eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego i notebooków dla Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego



Ogłoszenie z dnia 2006-01-19

POZYCJA 3400

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego i notebooków dla Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych, do kontaktów: mgr Karolina Jakubczyk, ul. Szewska 48, 50-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752975, fax 071 3752882, e-mail: sekretariat_instytut@archco.uni.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego i notebooków dla Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż: pakiet nr 1 - dostawa sprzętu komputerowego pakiet nr 2 - dostawa sprzętu multimedialnego pakiet nr 3 - dostawa sprzętu biurowego pakiet nr 4 - dostawa notebooków. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: zob. pkt. I.1. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 10.01.2006; data zakończenia: 02.03.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowniu jest wniesienie Wadium. 2. W przypadku składania ofert częściwoych wysokośćwadium dla każdej części wynosi odpowiednio: - dla pakietu nr 1 - 2 500 zł - dla pakietu nr 2 - 2 500 zł - dla pakietu nr 3 - 1 200 zł - dla pakietu nr 4 - 2 000 zł 3. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert wskazanego w pkt. VI.1. SIWZ (czyli przed 02.03.2006r.) 4. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BZ WBK S.A. IV o/Wrocław 71 1090 2503 0000 0006 3000 0004 - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2004r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: "Wadium - przetarg na dostawę sprzętu komputerowego dla WNHiP UWr". W pozostałych przypadkach wymagane jest dołaczenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 muszą zachować ważność przez cały okres. w którym wykonawca jest związany ofertą. 6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasad jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Do oferty należy dołączyć oświadczenie o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - Do oświadczenia należy dołączyć aktualny odpis właściwego rejestru firmy lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności firmy z przedmiotem zamóienia oraz wskazujące osoby uprawnione do wykonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy. Takie dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. - koncesje, zezwolenia lub licencje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy i usługi te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 02.03.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.03.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 30.04.2006; liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.03.2006, godzina 13:00, w siedzibie zamawiającego - Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych UWr - ul. Szewska 48 we Wrocławiu, II piętro, pok.206.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.