eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i materiałów eksploatacyjnych do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-11

Mikołów: zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i materiałów eksploatacyjnych do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Numer ogłoszenia: 339846 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Żłobek Miejski im. Tadeusza Więcka , Ul. Krakowska 30, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 0323273027, faks 0323273027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobek.mikolow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i materiałów eksploatacyjnych do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i materiałów eksploatacyjnych do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie. Część I- zakup i dostawa aparatu fotograficznego Część II- zakup i dostawa zestawu komputerowego Część III- zakup i dostawa drukarki atramentowej Część IV- zakup i dostawa tonerów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3, 30.21.33.00-8, 30.23.21.30-4, 30.12.51.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin realizacji dostawy liczony od dnia zawarcia umowy - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlobek.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Żłobek Miejski w Mikołowie im. Tadeusza Więcka ul. Krakowska 30, 43-190 Mikołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Żłobek Miejski w Mikołowie im. Tadeusza Więcka ul. Krakowska 30, 43-190 Mikołów pok nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch - edycja 2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup i dostawa aparatu fotograficznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa aparatu fotograficznego Lustrzanka cyfrowa z wymienną optyką Matryca o wymiarach min. 20 x 14 mm; całkowita liczba pikseli min. 18,5 Mpix; nośnik: Karta SD, SDHC lub SDXC (UHS-I); karta pamięci co najmniej 90 Mb/s , 32 GB. Wizjer lustrzany; powiększenie min 0,8x; pokrycie min 95%; typ migawki sterowana elektronicznie, szczelinowa , tryb cichych zdjęć pojedynczych i seryjnych; fotografowanie z podglądem na żywo (zdjęcia), podgląd filmu na żywo (filmy); format plików filmowych min. MOV; format zdjęć min. RAW, JPG; wbudowany mikrofon stereo lub opcjonalny zewnętrzny stereo; regulacja siły rejestracji dźwięku; filtr głosu wiatru; odporność na pył i wilgoć; wbudowany czujnik orientacji (elektroniczna poziomnica); wyświetlacz LCD stały; złącze Hi-Speed USB ( Mini - B ); złącze( wyjście ) mini HDMI typu C ( HDM - CEC ); złącze ( wyjście) wideo PAL/NTSC; złącze ( wyjście) mikrofonu; w zestawie: menu język polski ; jeden akumulator jonowo - litowy; ładowarka, pasek aparatu; torba fotograficzna; kabel USB; kabel wideo; płyta CD z pakietem oprogramowania, instrukcja obsługi w języku polskim w formie drukowanej. Obiektyw standardowy: autofokus; zakres ogniskowej równy min. 18 - 55 mm; opcja wbudowanej stabilizacji drgań; w zestawie: dekiel na obiektyw, osłona przeciwsłoneczna, futerał, ochronny filtr UV. Lampa błyskowa Głowica z zoomem; oświetlone pole 24 - 105 mm ; auto zoom dla czujnika; tryb błysku: automatyka ekspozycji E - TTL II / E - TTL / TTL; lampa bezprzewodowa; ruch głowicy lampy w górę , w lewo , w prawo; moc - liczba przewodnia ( ISO 100) metry 43 ( ogniskowa 105 mm ) ; wspomaganie AF ; materiał stopki mocującej metalowy Zasilanie - 4 akumulatory typu AA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup i dostawa zestawu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa zestawu komputerowego Zestaw komputerowy z systemem operacyjnym. Procesor osiągający w teście SysMark Overal co najmniej 1800 punktów, płyta główna, pamięć RAM co najmniej 4 GB z możliwością rozbudowy, dysk twardy co najmniej 1 TB, karta graficzna umożliwiająca pokaz prezentacji multimedialnych i odtwarzania filmów, karta dźwiękowa, wbudowany napęd DVD - RAM z funkcją nagrywania i oprogramowaniem w języku polskim - co najmniej 16x, co najmniej 3 porty USB (tym jeden USB 3.0), system operacyjny umożliwiający prawidłową pracę komputera, zainstalowany z wszystkimi niezbędnymi do poprawnej pracy sterownikami w języku polskim współpracujący z oprogramowaniem firmy Microsoft ; pakiet biurowy z licencja na 2 stanowiska ( minimum Office 2010 Home and Business Box ze względu na zgodność z oprogramowaniem używanym u Zamawiającego ); ochrona antywirusowa co najmniej 2 letnia licencja na 2 stanowiska. Obudowa wymiary max : szerokość 189 mm , wysokość 427,5 mm , głębokość 364 (standard MINI ATX) MONITOR Przekątna min 18 cali ; rodzaj podświetlenia LED ;rozdzielczość minimalna 1366x768 piksele; kolor czarny Klawiatura Typ : standard; komunikacja a z klawiaturą - przewodowa; długość przewodu min 1,8 m interfejs PS/2. Kolor czarny. Pendrive Interfejs USB 3.0 Pojemność min.8 GB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup i dostawa drukarki atramentowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa drukarki atramentowej LCD (ekran) wyświetlacz 1-wierszowy; podajnik papieru min.100 arkuszy; odbiornik papieru min.50 arkuszy; standardowe formaty papieru interfejs standardowy USB ; pamięć min.(RAM) 64 MB; prędkość druku mono min. 20 str./min; kolor min. 10 str./min; rozdzielczość druku min. 1200x600 dpi ; zmniejszanie/powiększanie kopii 25% - 400%. Rozdzielczość skanowania optyczna min 1200 x 2,400 dpi ; ;możliwość skanowania do obrazu (PC) ; e-maila (PC) pliku (PC) ;kompatybilność z TWAIN. Wymiary max.435 x 374 x 161 mm W zestawie pojemniki z tuszami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.30-4.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup i dostawa tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa tonerów Toner do urządzenia wielofunkcyjnego LASERJET PRO MFP M127fn, black; wydajność min 1500 stron; wyklucza się toner po regeneracji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.