eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieruszów › BUDOWA PLACU ZABAW I MINI SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ NA TERENIE PRZEDSZKOLA NR 3 ORAZ NOWO REALIZOWANEGO BUDYNKU ŻŁOBKA SAMORZĄDOWEGO W WIERUSZOWIE

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-09

Ogłoszenie nr 340116 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.

Wieruszów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 331415
Data: 26/10/2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Burmistrz Wieruszowa, Krajowy numer identyfikacyjny 250855392, ul. Rynek  1-7, 98-400  Wieruszów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48627832610, e-mail um@wieruszow.pl, faks +48627832611.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: I.4
W ogłoszeniu jest: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę l ub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw i mini siłowni zewnętrznej na terenie przedszkola nr 3 oraz nowo realizowanego budynku żłobka Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wieruszowie, ul. Rynek 1 - 7, 98 - 400 Wieruszów, pokój nr 68, w dniu 15 listopada 2016r. o godz. 11:30 . samorządowego w Wieruszowie. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Budowę placu zabaw dla dzieci w wieku od 3 do 15 lat o bezpiecznej nawierzchni poliuretanowej - ok. 200m2 z obrzeżem betonowym w tym powierzchnia nawierzchni syntetycznej w kolorze żółtym RAL 1012 i w kolorze niebieskim RAL 5015 oraz nawierzchni piaskowej z obrzeżem betonowym - ok. 170 ,0 m2. 2)Wyposażenie placu zabaw: a)dostawa i montaż urządzeń, zwanych dalej urządzeniami zabawowymi tj.: ? piaskownica kwadratowa - 2szt., ? huśtawka wahadłowa pojedyncza - 3szt., ? bujak pojedynczy - 1szt., ? bujak pojedynczy - 1szt., ? bujak pojedynczy - 1szt., ? bujak pojedynczy - 1szt., ? sześciokąt gimnastyczny - 1szt., ? zestaw zabawowy - 1szt., ? tablica do rysowania - 1szt., ? huśtawka "Bocianie gniazdo" - 1szt., ? karuzela klasyczna - 1szt., ? domek - 1szt., ? stół do ping - ponga - 1szt., Urządzenia zabawowe należy wyposaż yć w tabliczki lub naklejki pokazujące sposób korzystania z ww. urządzeń oraz określające przedział wiekowy dzieci mogących korzystać z tych urządzeń. b)dostawa i montaż elementów małej architektury ? stół z ławkami - 3szt., ? ławeczka z oparciem - 8szt., ? k osz na śmieci - 2 szt., ? tablica informacyjna - 1szt., 3)Wyposażenie mini siłowni zewnętrznej: a)dostawa i montaż urządzeń mini siłowni zewnętrznej tj.: ? wioślarz - 1szt., ? orbitek - 1szt., ? biegacz - 1szt. 2.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Z a rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna takie urządzenie, które będzie jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji i wielkością do opisanej w SIWZ oraz charakteryzować się będzie tą samą lub lepszą funkcjonalnością. 3.Jeśli w dokumentacji zostały wpro wadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowią cy o ich przydatności, charakterze i wytrzymałości. 4.Wymiar elementu powinien być dostosowany do stanu istniejącego, dla którego przyjęto wymiary opisane w SIWZ i dokumentacji projektowej oraz posiadać odpowiednie strefy bezpieczeństwa dla urządzenia zaba wowego. 5.Zabawki składające się na przedmiot zamówienia muszą być zaprojektowane i wykonane zgodnie z normami polskimi i europejskimi i posiadać certyfikaty zgodności z normami PN - EN 1176:2009. Urządzenia muszą być wypoziomowane i powinny uwzględniać zach owanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami i infrastrukturą towarzyszącą. 6.Dostawa i montaż urządzeń zabawowych, elementów małej architektury i urządzeń mini siłowni zewnętrznej realizowana będzie przez Wykonawcę własnym transportem i na własny kos zt. 7.Osoba upoważniona z ramienia Wykonawcy zobowiązana jest dokonywać przeglądów rocznych, przez okres trwania gwarancji, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Po każdej kontroli należy niezwłocznie usunąć stwierdzone nieprawidłowości. 8.Do urządzeń zab awowych i mini siłowni należy dołączyć instrukcję konserwacyjną, instrukcję użytkowania oraz opis montażu. 9.Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Powinny być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwaran cja, posiadać wysoką jakość, trwałość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo korzystającym z tych urządzeń dzieci. 10.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym posadowione mają być urządzenia będące przedmiotem zamówienia i zebranie na swoje ryzyk o i koszt wszelkich informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. W razie wątpliwości Wykonawcy dotyczących zbliżonego wyglądu lub funkcjonalności zabawki należy złożyć zapytanie do Zamawiającego celem wyjaśnienia wątpliwości w terminie wynika jącym z PZP. 11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 14.Zamawiający ni e dopuszcza składania ofert częściowych. 15.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć p odwykonawcom. 16.Wymagania dotyczące sposobu zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: a)Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne związane z przedmi otem zamówienia opisane w SIWZ zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. b)Liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 3 osoby. c)Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunk u pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 16.1.Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę l ub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a ) kierownik robót budowlanych b)Operator koparko - ładowarki c)Robotnik budowlany, wykonujący czynności opisane w przedmiarze robót. 16.2.Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. os ób. a)Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ. b)Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przed stawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób ( kopię umów o pracę) a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2008 z zm.) przez cały okres reali zacji przedmiotu zamówienia. 16.3.Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a)W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 16.2. b SIWZ wykonawca będzie każdorazowo płacić zamawiającemu karę w wysokości 1 .000,00 zł b)W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 16.2. b SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczyć dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy j ak za nienależyte wykonanie umowy
