eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Budowle regulacyjne- Zabudowa rzeki Gwdy Ujście - Piła - Zabudowa Dolnej Skanaliz. Noteci

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Poznań: Budowle regulacyjne: - Zabudowa rzeki Gwdy Ujście - Piła - Zabudowa Dolnej Skanaliz. Noteci
Numer ogłoszenia: 340032 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej , ul. Szewska 1, 61-760 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8567706, faks 061 8525731.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.rzgw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowle regulacyjne: - Zabudowa rzeki Gwdy Ujście - Piła - Zabudowa Dolnej Skanaliz. Noteci.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: opracowanie dokumentacji projektowej pt.: Budowle regulacyjne: - zabudowa rzeki Gwdy Ujście - Piła, - zabudowa Dolnej Skanaliz. Noteci. Opis ogólny przedmiotu zamówienia - Opracowywana dokumentacja powinna zawierać: Aktualizację map sytuacyjno - wysokościowych w obszarze objętych dokumentacją, rzeka Gwda odcinek miejski; wyrwy na DSNoteci; Inwentaryzację zabudowy brzegowej dotyczącą uszkodzeń budowli (rzeka Gwda odcinek miejski; wyrwy na DSNoteci) z naniesieniem na mapy poszczególnych odcinków z legendą dotycząca wielkości zniszczeń i klasyfikacji (remont, rozbiórka, wykonanie nowej zabudowy); Projekt budowlany; Projekt wykonawczy; Przedmiar robót w zakresie, o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2.09.2004 r.; Kosztorys inwestorski w zakresie, o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 18.05.2004 r.; Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w zakresie, o którym mowa w rozdziale 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2.09.2004 r.; BIOZ; Projekt zagospodarowania terenu w obszarze objętym projektem, uwzględniający wycinkę drzew i nasadzenia nowej roślinności; Operat wodnoprawny; Niezbędne uzgodnienia umożliwiające realizację robót. Dokumentacja projektowa powinna obejmować następujący zakres robót budowlanych: Kompleksowy remont i modernizację umocnień w postaci opasek brzegowych typu ciężkiego rzeki Gwdy na odcinku miejskim (od km 20,00 do km 25,20), tj. od mostu Władysława Łokietka do mostu Zygmunta Starego z uwzględnieniem zabudowy wokół wyspy w centrum miasta (realizator dokumentacji ma obowiązek uzgodnić rozwiązania zawarte w projekcie z przedstawicielami Urzędem Miasta Piły (Wydział Rozwoju i Funduszy Europejskich) w zakresie dostosowania zabudowy brzegowej rzeki Gwdy do rozwiązań zabudowy realizowanej przez Urząd Miasta Piła na wybranych odcinkach rzeki, szczególnie w obrębie wyspy i centrum miasta. Remont i modernizacja umocnień brzegowych Piła: Wskazać odcinki do rozbiórki wraz uszczelnień określeniem kubatury oraz miejsce wywozu urobku uszczelnień rozbiórek; Zaproponować sposób zabudowy brzegowej w miejscach umocnienia rozebranego, w miejscach braku umocnień i na odcinkach realizowanych inwestycji w obszarze brzegowej przez UM Piła (typ zabudowy; umocnienia siatkowo-kamienne, gabiony, opaski betonowe, umocnienia pionowe, umocnienia biologiczne, itp. (określić długość odcinków, kubaturę robót ziemnych, zasypów, narzutów kamiennych, podsypek itp.); Wskazać odcinki do remontu lub naprawy umocnień w postaci opaski betonowej ciężkiej (kubatura rozkuć, urobku do wywozu, zasypów, podsypek, narzutu kamiennego podwodnego, ilości geowłókniny, palisady, itp.) Inne zagadnienia: Projekt zagospodarowania terenu w obszarze objętym projektem, uwzględniający wycinkę drzew i nasadzenia nowej roślinności, obsiew trawą, inne propozycje; Zabudowa wyrw na DSNoteci w km: brzeg lewy od km 120,90 do km 121.10 - 200 mb (na odcinku tym powstały trzy wyrwy, a szerokość wału ochronnego z około12 m zmniejszyła się do 4 m; występują tam również liczne dziury po bobrach, a wał jest znacznie zaniżony w stosunku do pozostałej części), - A; brzeg lewy w km 121,70 do km 121,80 - 100 mb (szerokość tej wyrwy dochodzi do 10m) - B; brzeg lewy w km 114,10 do km 114,25 - 150 mb (szerokość tej wyrwy dochodzi do 20m; przy tej wyrwie nie ma wału ochronnego) - C. Na całym tym odcinku zabudowa brzegowa to narzut kamienny zarośnięty trzciną. Remont umocnień brzegowych (zabudowa wyrw na DSNoteci): Dokonać inwentaryzacji szczegółowej zniszczonych odcinków brzegowych i wałów letnich, wykonać przekroje poprzeczne pełne przez rzekę; Dostosować zabudowę w miejscach występowania wyrw do istniejącej zabudowy brzegowej; podać typ zabudowy (umocnienia siatkowo-kamienne, umocnienia w formie narzutu kamiennego, umocnienia biologiczne itp.); określić (dokładną długość odcinków, kubaturę robót ziemnych, zasypów, narzutów kamiennych, podsypek, miejsca poboru gruntu: koryto rzeki, ewentualnie dowóz itp.). Inne zagadnienia: Projekt zagospodarowania terenu w obszarze objętym projektem, uwzględniający wycinkę drzew i nasadzenia nowej roślinności, obsiew trawą lub inne propozycje.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na zasadach przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.30.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie przetwarzania przemysłowego i produkcji przemysłowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dokumentacji projektowych (prace zakończone i odebrane), których przedmiotem było wykonanie projektów dotyczących budowy, remontu lub modernizacji budowli regulacyjnej lub ubezpieczeń brzegowych na śródlądowych wodach powierzchniowych, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto (w przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość robót podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: - 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w zakresie budowli hydrotechnicznych nadane z mocy art. 13 ust. 1 pkt 1, art. 14 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 243 poz. 1623) lub nadane na podstawie przepisów wcześniejszych oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    3 dokumentacje projektowe (prace zakończone i odebrane), których przedmiotem było wykonanie projektów dotyczących budowy, remontu lub modernizacji budowli regulacyjnej lub ubezpieczeń brzegowych na śródlądowych wodach powierzchniowych, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. Wycena oferty sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 10-11 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: - z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu wystąpienia warunków hydrologiczno - meteorologicznych uniemożliwiających wykonywanie prac, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - z powodu rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy np. wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych; w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi pracami, - z powodu zmiany terminów realizacji przedmiotu Umowy np. w wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych, - z powodu zmiany obowiązującej stawki VAT, jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodowała zwiększenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, - z powodu zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktu podczas realizacji zamówienia, - w przypadku wystąpienia innych okoliczności nieingerujących w treść przedmiotu zamówienia, których nie można przewidzieć w momencie jej zawarcia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.poznan.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Szewska 1, pok. 310, codziennie od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 - 14:00 lub pocztą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu; ul. Szewska 1, pokój nr 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.