eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach biurowych i na posesjach Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie oraz Rejonowych Oddziałów ZMiUW w Giżycku, Ełku, Piszu, Ostródzie, Działdowie i Nidzicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-21

Olsztyn: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach biurowych i na posesjach Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie oraz Rejonowych Oddziałów ZMiUW w Giżycku, Ełku, Piszu, Ostródzie, Działdowie i Nidzicy.
Numer ogłoszenia: 339985 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie , ul. Partyzantów 24, 10-526 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 521 71 00, faks 89 521 71 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach biurowych i na posesjach Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie oraz Rejonowych Oddziałów ZMiUW w Giżycku, Ełku, Piszu, Ostródzie, Działdowie i Nidzicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w budynkach biurowych i na posesjach Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie oraz Rejonowych Oddziałów ZMiUW w Giżycku, Ełku, Piszu, Ostródzie, Działdowie i Nidzicy. Utrzymanie czystości w w/w obiektach należy przeprowadzać w sposób sprawny, ciągły i terminowy, z zastosowanie materiałów i środków spełniających standardy ISO 14001. Wykonawca dokonuje ww. czynności: 1)własnym sprzętem, narzędziami, z zastosowaniem materiałów i środków spełniających standardy ISO 14001, 2)zakupuje na własny koszt materiały niezbędne do wykonywania zadania tj. środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe, worki na śmieci, papier toaletowy, mydło oraz ręczniki. 3)pod własnym nadzorem oraz przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu do akceptacji, nie później niż w dniu podpisania umowy. Wykaz powinien zawierać osoby sprzątające wewnątrz budynku, osoby sprzątające na posesji, osobę sprawująca nadzór i kontrolę nad wykonaniem przedmiotu umowy. Wykaz powinien zawierać następujące dane; imię i nazwisko pracownika, adres zamieszkania, numer dowodu osobistego. Do wykazu wykonawca załączy dla każdego pracownika aktualne zapytanie o karalność z Krajowego Rejestru Karnego, 4)wszystkie czynności porządkowe wewnątrz budynku należy wykonywać poza godzinami pracy ZMiUW, 5)utrzymanie czystości i porządku na posesjach i parkingach powinno odbywać się w godzinach, które pozwolą na sprawne funkcjonowanie ZMiUW, 6)odśnieżanie ciągów komunikacyjnych wzdłuż posesji oraz posypywanie ich piaskiem i solą powinno odbywać się w zależności od opadów również w dni wolne od pracy, 7)Wykonawca będzie informował pracownika nadzorującego wykonanie umowy o wszelkich widocznych nieprawidłowościach w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowaniu budynku, 8)Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ, 9)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. 10)Wykonawca zobowiązuje się posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 10.000,00 zł. na każdą grupę przetargową za wszelkie szkody mogące wystąpić w związku z wykonywaniem umowy...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do ofert załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie, ul. Partyzantów 24 pok. 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie, ul. Partyzantów 24 pok. 13 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU BIUROWYM I NA POSESJI ZMIUW W OLSZTYNIE UL. PARTYZANTÓW 24..