eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona mienia na terenach zieleni w Dzielnicy Ursynów z podziałem na zadaniaZadanie 1. Park im. Jana Pawła II przy ul. Romera. Zadanie 2. Zespół boisk sportowych Orlik 2012 przy ul. Przy Bażantarni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-05

Warszawa: Ochrona mienia na terenach zieleni w Dzielnicy Ursynów z podziałem na zadania: Zadanie 1. Park im. Jana Pawła II przy ul. Romera. Zadanie 2. Zespół boisk sportowych Orlik 2012 przy ul. Przy Bażantarni.
Numer ogłoszenia: 33981 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia na terenach zieleni w Dzielnicy Ursynów z podziałem na zadania: Zadanie 1. Park im. Jana Pawła II przy ul. Romera. Zadanie 2. Zespół boisk sportowych Orlik 2012 przy ul. Przy Bażantarni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa Ochrona mienia na terenie Parku im. Jana Pawła II zlokalizowanego przy ul. Romera w Warszawie oraz całodobowa ochrona mienia zespołu boisk sportowych Orlik 2012 przy ul. Przy Bażantarni. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Ochronę mienia znajdujących się na terenie obiektów, niedopuszczanie do dewastacji i kradzieży. 2. Nadzór nad przestrzeganiem przez użytkowników regulaminów, zwracanie uwagi w sposób kulturalny i stanowczy osobom nie przestrzegającym regulaminu. 3. Niedopuszczanie do łamania na terenie obiektu przepisów ustawy z dn. 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 a dla Zadania 1 oraz/albo załącznik nr 1 b dla Zadania 2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, tj.: 1.1. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej. 1.2. a) DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA ZADANIE 1 - Wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na ochronie o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto. b) DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA ZADANIE 2 Wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na ochronie o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto. UWAGA!!! W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedno zadanie za wystarczające uzna się wykazanie w powyższym okresie wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej dwóch usług polegających na ochronie o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto oraz drugą o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto; albo jedną usługą polegającą na ochronie o wartości nie mniejszej niż 230 000 zł brutto. 1.3. a)DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA ZADANIE 1. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem, tj. co najmniej 6 osobami w tym przynajmniej 2 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia. b)DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA ZADANIE 2. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem, tj. co najmniej 4 osobami w tym przynajmniej 2 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia. UWAGA!!! W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwa zadania musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem, tj. co najmniej: 10 osobami w tym przynajmniej 2 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia. LUB w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje samodzielnie powyżej wskazanymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a będzie polegać na zdolnościach w tym zakresie innych podmiotów - w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi osobami przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia niniejszych osób. 1.4. Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, tj. min. w zakresie ochrony mienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1. Ogłoszenia. Niniejsze oświadczenie winno być sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 3A do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 2.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1. Ogłoszenia. 2.3. Aktualnej koncesji wydanej przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późn. zm.) potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1.1 Ogłoszenia. 2.4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającej spełnienie warunku określonego w pkt 1. Ogłoszenia. 2.5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotycząca podmiotów zbiorowych) - potwierdzającej spełnienie warunku określonego w pkt 1. Ogłoszenia. 2.6. Wykazu wykonanych / wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt. 1.2. Ogłoszenia. Niniejszy wykaz winien być zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 2.7. Wykazu osób, którymi dysponuje, lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1.3. Ogłoszenia. Niniejszy wykaz winien być zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 2.7. a) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2.7. Ogłoszenia, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.8. Dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - potwierdzających spełnienie warunku określonego w pkt 1.3. Ogłoszenia. 2.9. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt. 1.4.Ogłoszenia. 3. Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty wymienione w punktach 2.2. i 2.5 SIWZ zgodnie z wymogami określonymi w tych punktach, bądź też tożsame odpowiedniki wymaganych dokumentów stosowanych w kraju właściwym dla Wykonawcy potwierdzających, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości a także nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Odnośnie punktu 2.4., Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania, którego dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wyszczególnione powyżej dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1. Oświadczenie wymienione w pkt 2.1. Ogłoszenia w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie - przy czym w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 każdy z Wykonawców potwierdza z osobna, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, natomiast w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Wykonawcy potwierdzają wspólnie (tj. przez umocowanego Pełnomocnika), iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem. 4.2. Dokumenty wymienione w pkt 2.2., 2.3., 2.4. oraz 2.5 Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić spełnianie warunku, którego dotyczy. 4.3. Dokument wymieniony w pkt 2.9. Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby potwierdzić łącznie spełnianie warunku, którego dotyczy. 4.4. Dokumenty wymienione w pkt 2.6., 2.7., 2.8 Ogłoszenia oraz 2.7 a) Ogłoszenia - jeżeli dotyczy, winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łącznie spełnianie warunku, którego dotyczy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 524 lub - otrzymać za zaliczeniem pocztowym, w tym wypadku koszty przesyłki ponosi Wykonawca.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 09:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, POK. NR 530.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Termin i miejsce otwarcia ofert: Data: 13/02/2009 Godzina: 09:15 Miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, POK. NR 524a 2. Wykonawca nie może zlecić Podwykonawcom wszystkich rodzajów prac objętych niniejszym zamówieniem. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom. 3.Zamawiający nie zamierza w ramach niniejszego postępowania zawrzeć umowy ramowej. 4.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 5.Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Paweł Czermiński - główny specjalista tel. 022/545-72-60 fax 022/ 545-72-51; Magdalena Majewska - podinspektor tel.022/546-60-08 fax 022/ 545-72-51; - w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych: Aneta Piotrowska - podinspektor tel. 022/ 545-74-91 fax 022/ 545-73-32.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Park im. Jana Pawła II przy ul. Romera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa Ochrona mienia na terenie Parku im. Jana Pawła II zlokalizowanego przy ul. Romera w Warszawie I. Charakterystyka obiektu Park im. Jana Pawła II zlokalizowany przy ul. Romera w Warszawie jest parkiem otwartym, ogrodzonym od strony północnej, południowej i wschodniej. Na całej długości ogrodzenia (571 mb) zlokalizowane są niezamykane wejścia do Parku. Od strony zachodniej, przy Kościele Wniebowstąpienia Pańskiego oraz przy budynkach Herbsta 2 i 2a Park nie jest ogrodzony. Powierzchnia obiektu wynosi 44000 m2. Na terenie obiektu znajduje się ogrodzone boisko sportowe o powierzchni 1800 m2 zawierające 4 szt. koszy do koszykówki i 2 szt. bramek do piłki ręcznej oraz ogrodzony plac zabaw dla dzieci zawierający 18 szt. urządzeń zabawowych. Pozostałe wyposażenie Parku stanowią: zieleń urządzona (m.in. trawniki, rabaty bylinowe, krzewy, drzewa) jak również 64 szt. koszy i 59 ławek. II. Zakres przedmiotu zamówienia 1. Ochrona mienia znajdującego się na terenie obiektu, niedopuszczanie do dewastacji i kradzieży. 2. Nadzór nad przestrzeganiem przez użytkowników regulaminu Parku, regulaminu boiska i regulaminu placu zabaw obejmujący m.in. zwracanie uwagi w sposób kulturalny i stanowczy osobom nie przestrzegającym regulaminu. 3. Niedopuszczanie do łamania na terenie obiektu przepisów ustawy z dn. 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - opis oraz standardy techniczne wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1a do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Zespół boisk sportowych Orlik 2012 przy ul. Przy Bażantarni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa Ochrona mienia na terenie zespołu boisk sportowych Orlik 2012 zlokalizowanego przy ul. Przy Bażantarni I Charakterystyka obiektu Na terenie obiektu znajduje się boisko piłkarskie o wymiarach całkowitych (obejmujących płytę boiska i wybiegi) 32m x 62 m, boisko wielofunkcyjne o wymiarach całkowitych 19,1 m x 32,1 m oraz budynek zaplecza socjalnego (sanitarno-szatniowy). Na boiskach znajdują się 2 szt. koszy do koszykówki, 2 szt. bramek do piłki nożnej oraz wyposażenie do piłki siatkowej z możliwością demontażu: 2 szt. słupków oraz siatka. Na terenie zlokalizowanych jest 5 koszy na odpady. Teren jest ogrodzony, posiada jedno główne wejście. Całkowita powierzchnia obiektu wynosi 3036,5 m2. II Zakres przedmiotu zamówienia 1. Ochrona mienia znajdującego się na terenie obiektu, niedopuszczanie do dewastacji i kradzieży. 2. Nadzór nad przestrzeganiem przez użytkowników regulaminu boisk obejmujący m.in. zwracanie uwagi w sposób kulturalny i stanowczy osobom nie przestrzegającym regulaminu. 3. Niedopuszczanie do łamania na terenie obiektu przepisów ustawy z dn. 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - opis oraz standardy techniczne wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1b do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.