eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Dostawa i montaż wyposażenia 13 multimedialnych pracowni językowych w ramach projektu Multimedialne pracownie językowe w Szkołach Podstawowych i Gimnazjach na terenie Gminy Głubczyce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-21

Głubczyce: Dostawa i montaż wyposażenia 13 multimedialnych pracowni językowych w ramach projektu : Multimedialne pracownie językowe w Szkołach Podstawowych i Gimnazjach na terenie Gminy Głubczyce
Numer ogłoszenia: 339906 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305228 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głubczyce, ul. Niepodległości 14/16, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4853021 w. 230, faks 077 4852416.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia 13 multimedialnych pracowni językowych w ramach projektu : Multimedialne pracownie językowe w Szkołach Podstawowych i Gimnazjach na terenie Gminy Głubczyce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia 13 multimedialnych pracowni językowych do Szkół Podstawowych i Gimnazjów na terenie Gminy Głubczyce 2. Główny zakres dostaw obejmuje : Dostawę i montaż wyposażenia do 8 pracowni 24 stanowiskowych i 5 pracowni 16 stanowiskowych : 1. Pulpit nauczyciela z jednostką centralną -13 szt. 2.Słuchawki z mikrofonem dynamicznym -285 szt. 3. Moduł do sterowania funkcjami pracowni za pomocą komputera+ wirtualny magnetofon umożliwiający rejestrację przebiegu lekcji na komputerze -13 szt. 4. Moduł symulacji rozmowy telefonicznej - 13 kpl 5. Przyłączeniowe stanowisko dla uczniów - 13 kpl 6.Okablowanie - 13 kpl 7. Radiomagnetofon z CD -13 szt. 8.Głośnik do zabudowy w biurku -13 kpl 9.Projektor -13 szt. 10.Tablica interaktywna -13 szt. 11. Uchwyt do tablicy interaktywnej - 13 szt. 12. Zestaw komputerowy -13 szt. 13.Monitor LCD 19 cali -13 szt. 14. Uchwyt do projektora -13 szt. 15. Zestaw do przeprowadzenia testów - 13 kpl 16. Tablet interaktywny bezprzewodowy - 13 szt. 17. Stolik uczniowski 2 osobowy -110 szt. 18. Stolik uczniowski narożny zaokrąglony 2 osobowy -26 szt. 19. Biurko nauczycielskie -13 szt. 20. Krzesło uczniowskie metalowe -272 szt. 21. Krzesło obrotowe -13 szt. 22. Montaż podzespołów i uruchomienie pracowni - 13 kpl Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem ilości zamawianego sprzętu i sposób obliczenia ceny ofertowej został określony w Specyfikacja wyposażenia pracowni 24 i 16 stanowiskowej i sposób wyliczenia oferty stanowiącej integralna część SIWZ tj.: w Załączniku nr 7. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy (wyprodukowana nie wcześniej niż w 2010 roku) oraz wolny od wad fizycznych i prawnych; 2. W dniu odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu: instrukcje obsługi i konserwacji zakupionego sprzętu - wszystkie wymienione dokumenty w języku polskim; 3. Zakupiony sprzęt musi posiadać gwarancje określoną w książkach gwarancyjnych; 4. Wykonawca zapewni na własny koszt najpóźniej w dniu w dniu odbioru przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.41.70.00 - Sieci multimedialne 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 32.34.21.00 - Słuchawki 38.65.21.00 - Projektory 30.21.31.00 - Komputery przenośne 39.16.00.00 - Meble szkolne 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 inwestujemy w Twoją przyszłość..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PERFEKT s.c. Marek Rychert i Andrzej Deyk, ul.ks. Wyszyńskiego 6, 83-340 Sierakowice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 453816,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 487610,36

  • Oferta z najniższą ceną: 487610,36 / Oferta z najwyższą ceną: 533671,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.