Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-11
Rzeszów: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie w roku kalendarzowym 2016.
Numer ogłoszenia: 339732 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie , ul. Ofiar Katynia 1, 35-209 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 7483170, faks 17 7483178.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsunicef.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna, jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie w roku kalendarzowym 2016..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I: artykuły spożywcze ( załącznik nr 1) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 15221000-3, 15860000-4, 15830000-5, 15800000-6, 15610000-7, 15400000-2, 15332200-6, 15871000-4, 15872400-5, 15891000-0, 15898000-9, 15331462-3 Pakiet II: warzywa okopowe ( załącznik nr 2) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 03200000-3, 15310000-4 Pakiet III: warzywa i owoce ( załącznik nr 3) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 03200000-3, 15331140-0, 15331100-8, 15331130-7, Pakiet IV: produkty zwierzęce, mięso i wędliny ( załącznik nr 4 ) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 15100000-9, 15111000-9, 15112000-6, 15112120-3, 15112300-9, 15113000-3, 15131100-6, Pakiet V: garmażerka (załącznik nr 5 ) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 15800000-6, 15131134-3, Pakiet VI: nabiał (załącznik nr 6 ) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 15500000-3 Pakiet VII: pieczywo i wyroby cukiernicze (załącznik nr 7) Kod CPV: 15612500-6 Pakiet VIII: jaja (załącznik nr 8) Kod CPV: 03142500-3 Pakiet IX: produkty mrożone (załącznik nr 9) Kod CPV: 15331170-9, 15221000-3.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3, 15.86.00.00-4, 03.20.00.00-3, 15.31.00.00-4, 03.20.00.00-3, 15.33.11.40-0, 15.10.00.00-9, 15.11.10.00-9, 15.80.00.00-6, 15.13.11.34-3, 15.50.00.00-3, 15.61.25.00-6, 03.14.25.00-3, 15.33.11.70-9, 15.22.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem Przez Wykonawcę. c) Wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów wraz z decyzją zatwierdzającą Państwowego Inspektora Sanitarnego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsunicef.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie
Ul. Ofiar Katynia 1,
35-209 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie Ul. Ofiar Katynia 1, 35-209 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I: artykuły spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres i wielkość zamówienia określono w załączniku do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3, 15.86.60.00-0, 15.83.00.00-5, 15.80.00.00-6, 15.61.00.00-7, 15.40.00.00-2, 15.33.22.00-6, 15.87.10.00-4, 15.87.24.00-5, 15.89.10.00-0, 15.89.80.00-9, 15.33.14.62-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II: warzywa okopowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres i wielkość zamówienia określono w załączniku do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 15.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III: warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres i wielkość zamówienia określono w załączniku do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 15.33.11.40-0, 15.33.11.00-8, 15.33.11.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV: produkty zwierzęce, mięso i wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres i wielkość zamówienia określono w załączniku do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.10.00-9, 15.11.20.00-6, 15.11.21.20-3, 15.11.23.00-9, 15.11.30.00-3, 15.13.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V: garmażerka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres i wielkość zamówienia określono w załączniku do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.13.11.34-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI: nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres i wielkość zamówienia określono w załączniku do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII: pieczywo i wyroby cukiernicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres i wielkość zamówienia określono w załączniku do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.25.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII: jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres i wielkość zamówienia określono w załączniku do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX: produkty mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres i wielkość zamówienia określono w załączniku do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.22.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników programowych obozów letnich (kadra oraz studenci kierunku: Wychowanie Fizyczne) wraz z biletami wstępu do BPN oraz usługą przewodnicką
- Dostawa farb, rozpuszczalników.
- Kompleksowa usługa organizacji konferencji otwierającej realizację projektu pn. Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 992 na odcinku od km 14+677 do km 15+009 w m. Nowy Żmigród polegająca na budowie miejsca wykonywania kontroli ruchu i transportu drogowego (...)
- 7/TP/24 - DOSTAWY NABIAŁU DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
- Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2024 r. - OWOCE Z GR. I
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mięsa, drobiu i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- Sukcesywne dostawy nabiału dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy artykułów różnych dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- TP.D.LN NŻ.29.24_Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i ryb mrożonych oraz przetworów rybnych
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od lipca do grudnia 2024 roku
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie 01.06.2024 r. - 31.12.2024 r.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.