eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie remontu ciągów piezo - jezdnych na terenie Politechniki Lubelskiej



Ogłoszenie z dnia 2017-01-02

Ogłoszenie nr 33 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Lublin: Wykonanie remontu ciągów piezo - jezdnych na terenie Politechniki Lubelskiej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 162567-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 137396-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska, krajowy numer identyfikacyjny 000001726, ul. ul. Nadbystrzycka  38D, 20-618  Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. (81)5384103, faks , e-mail bzp@pollub.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pollub.pl

Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publicza

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu ciągów piezo - jezdnych na terenie Politechniki Lubelskiej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP/PN/52/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie remontu ciągów piezo - jezdnych na terenie Politechniki Lubelskiej Zadanie 1 - Remont nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych przy budynku hali sportowej Politechniki Lubelskiej Zadanie 2 - Remont nawierzchni drogi wewnętrznej przy budynku Wydziału Mechanicznego Politechniki Lubelskiej


II.4) Główny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
DLA ZADANIA 1 - 30.08.2016 DO 21.09.2016 LA ZADANIA 2 - 3008.2016 DO 19.10.2016

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/08/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

SUSZEK MAREK EKSAM ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY,  EKSAM@O2PL,  TURYSTYCZNA 9 P,  20-207,  LUBLN,  kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 421305.70 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe: ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDZIAŁ UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH W WYSOKOŚCI 40 % WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO POLEGAJĄCYCH NA POWTÓRZENIU TEGO SAMEGO RODZAJU ROBÓT



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/12/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ w postępowaniu BZP/PN/52/2016 przewidział udzielenie robót uzupełniających w wysokości 40% wartości robót podstawowych i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót. zakres zmian : 1. § 1 ust. 2 Umowy otrzymuje brzmienie: "Zakres rzeczowy robót określa: opis przedmiotu zamówienia zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oferta przetargowa Wykonawcy, harmonogram rzeczowo-finansowy zatwierdzony przez Zamawiającego, stanowiące załączniki do niniejszej umowy. W tym: Zadanie 1 - Remont nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych przy budynku hali sportowej Politechniki Lubelskiej Zadanie 2 - Remont nawierzchni drogi wewnętrznej przy budynku Wydziału Mechanicznego Politechniki Lubelskiej Zadanie 3 - Roboty remontowe związane z ciągami pieszo-jezdnymi na terenie Politechniki Lubelskiej, Zadanie 3 obejmuje: oZakup oraz montaż stały do podłoża 10 szt. ławek betonowych zakup i dostawa 2 szt. śmietników. oWymiana siatki ogrodzeniowej na granicy z działką 2/7 (ok. 57 mb), oWykonanie chodnika wraz z krawężnikami o pow. 60 m2, oRemont palisady na skarpie i pochylni niepełnosprawnych (teren między domami studenckimi), oWykonanie odwodnienia placu nad wymiennikownią domów studenckich, oWykonanie krawężników przy płytach ażurowych (tereny zielone) - 101 mb.)" 2. § 1 ust. 3 Umowy otrzymuje brzmienie: "Ostateczny termin wykonania Przedmiot Umowy ustala się na: 30.04.2017 r.. Przedmiot Umowy powinien zostać wykonany zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym sporządzonym w uzgodnieniu z Zamawiającym przez Wykonawcę robót. Strony zgodnie ustalają, że przez termin wykonania Przedmiotu Umowy rozumieją datę podpisania protokołu odbioru końcowego, co oznacza, że Wykonawca ma świadomość, iż zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego, musi dokonać na co najmniej 5 dni przed terminem wykonania Przedmiotu Umowy. W terminie wykonania Przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać w całości zakres robót objęty Umową, przekazać Zamawiającemu oświadczenie Kierownika Budowy, że roboty stanowiące Przedmiot Umowy zostały ukończone oraz uzyskać i przekazać Zamawiającemu wszystkie dokumenty określone w Umowie i jak również inne dokumenty wymagane przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa." 3. § 8 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie: "Za wykonanie przedmiotu umowy strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: 297 402,97 złotych netto, plus należny podatek VAT 23% tj. razem brutto 365 805,65 złotych (słownie: trzysta sześćdziesiąt pięć tysięcy osiemset pięć 65/100 zł.). W tym: Lp. Zadanie Wartość (netto) Wartość (brutto) 1 Zadanie 1 98491,22 zł 121144,20 zł 2 Zadanie 2 162163,93 zł 199461,63 zł 3 Zadanie 3 10650,00 zł 13099,50 zł 4 Zadanie 4 4218,15 zł 5188,32 zł 5 Zadanie 5 7588,17 zł 9333,43 zł 6 Zadanie 6 14291,52 zł 17578,57 zł RAZEM 365805,65 zł brutto 4. § 13 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie: "Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1."


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający zastosował Art 19 ustęp 3 punkt B przepisów przejściowych wprowadzonych Ustawa z dna 22 czerwca 2016 o zmianie ustaw Prawo Zamówień Publicznych


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.