzchni piasko
wej z
obrzeżem betonowym
-
ok. 170,0 m2
zgodnie
z normami
PN
-
EN 1177
:2009
. 2)Wyposażenie
placu zabaw: a)dostawa i montaż urządzeń, zwanych dalej urządzeniami zabawowymi tj.:
?
piaskownica kwadratowa
-
2szt.,
?
huśtawka wahadłowa pojedyncza
-
3szt.,
?
bujak
pojedynczy
-
1szt.,
?
bujak pojedynczy
-
1szt.,
?
bujak pojedynczy
-
1szt.,
?
bujak pojedynczy
-
1szt.,
?
sześciokąt gimnastyczny
-
1szt.,
?
zestaw zabawowy
-
1szt.,
?
tablica do rysowania
-
1szt.,
?
huśtawka "Bocianie gniazdo"
-
1szt.,
?
karuzela klasyczna
-
1szt.,
?
domek
-
1szt.,
?
stół
do ping
-
ponga
-
1szt.,
Urządzenia zabawowe należy wyposażyć w tabliczki lub naklejki
pokazujące sposób korzystania z ww. urządzeń oraz określające przedział wiekowy dzieci
mogących korzystać z tych urządzeń. b)dostawa i montaż elementów małej architektury
?
stół
z ławkami
-
3szt.
,
?
ławeczka z oparciem
-
8szt.,
?
kosz na śmieci
-
2 szt.,
?
tablica
informacyjna
-
1szt., 3)Wyposażenie mini siłowni zewnętrznej: a)dostawa i montaż urządzeń
mini siłowni zewnętrznej tj.:
?
wioślarz
-
1szt.,
?
orbitek
-
1szt.,
?
biegacz
-
1szt.
2.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Za rozwiązanie równoważne
Zamawiający uzna takie urządzenie, które będzie jak najbardziej zbliżone sposobem
konfiguracji i wielkością do opisanej w SIWZ oraz charakteryzować się będzie tą samą
lub
lepszą funkcjonalnością. 3.Jeśli w dokumentacji zostały wprowadzone nazwy własne
materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych
do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych
para
metrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich
przydatności, charakterze i wytrzymałości. 4.Wymiar elementu powinien być dostosowany do
stanu istniejącego, dla którego przyjęto wymiary opisane w SIWZ i dokumentacji projektowej
or
az posiadać odpowiednie strefy bezpieczeństwa dla urządzenia zabawowego. 5.Zabawki
składające się na przedmiot zamówienia muszą być zaprojektowane i wykonane zgodnie z
normami polskimi i europejskimi i posiadać certyfikaty zgodności z normami PN
-
EN
1176:20
09. Urządzenia muszą być wypoziomowane i powinny uwzględniać zachowanie stref
bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami i infrastrukturą towarzyszącą. 6.Dostawa i montaż
urządzeń zabawowych, elementów małej architektury i urządzeń mini siłowni zewnętrznej
reali
zowana będzie przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt. 7.Osoba
upoważniona z ramienia Wykonawcy zobowiązana jest dokonywać przeglądów rocznych,
przez okres trwania gwarancji, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Po każdej kontroli
należy ni
ezwłocznie usunąć stwierdzone nieprawidłowości. 8.Do urządzeń zabawowych i
mini siłowni należy dołączyć instrukcję konserwacyjną, instrukcję użytkowania oraz opis
montażu. 9.Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Powinny być zabezpieczone przed
korozją i wp
ływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja,
posiadać wysoką jakość, trwałość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo korzystającym z tych
urządzeń dzieci. 10.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym posadowione mają
być u
rządzenia będące przedmiotem zamówienia i zebranie na swoje ryzyko i koszt wszelkich
informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. W razie wątpliwości Wykonawcy
dotyczących zbliżonego wyglądu lub funkcjonalności zabawki należy złożyć zapytanie
do
Zamawiającego celem wyjaśnienia wątpliwości w terminie wynikającym z PZP.
11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12.Zamawiający
nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13.Zamawiający nie przewiduje wyboru
najkorzystniejsze
j oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 14.Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert częściowych. 15.Wykonawca, który zamierza powierzyć
wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do
wskazania w formularzu o
fertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza
powierzyć podwykonawcom. 16.Wymagania dotyczące sposobu zatrudnienia osób
realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: a)Zamawiający wymaga, aby
wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówi
enia, które wykonywać będą czynności
faktyczne związane z przedmiotem zamówienia opisane w SIWZ zostały zatrudnione na
podstawie umowy o pracę. b)Liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 3 osoby.
c)Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osob
y na okres realizacji
zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu,
zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 16.1.Rodzaj
czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wy
magania zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących
czynności w trakcie realizacji zamówienia: a ) kierownik robót budowlanych b)Operator
koparko
-
ładowarki c)Robotnik budowlany, wykonujący czynności opisane w
przedmiarze
robót. 16.2.Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a)Roboty budowlane będą
świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w
trakcie realizacji zamówienia
-
załącznik nr 7 do SIWZ. b)Wykonawca w terminie do
7 dni
licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu
dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób ( kopię umów o pracę) a także
oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
-
Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) z
uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3
-
5
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pra
cę (t.j. Dz. U. z
2015 r. poz. 2008 z zm.) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 16.3.Sankcje z
tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a)W przypadku nie przedstawienia w
terminie informacji, o której mowa w pkt. 16.2. b SIWZ wyk
onawca będzie każdorazowo
płacić zamawiającemu karę w wysokości 1.000,00 zł b)W przypadku dwukrotnego nie
wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 16.2. b SIWZ lub zmiany sposobu
zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo od umowy ods
tąpić i
naliczyć dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy jak za nienależyte wykonanie
umowy
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w po
stępowaniu:
Data: 10/11/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w
jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15
/11/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wnio
sków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postę
powaniu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.