eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont budynku oczyszczalni i przybudówki na Składowisku Odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-29

Poznań: Remont budynku oczyszczalni i przybudówki na Składowisku Odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie.
Numer ogłoszenia: 339981 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294549 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów, al. Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530813, faks 061 8530842.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku oczyszczalni i przybudówki na Składowisku Odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie budynku oczyszczalni i przybudówki na Składowisku Odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: a) prace z terminem realizacji w 2010 roku: Budynek oczyszczalni: - Remont dachu - wymiana rynien i rur spustowych oraz wymiana instalacji odgromowej, naprawa obróbek blacharskich okapu wraz z usunięciem skorodowanych elementów pokrycia dachowego - Wymiana bram i drzwi zewnętrznych na nowe wykonane ze stali nierdzewnej - Wymiana okien i krat, kraty nowe ze stali nierdzewnej - Zabezpieczenie przed dalszym powstawaniem spękań i zarysowań budynku poprzez wykonanie wieńca żelbetowego wokół fundamentów budynku zgodnie z ekspertyzą mgr inż..Zbigniewa Rudnickiego stanowiącej załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ - Zabezpieczenie przed dalszym powstawaniem spękań i zarysowań budynku poprzez wykonanie wieńca żelbetowego górnej części budynku - pasie podokiennym Budynek przybudówki: - Remont dachu - wymiana rynien i rur spustowych oraz wymiana instalacji odgromowej, naprawa obróbek blacharskich okapu wraz z usunięciem skorodowanych elementów pokrycia dachowego; wymiana attyki - Wymiana bram i drzwi zewnętrznych na nowe wykonane ze stali nierdzewnej - Wymiana okien i krat, kraty nowe ze stali nierdzewnej b) prace z terminem realizacji w 2011 r. Budynek oczyszczalni: - Wykonanie naprawy ocieplenia ścian zewnętrznych budynku w systemie BSO na bazie styropianu i tynku cienkowarstwowego - Odtworzenie reklamy na ścianach frontowych (z bramą wejściową i bocznej od strony drogi - Malowanie ścian wewnętrznych i posadzki w budynku (lipiec 2011 r.) - Wykonanie naprawy opaski wokół budynku z kostki brukowej - wykonanie naprawy pęknięć ścian w systemie Helifix (lipiec 2011 r.) UWAGA: Demontaż i ponowny montaż urządzeń oczyszczalni w celu umożliwienia malowania ścian wewnętrznych i posadzki w budynku - zakres i wykonanie po stronie Zamawiającego Budynek przybudówki: - Malowanie ścian wewnętrznych w budynku (lipiec 2011 r.) - Wykonanie naprawy opaski wokół budynku z kostki brukowej - Odtworzenie warstwy tynku na elewacjach 3. Szczegółowy zakres robót określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( STWOiR) i dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót stanowiące załączniki nr 1, 2 i 3 do SIWZ 4. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Wykonawcę obowiązuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją budowlaną i sztuką budowlaną. 5. Roboty będące przedmiotem umowy muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALU-PIAST Ireneusz Burchardt, ul. Ostrowska 474 a, 61-324 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 189532,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144519,22

  • Oferta z najniższą ceną: 144519,22 / Oferta z najwyższą ceną: 193015,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.