eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Świadczenie usług w zakresie korzystania z krytej pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2017.



Ogłoszenie z dnia 2017-01-05

Ogłoszenie nr 3400 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.

Kłodzko: Świadczenie usług w zakresie korzystania z krytej pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 369774


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko, krajowy numer identyfikacyjny 52605000000, ul. pl. Bolesława Chrobrego  1, 57300   Kłodzko, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 748 674 062, e-mail umklod@um.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie korzystania z krytej pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2017.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP I.271.14.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie korzystania z Krytej Pływalni w ramach zajęć wychowania fizycznego dla uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w roku 2017. Zajęcia odbywać się będą na basenie w dni nauki szkolnej w ramach zajęć wychowania fizycznego i zajęć pozalekcyjnych w godzinach 8.00-16.30 oraz w ramach półkolonii organizowanych przez szkoły w okresie ferii zimowych i wakacji letnich w dniach roboczych w godzinach od 9.00 do 15.00. Zajęcia prowadzone będą zgodnie z harmonogramem zajęć wychowania fizycznego poszczególnych szkół oraz harmonogramem zajęć pozalekcyjnych przedstawionym przez dyrektora placówki wykonawcy najpóźniej w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym tydzień, w którym rozpoczynają się zajęcia i zgodnym z planem lekcji obowiązującym w placówce. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian harmonogramu zajęć. Wszelkie korekty uzależnione będą od bieżących potrzeb związanych ze zmianami w planie lekcji uczniów lub innymi ważnymi przyczynami związanymi z organizacją pracy i funkcjonowaniem szkoły. Zajęcia w ramach półkolonii będą odbywać się również w zgodzie z ustalonym z wykonawcą harmonogramem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z poszczególnych zajęć. Wszystkie ewentualne zmiany będą wprowadzane z tygodniowym wyprzedzeniem po uzgodnieniu z Wykonawcą. Zmiana terminów/harmonogramu nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Zajęcia zorganizowane będą dla ok. 2050 uczniów, w tym 90 uczniów klas sportowych. Na 1 ucznia z klasy ogólnej przypada 1 godzina tygodniowo, natomiast z klas sportowych - do 4 godzin tygodniowo zajęć na basenie. W ramach półkolonii organizowanych przez szkoły w okresie ferii zimowych i wakacji letnich z usług korzystać będzie ok. 200 dzieci - każdemu uczestnikowi przysługuje 1 godzina dziennie. Pobyt 1 grupy na terenie hali basenowej obejmuje 60 minut tj. 1 godzina lekcyjna (45 min.) oraz 15 minut na tzw. "przebranie" licząc od momentu przekroczenia bramek wejścia i wyjścia na basen. Łączny czas przebywania uczniów poza szkołą, wliczając w to czas dotarcia dzieci z każdej ze szkół na Krytą Pływalnię nie może przekraczać 90 min, co wynika z organizacji pracy szkoły, gdzie na realizację zajęć zostały przeznaczone 2 godziny lekcyjne. Zajęcia odbywać się będą na basenie, którym dysponuje Wykonawca. Na terenie hali basenowej powinny znajdować się co najmniej 2 niecki basenowe, w tym 1 niecka sportowa z 6 torami pływackimi o długości 25 m oraz 1 niecka do nauki pływania o głębokości nie przekraczającej 1,2 m. Za korzystanie przez uczniów z Krytej Pływalni Zamawiający będzie uiszczać Wykonawcy opłatę miesięczną, która będzie pokrywać wszystkie wydatki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia, w tym zapewnienie opieki ratownika(ów) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie hali basenowej. Zamawiający we własnym zakresie zapewni organizację zajęć przez swoich nauczycieli/instruktorów/opiekunów zgodnie z obowiązującym programem nauczania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 92000000-1
Dodatkowe kody CPV: 92620000-3, 80000000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT416666.66
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Spółka z o.o.,  ,  ul Grunwaldzka 29,  57-300,  Kłodzko,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 450000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 450000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 450000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.