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sprzątanie pomieszczeń użytkowych w budynku ZMiUW w Olsztynie przy ul. Partyzantów 24 obejmuje: -piwnice - 212,19 m2 (w tym magazyny sprzętu - 95,48m2, warsztat konserwatorski-22,26m2, archiwum - 28,19m2, kotłownia, pomieszczenia przyłączy - 22,3m2, komunikacja - 43,96m2 ), do sprzątania po godzinach pracy biura 212,19 m2, raz w miesiącu, -parter - 221,09 m2 (w tym 2 toalety - 12,04 m2, 7 pokoi - 155,97 m2, przedsionek - 2,10m2, klatka schodowa - 18,50m2, komunikacja - 32,48 m2), do sprzątania po godzinach pracy biura - 221,09m2, -piętro I - 224,55 m2 (w tym gabinet dyrektora - 25,60 m2, z-ca dyrektora - 16,73m2, sekretariat - 23,63m2 , kuchnia - 3,22m2, sala narad - 37,62m2, 3 pokoje - 54,88m2 ,2 toalety - 12,04 m2, pomieszczenie porządkowe - 1,92m2, komunikacja - 30,41 m2, klatka schodowa - 18,50m2 ), do sprzątania po godzinach pracy biura - 224,55m2, -Poddasze - 175,86 m2 (w tym 6 pokoi - 117,75 m2, 2 toalety - 12,34 m2, komunikacja - 45,77 m2 ), do sprzątanie po godzinach pracy biura 175,86 m2, 2.Utrzymanie czystości na posesji o powierzchni 559,23m2 przyległej budynku biurowego ZMiUW w Olsztynie ul. Partyzantów 24 obejmuje: -utrzymanie porządku na posesji, -w okresie wiosenno - letnim pielęgnacja zieleni (koszenie trawnika, strzyżenie żywopłotu, odchwaszczanie), -w okresie jesiennym grabienie i usuwanie liści z posesji do kontenerów zlokalizowanych na posesji, -w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników, parkingów, wejścia do budynku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU BIUROWYM I NA POSESJI REJONOWEGO ODDZIAŁU ZMIUW W GIŻYCKU, UL. ŁUCZAŃSKA 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sprzątanie pomieszczeń użytkowych w budynku ZMiUW - Rejonowy Oddział w Giżycku obejmuje: -piwnice - 64 m2 (w tym korytarz 9,5 m2 +11,0m2, pomieszczenie kotłowni + kotłownia- 22,2m2 + 16,6m2, pom. schodów 4,7m2) do sprzątania po godzinach pracy biura 64m2, raz w miesiącu, -parter- 148,50m2 ( w tym pokoje biurowe 8 szt.-102,10m2, przedsionek 5,9m2, korytarz 5,2m2, hall 28,7m2, węzeł sanitarny 6,6m2 ) do sprzątania po godzinach pracy biura - 148,50m2 -piętro I-188,10m2 ( w tym klatka schodowa 9,3m2, korytarz + schody 27,2m2, sala konferencyjna 31,2m2, toaleta damska 5,8m2, toaleta męska 7,4m2, pokój + wc -17,0m2 + 3,5m2,pokoje biurowe 5 szt.- 86,7m2 (16,5m2,21,3m2,14,2m2,17,3m2,17,4m2),do sprzątania po godzinach pracy biura 188,10m2 -poddasze - 41,2m2 ( w tym klatka schodowa 5,0m2, korytarz 7,8m2, pom. gospodarcze 9,6m2, archiwum 7,4m2, archiwum 11,4m2), do sprzątanie po godzinach pracy biura 41,2 m2, 2.Utrzymanie czystości na posesji o powierzchni 1500 m2 przyległej do budynku biurowego Rejonowego Oddziału ZMiUW w Giżycku obejmuje: -utrzymanie porządku na posesji, -w okresie wiosenno - letnim pielęgnacja zieleni (koszenie trawnika, odchwaszczanie, pielęgnacja drzew i krzewów), -w okresie jesiennym grabienie i usuwanie liści z posesji do kontenerów zlokalizowanych na posesji, -w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników, parkingów, wejścia do budynku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU BIUROWYM I NA POSESJI REJONOWEGO ODDZIAŁU ZMIUW W EŁKU, UL. KAJKI 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sprzątanie pomieszczeń użytkowych w budynku Rejonowego Oddział ZMiUW w Ełku, ul. Kajki 10: -piwnica - 137,90 m2 ( w tym magazynek przeciwpowodziowy- 40,60m2, archiwum - 25,10m2, węzeł cieplny - 17,80m2, pomieszczenia przyłączy -37,7m2, komunikacja - 16,70m2), do sprzątania po godzinach pracy biura 137,90m2 raz w miesiącu, -parter - 14,60 m2- klatka schodowa do sprzątania po godzinach pracy biura -piętro I - 162,40 m2 (w tym sekretariat - 17,30m2 , 6 pokoi - 87,30m2 , toalety - 11,90 m2, komunikacja - 32,90 m2, klatka schodowa - 13,00m2 ), do sprzątania po godzinach pracy biura - 162,40m2, -poddasze - 157,20m2 (w tym 2 pokoje - 35,65m2, toaleta - 3,20m2, komunikacja - 118,35m2), do sprzątania po godzinach pracy biura 157,20m2, 2.Utrzymanie czystości na posesji o powierzchni 1476,80m2 przyległej do budynku biurowego Rejonowego Oddziału ZMiUW w Ełku ul. Kajki 10 obejmuje: -utrzymanie porządku na posesji, -w okresie wiosenno - letnim pielęgnacja zieleni (koszenie trawnika, strzyżenie żywopłotu, odchwaszczanie), -w okresie jesiennym grabienie i usuwanie liści z posesji do kontenerów zlokalizowanych na posesji, -w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników, parkingów, wejścia do budynku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU BIUROWYM I NA POSESJI REJONOWEGO ODDZIAŁU ZMIUW W PISZU UL. WARSZAWSKA 21..