eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Rozbudowa, dostawa, montaż i uruchomienie systemu służącego do zarządzania pracą stanowisk i obsługą klientów wraz z systemem informacji wizualnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-10

Katowice: Rozbudowa, dostawa, montaż i uruchomienie systemu służącego do zarządzania pracą stanowisk i obsługą klientów wraz z systemem informacji wizualnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Katowicach
Numer ogłoszenia: 339974 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach , ul. Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598263, faks 032 2599503.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.katowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, dostawa, montaż i uruchomienie systemu służącego do zarządzania pracą stanowisk i obsługą klientów wraz z systemem informacji wizualnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony dotyczy rozbudowy, dostawy, montażu i uruchomienia systemu służącego do zarządzania pracą stanowisk i obsługą klientów wraz z systemem informacji wizualnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Katowicach. 1. Wymagania - System będzie obejmował 13 stanowisk obsługi z podziałem na 3 główne zagadnienia tematyczne. Całym systemem musi sterować jeden serwer systemu. - Elementy systemu usytuowane będą w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. - W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konfiguracji systemu oraz dostarczenia stosownych instrukcji obsługi. 2. Elementy systemu - Serwer zarządzający systemem. Minimalne wymagania techniczne serwera muszą być odpowiednio dobrane, by wszelkie założenia i wymagania przedstawione w specyfikacji funkcjonowały w prawidłowy sposób. - Wyświetlacze. Zostaną wykorzystane zamontowane wyświetlacze LED zamontowane przy 13 stanowiskach obsługi. - 4 automaty biletowe w tym 2 przystosowane dla osób niepełnosprawnych. - 2 wyświetlacze prezentacji (o przekątnej ekranu nie mniejszej niż 42 cale). - Oprogramowanie stanowiskowe. 3. Opis funkcjonowania systemu a) Automat biletowy musi być wyposażony w monitor dotykowy min. 15 cali umożliwiający programowanie dowolnej ilości przycisków oraz umieszczanie dowolnych informacji z systemu np. przewidywany czas oczekiwania, liczba oczekujących. Pobranie biletu z automatu biletowego będzie się odbywało przez naciśnięcie monitora dotykowego, na którym będzie znajdował się opis grup. Automat biletowy musi drukować na bilecie: - numer kolejnego klienta wraz z symbolem literowym grupy usług, - przewidywany czas oczekiwania na obsługę, - liczbę czekających osób, - datę i godzinę wydania biletu, - logo wraz z inną dowolną grafiką lub tekstem, - miejsce stawienia się beneficjenta. Drukowane teksty powinny zawierać polskie znaki literowe. Edycja tekstów musi być możliwa podczas pracy systemu. System musi umożliwiać edytowanie tych tekstów podczas pracy systemu. Drukowane teksty powinny zawierać polskie znaki literowe. Automat biletowy powinien mieścić w podajniku minimum 2000 biletów. b) Oprogramowanie stanowiskowe. System musi zapewnić możliwość przywoływania interesantów do stanowisk za pomocą oprogramowania stanowiskowego. Na stacjach znajdujących się na stanowiskach obsługi ma być uruchomiony terminal programowy który będzie służył do: - przywołanie klienta kolejnego i konkretnego w zależności od ustawionego profilu pracy stanowiska lub profilu pracy pracownika, - logowanie pracowników poprzez wprowadzenie osobistego kodu umożliwiającego przypisanie danych statystycznych do pracownika oraz trybu pracy, - zapisanie w pamięci systemu dowolnego numeru klienta i ponowne przywołanie z tym samym numerem z możliwością obsłużenia w międzyczasie innych klientów, - odesłanie klienta do kolejki do dowolnej grupy w dowolnie wybrany sposób: na początek, na koniec lub na pozycję uwzględniającą czas, jaki upłynął od momentu pobrania biletu, jeśli sprawa wymaga załatwienia przez innego pracownika, - podawać informację o stanie kolejki (liczba oczekujących), - wyłączenie stanowiska z pracy, - podawać informacje on-line o ilości biletów pozostałych w automatach biletowych, - wyświetlać zaprogramowane komunikaty alarmowe typu Brak biletów w automacie nr.., lub inne zdefiniowane przez Użytkownika w trakcie konfiguracji systemu. c) Wyświetlacze LCD lub LED o przekątnej ekranu nie mniejszej niż 42 cale. Monitor ma być zainstalowany w Sali obsługi. Na monitorze muszą być wyświetlane informacje systemowe takie jak: aktualnie obsługiwane numery, przewidywany czas oczekiwania oraz liczba oczekujących klientów. Dodatkowo mają również być wyświetlane treści informacyjne takie jak np. wymagane dokumenty, oferty pracy lub prowadzone kursy. Zarówno jedna jak i druga informacja musi być wyświetlana jednocześnie. d) Oprogramowanie systemu kolejkowego. 1. Oprogramowanie będzie działać na serwerze systemu jako usługa systemu i będzie uruchamiać się bez konieczności interakcji z użytkownikiem, bez konieczności logowania do systemu. 2. System musi mieć możliwość dokonywania zmian w konfiguracji w trybie ON-LINE przez komputer włączony w sieć komputerową Zamawiającego z poziomu przeglądarki internetowej. 3. System musi zapewnić poprzez sieć komputerową możliwość zdalnego diagnozowania oraz dokonywania zmiany konfiguracji ustawień systemu (na min. 2 komputerach w sieci Zamawiającego). Usługa zdalnego dostępu powinna posiadać funkcje uniemożliwiające dokonywania zmian przez osoby nieupoważnione. 4. W przypadku zaniku napięcia i ponownym uruchomieniu komputera system musi zapewnić automatyczne uruchomienie, z utrzymaniem ciągłości kolejki. 