eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Wykonanie i dostawa w latach 2012-2013 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-21

Elbląg: Wykonanie i dostawa w latach 2012-2013 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Numer ogłoszenia: 339725 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 275653 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa w latach 2012-2013 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostawa w latach 2012-2013 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku Przedmiot główny: CPV: 30.19.50.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Tablice Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa w latach 2012-2013 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku. Miejsce realizacji dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, Referat Obsługi Kierowców, Plac Dworcowy 4. 2. Zakres zamówienia: Wykonanie i dostawa w latach 2012-2013 tablic rejestracyjnych służących do znakowania pojazdów rejestrowanych w tut. Urzędzie oraz fizyczne niszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę 8 000 kompletów tablic rejestracyjnych rodzaju: 1) samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe - 6 500 kpl 2) samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe - 100 kpl 3) samochodowe tymczasowe jedno i dwurzędowe - 250 kpl 4) samochodowe zabytkowe jedno i dwurzędowe - 100 kpl 5) samochodowe tymczasowe badawcze - 100 kpl 6) wykonanie na indywidualne zlecenie Urzędu kompletów: - 950 kpl a) tablic zwyczajnych jedno i dwurzędowych - 250 kpl b) tablic indywidualnych jedno - dwurzędowych - 100 kpl c) tablic tymczasowych jedno i dwurzędowych - 100 kpl d) tablic zabytkowych jedno i dwurzędowych - 100 kpl e) tablic tymczasowych badawczych - 100 kpl f) tablic wtórników wszystkich typów i rodzajów - 300 kpl oraz 2 000 sztuk tablic pojedynczych rodzaju: 1) motocyklowe zwyczajne - 500 szt. 2) motocyklowe tymczasowe - 50 szt. 3) motocyklowe zabytkowe - 20 szt. 4) motocyklowe indywidualne - 10 szt. 5) motorowerowe zwyczajne - 500 szt. 6) motorowerowe tymczasowe - 20 szt. 7) zwyczajne do przyczep jedno i dwurzędowe - 300 szt. 8) tymczasowe badawcze do przyczep - 100 szt. 9) wykonanie na indywidualne zlecenie Urzędu pojedynczych egzemplarzy: - 500 szt. a) tablic zwyczajnych jedno i dwurzędowych - 200 szt. b) tablic indywidualnych jedno i dwurzędowych - 100 szt. c) tablic tymczasowych jedno i dwurzędowych - 50 szt. d) tablic zabytkowych jedno i dwurzędowych - 50 szt. e) tablic wtórników wszystkich typów i rodzajów - 100 szt. Ww. podział asortymentu może ulegać zmianom w zależności od potrzeb Zamawiającego z zachowaniem całkowitej ilości zamawianych tablic rejestracyjnych. 3. Wykonanie zamówienia musi być zgodne i spełniać wymagania określone w: 1) Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.), 2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 ze zm.), 3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 193, poz. 1618). W przypadku zmiany przepisów w okresie realizacji zamówienia tablice rejestracyjne będą wykonywane w sposób uwzględniający treść tych zmian. 4. Zamówienia tablic rejestracyjnych będą przekazywane drogą teleinformatyczną lub faksem. W przypadku korzystania z programu do zamawiania tablic rejestracyjnych, Wykonawca na swój koszt dostarczy Zamawiającemu takie oprogramowanie oraz będzie ponosić koszty jego aktualizacji. 5. Dostawa tablic musi być realizowana w terminie 5 dni od dnia złożenia zamówienia. Tablice zlecone do wykonania na podstawie odpowiednich zamówień indywidualnych (tj. tablice zwyczajne jedno i dwurzędowe, tablice indywidualne jedno i dwurzędowe, tablice tymczasowe jedno i dwurzędowe, tablice zabytkowe jedno i dwurzędowe oraz wtórniki wszystkich typów i rodzajów) muszą być wykonane nie później niż w ciągu 24 godzin i dostarczone Zamawiającemu. Tablice w kompletach, tj. po dwie sztuki, powinny być opakowane w osłonę foliową w opakowania zbiorcze po 25 kpl. (tzn. 50 sztuk). Tablice pojedyncze (tj. motocyklowe, motocyklowe tymczasowe, motocyklowe zabytkowe, motocyklowe indywidualne, motorowerowe, motorowerowe tymczasowe oraz do przyczep jedno i dwurzędowe) powinny być pakowane w osłonę foliową w opakowaniach zbiorczych liczących po 50 sztuk. Tablice pojedyncze wykonane na indywidualne zlecenie Zamawiającego (tablice wszystkich rodzajów: indywidualne, tymczasowe, zwyczajne, zabytkowe, wtórniki) powinny być pakowane w osłonę foliową z dołączonym opisem jak niżej. Opakowania zbiorcze z tablicami powinny być opisane w sposób umożliwiający ustalenie wyróżnika tablic, zakres cyfrowy oraz rodzaj. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i złomowania wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. Protokolarny odbiór tablic rejestracyjnych będzie się odbywał w Urzędzie Miejskim w Elblągu, w lokalu Referatu Obsługi Kierowców Departamentu Spraw Obywatelskich, Plac Dworcowy 4 w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą a Kierownikiem Referatu. Wykonawca ponosić będzie koszty opakowania i odbioru tablic rejestracyjnych. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał tablice rejestracyjne przy pomocy maszyn, urządzeń i wyposażenia zapewniającego przebieg procesów produkcyjnych gwarantujących wykonanie tablic rejestracyjnych zgodnie ze wzorami i warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618 ze zm.). Wykonawca będzie prowadził stosowną ewidencję określoną w ww. przepisach. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia wydania tablicy użytkownikowi. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa posiadał przez cały okres trwania umowy aktualną polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM Elit - Utal Lider Konsorcjum Bożena GANCARZ Elit sp. jawna Bożena Gancarz i Krzysztof Błaszkowski , ul.Warszawska 72, 82-300 Elbląg , kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
  • Utal sp. z o.o., ul .Katarzyńska 9, 62-006 Kobylnica, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 264000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 174592,00

  • Oferta z najniższą ceną: 174592,00 / Oferta z najwyższą ceną: 224352,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.