W ogłoszeniu powinno być: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - ok reślenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw i mini siłowni zewnętrznej na terenie przedszkola nr 3 oraz nowo realizowanego budynku żłobka samorządowego w Wieruszowie. Przedm iot zamówienia obejmuje: 1)Budowę placu zabaw dla dzieci o bezpiecznej nawierzchni poliuretanowej - ok. 200m2 z obrzeżem systemowym w kolorze żółtym RAL 1012 i w kolorze niebieskim RAL 5015 oraz nawierzchni piasko wej z obrzeżem betonowym - ok. 170,0 m2 zgodnie z normami PN - EN 1177 :2009 . 2)Wyposażenie placu zabaw: a)dostawa i montaż urządzeń, zwanych dalej urządzeniami zabawowymi tj.: ? piaskownica kwadratowa - 2szt., ? huśtawka wahadłowa pojedyncza - 3szt., ? bujak pojedynczy - 1szt., ? bujak pojedynczy - 1szt., ? bujak pojedynczy - 1szt., ? bujak pojedynczy - 1szt., ? sześciokąt gimnastyczny - 1szt., ? zestaw zabawowy - 1szt., ? tablica do rysowania - 1szt., ? huśtawka "Bocianie gniazdo" - 1szt., ? karuzela klasyczna - 1szt., ? domek - 1szt., ? stół do ping - ponga - 1szt., Urządzenia zabawowe należy wyposażyć w tabliczki lub naklejki pokazujące sposób korzystania z ww. urządzeń oraz określające przedział wiekowy dzieci mogących korzystać z tych urządzeń. b)dostawa i montaż elementów małej architektury ? stół z ławkami - 3szt. , ? ławeczka z oparciem - 8szt., ? kosz na śmieci - 2 szt., ? tablica informacyjna - 1szt., 3)Wyposażenie mini siłowni zewnętrznej: a)dostawa i montaż urządzeń mini siłowni zewnętrznej tj.: ? wioślarz - 1szt., ? orbitek - 1szt., ? biegacz - 1szt. 2.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna takie urządzenie, które będzie jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji i wielkością do opisanej w SIWZ oraz charakteryzować się będzie tą samą lub lepszą funkcjonalnością. 3.Jeśli w dokumentacji zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych para metrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze i wytrzymałości. 4.Wymiar elementu powinien być dostosowany do stanu istniejącego, dla którego przyjęto wymiary opisane w SIWZ i dokumentacji projektowej or az posiadać odpowiednie strefy bezpieczeństwa dla urządzenia zabawowego. 5.Zabawki składające się na przedmiot zamówienia muszą być zaprojektowane i wykonane zgodnie z normami polskimi i europejskimi i posiadać certyfikaty zgodności z normami PN - EN 1176:20 09. Urządzenia muszą być wypoziomowane i powinny uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami i infrastrukturą towarzyszącą. 6.Dostawa i montaż urządzeń zabawowych, elementów małej architektury i urządzeń mini siłowni zewnętrznej reali zowana będzie przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt. 7.Osoba upoważniona z ramienia Wykonawcy zobowiązana jest dokonywać przeglądów rocznych, przez okres trwania gwarancji, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Po każdej kontroli należy ni ezwłocznie usunąć stwierdzone nieprawidłowości. 8.Do urządzeń zabawowych i mini siłowni należy dołączyć instrukcję konserwacyjną, instrukcję użytkowania oraz opis montażu. 9.Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Powinny być zabezpieczone przed korozją i wp ływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, posiadać wysoką jakość, trwałość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo korzystającym z tych urządzeń dzieci. 10.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym posadowione mają być u rządzenia będące przedmiotem zamówienia i zebranie na swoje ryzyko i koszt wszelkich informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. W razie wątpliwości Wykonawcy dotyczących zbliżonego wyglądu lub funkcjonalności zabawki należy złożyć zapytanie do Zamawiającego celem wyjaśnienia wątpliwości w terminie wynikającym z PZP. 11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejsze j oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 14.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 15.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w formularzu o fertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 16.Wymagania dotyczące sposobu zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: a)Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówi enia, które wykonywać będą czynności faktyczne związane z przedmiotem zamówienia opisane w SIWZ zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. b)Liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 3 osoby. c)Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osob y na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 16.1.Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wy magania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a ) kierownik robót budowlanych b)Operator koparko - ładowarki c)Robotnik budowlany, wykonujący czynności opisane w przedmiarze robót. 16.2.Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a)Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ. b)Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób ( kopię umów o pracę) a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pra cę (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2008 z zm.) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 16.3.Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a)W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 16.2. b SIWZ wyk onawca będzie każdorazowo płacić zamawiającemu karę w wysokości 1.000,00 zł b)W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 16.2. b SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo od umowy ods tąpić i naliczyć dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy jak za nienależyte wykonanie umowy

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w po stępowaniu: Data: 10/11/2016, godzina: 11:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 15 /11/2016, godzina: 11:00, Skrócenie terminu składania wnio sków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postę powaniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.