5. System musi zapewnić możliwość zmiany w dowolnym momencie funkcji poszczególnych stanowisk. Użytkownik musi mieć możliwość zaprogramować system tak, aby zmiany funkcji stanowisk odbywały się automatycznie, np. po przekroczeniu pewnych zadanych wartości lub ręcznie poprzez zadziałanie pracownika danego stanowiska. 6. System musi umożliwiać dowolny transfer klientów pomiędzy różnymi grupami spraw bez konieczności ponownego pobierania biletu oraz możliwość przerwania na pewien czas obsługi danego klienta i obsługiwania w czasie tej przerwy innych klientów. 7. W przypadku, gdy system oszacuje, że czas obsługi interesantów wykracza poza czas pracy Urzędu, ma on mieć możliwość automatycznego wstrzymania wydawania biletów. 6. Program zarządzający musi mieć możliwość umawiania wizyt interesantów w urzędzie oraz identyfikacji klientów i spraw. Umawianie spotkań powinno być możliwe w czasie wizyty interesanta w urzędzie i przez strony w sieci Internet. W wyniku rezerwacji spotkania program sterujący musi zablokować czas przeznaczony na jego obsługę biorąc pod uwagę dostępny personel. Zarówno czas spotkania jak i przeznaczona do obsługi osoba z personelu może ulegać zmianie. 7. Identyfikacja umówionych klientów i spraw musi odbywać się z użyciem takich narzędzi jak klawiatury numeryczne przeznaczonych do wprowadzania kodów numerycznych lub podania numeru identyfikującego na monitorze dotykowym automatu biletowego. W przypadku pozytywnej identyfikacji interesant powinien automatycznie otrzymać bilet do obsługi. 8. Program sterujący w celu dostępu do danych niezbędnych do umawiania spotkań i identyfikacji interesantów musi mieć możliwość korzystania z bazy danych Zamawiającego, gdzie będą one przechowywane. 9. System musi zapewnić możliwość umawiania wizyt zarówno wewnątrz sieci LAN udostępnioną dla pracowników Urzędu, jak również w sieci Internet. Umawianie wizyt odbywać się powinno za pomocą formularzy zamieszczanych na stronie www. 10. System musi mieć możliwość publikacji różnych usług w różnych sieciach (LAN, Internet), z wykluczeniem niektórych dostępnych tylko dla pracowników w sieci LAN z sieci Internet. W celu identyfikacji klienta wykorzystany zostanie nr PESEL. Strona służąca umawianiu wizyt w sieci Internet publikowana będzie za pomocą protokołu https. 11. System musi mieć możliwość pracy w sieci, w celu przekazywania on-line pełnych informacji o postępie załatwiania interesantów, pracy stanowisk itp. oraz możliwości wydruków raportów statystycznych na komputerach wskazanych przez użytkownika pracujących w sieci logicznej (min 2). 12. Aplikacja sterująca systemem musi być zabezpieczona hasłem zarówno przy próbie podłączenia poprzez przeglądarkę internetową jak również aplikację kliencką. Musi posiadać możliwość tworzenia grup użytkowników z określonymi uprawnieniami, oraz wymuszać wygasanie haseł, wprowadzanie haseł złożonych e) Oprogramowanie systemu zarządzającego wyświetlaniem informacji na wyświetlaczach prezentacji LCD lub LED. Program ma umożliwiać wyświetlanie na wyświetlaczach informacji o wzywanych do obsługi numerach biletów z systemu obsługi oraz dowolnych prezentacji. Program musi posiadać możliwość wyświetlania prezentacji z dowolnych obrazów takich jak: - Wyświetlanie plików HTML lub stron WWW, - Odtwarzanie filmów avi, - Wyświetlanie obrazów, z formatu plików : JPG, GIF, BMP, - Odtwarzanie prezentacji Power Point, bez konieczności konwertowania ich do innego formatu przed wysłaniem do wyświetlacza LCD lub LED. Program musi posiadać możliwość podziału powierzchni ekranu monitora na min. 4 strefy. Program ma umożliwiać uruchomiane dowolnej ilość stref na monitorze w zależności od potrzeb. Program musi posiadać możliwość definiowania użytkowników i nadawania im uprawnień do poszczególnych elementów aplikacji 4. Wymagania dotyczące statystyk System ma mieć możliwość zbierania i przetwarzania wszelkich danych statystycznych o pracy Urzędu, w szczególności: a. ilość i czas wydawania numerów w określonym przedziale czasu, b. ilość wykonywanych operacji w podziale na rodzaje, stanowiska obsługi oraz personel w określonym przedziale czasu, c. wydajność pracy poszczególnych pracowników (liczba obsłużonych klientów), d. czasy oczekiwania na obsługę, e. czasy obsługi klientów, f. czasy realizacji poszczególnych typów operacji, g. drukowanie raportów statystycznych musi być dostępne zarówno w trybie ręcznym na żądanie jak i automatycznym tzn. wybrane przez użytkownika raporty drukowane są automatycznie o zadanej godzinie np. na koniec dnia pracy, h. program statystyczny musi być w języku polskim, i. program ma mieć możliwość przenoszenia danych do programu MS Excel oraz MS Access..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: - wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b) zmiana terminu realizacji zamówienia: - zastrzega się możliwość zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na okoliczności niezawinione przez Wykonawcę c) zmiana podwykonawcy; - dopuszcza się zmianę wskazanego podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w złożonej ofercie; w przypadku, gdy podwykonawca udostępnił Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, nowy podwykonawca musi spełniać podane w SIWZ wymogi w takim samym zakresie, co poprzedni podwykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.katowice.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach ul. Pośpiecha 14, 40-852 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach ul. Pośpiecha 14, 40-852 Katowice BIURO PODAWCZE.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.