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sprzątanie pomieszczeń użytkowych w budynku biurowym Rejonowego Oddziału ZMiUW w Piszu przy ul. Warszawskiej 21 obejmuje; -piwnice - 67,00 m2 (w tym magazyny sprzętu - 14,60 m2, archiwum - 21,70 m2, pomieszczenia przyłączy - 10,10 m2, komunikacja - 20,60 m2 ), do sprzątania po godzinach pracy biura 67,00 m2, raz w miesiącu, -parter - 68,90 m2 (w tym 2 przedsionki - 7,70 m2, klatka schodowa na parterze i I piętrze - 49,50 m2, komunikacja - 11,70 m2), do sprzątania po godzinach pracy biura - 68,90 m2, -piętro II - 139,50 m2 (w tym pokoje biurowe - 7 szt. o powierzchni łącznej 83,70 m2, 2 toalety - 9,50 m2, komunikacja - 11,70 m2, korytarz + holl - 34,60 m2 ), do sprzątania po godzinach pracy biura - 139,50 m2, 2.Utrzymanie czystości na posesji o powierzchni 772,00 m2 przyległej do budynku biurowego Rejonowego Oddziału ZMiUW w Piszu ul. Warszawska 21 obejmuje: -utrzymanie porządku na posesji, -w okresie wiosenno - letnim pielęgnacja zieleni (koszenie trawnika, odchwaszczanie), -w okresie jesiennym grabienie i usuwanie liści z posesji do pojemnika zlokalizowanego na posesji, -w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników, parkingów, wejścia do budynku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA POSESJI REJONOWEGO ODDZIAŁU ZMIUW W OSTRÓDZIE UL. SIENKIEWICZA 13..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe utrzymanie czystości na posesji o powierzchni 720,00 m2 przyległej do budynku biurowego Rejonowego Oddziału ZMiUW w Ostródzie, Sienkiewicza 13 i obejmuje: -utrzymanie porządku na posesji, -w okresie wiosenno - letnim pielęgnacja zieleni (koszenie trawnika, odchwaszczanie), -w okresie jesiennym grabienie i usuwanie liści z posesji do pojemnika zlokalizowanego na posesji, -w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników, parkingów, wejścia do budynku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU BIUROWYM I NA POSESJI REJONOWEGO ODDZIAŁU ZMIUW W DZIAŁDOWIE UL.GRUNWALDZKA 21..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sprzątanie pomieszczeń użytkowych w budynku biurowym Rejonowego Oddziału ZMiUW w Działdowie ul. Grunwaldzka 21 obejmuje; -piwnice - 36,14 m2, - do sprzątania po godzinach pracy biura 36,14 m2, raz w miesiącu -parter - 11,28 m2 (w tym: korytarz - 5,06 m2, komunikacja - 6,22 m2), do sprzątania po godzinach pracy biura - 11,28 m2, -piętro I - 76,96 m2 (w tym: klatka schodowa - 9,37 m2, komunikacja - 14,04 m2, łazienka - 3,80 m2, -pomieszczenie porządkowe - 3,80 m2, pokój kierownika - 9,06 m2, sekretariat - 7,95 m2, 3 pokoje - 28,94 m2), do sprzątania po godzinach pracy biura - 76,96 m2, 2.Kompleksowe utrzymanie czystości na posesji o pow. 2 829,78 m2 Rejonowego Oddziału ZMiUW w Działdowie; -utrzymanie porządku na posesji, -w okresie wiosenno - letnim pielęgnacja zieleni (koszenie trawników, odchwaszczanie), -w okresie jesiennym grabienie i usuwanie liści, -w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników, parkingu i dojazdu do garaży,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA POSESJI REJONOWEGO ODDZIAŁU ZMIUW W NIDZICY UL.OLSZTYŃSKA 28..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe utrzymanie czystości na posesji o pow. 5257 m2 Rejonowego Oddziału ZMiUW w Nidzicy; -utrzymanie porządku na posesji, -w okresie wiosenno - letnim pielęgnacja zieleni (koszenie trawników, odchwaszczanie) -w okresie jesiennym grabienie i usuwanie liści, -w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników, parkingu, wejścia do budynku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.