eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › usługa sprzątania obiektów Aqua Park Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Łódź: usługa sprzątania obiektów Aqua Park Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 339684 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Aqua Park Łódź Sp. z o.o. , al. Unii Lubelskiej 4, 94-208 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 298 57 00, faks 0-42 686 02 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aquapark.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa sprzątania obiektów Aqua Park Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa sprzątania obiektów Aqua Park Sp. z o.o. zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 9 988,00zł brutto . Wadium należy wnieść w terminie do dnia 20.10.2009 r. do godz. 10:00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. a) posiadają odpowiedni dokument rejestrowy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem złożenia ofert, czyli posiadają aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej bądź aktualny wypis z właściwego rejestru oraz posiadają: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i przedstawią wykaz potwierdzający iż| b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi sprzątania budynków użyteczności publicznej , odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (za minimum 500 000 zł. brutto każda), oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) c) dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi d) dysponują lub będą dysponować odpowiednim sprzętem do wykonania zamówienia e) przedstawią informację o zastosowaniu odpowiednich środków chemicznych znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością na kwotę minimum 500 000 zł (jeżeli polisa będzie zawarta w euro, wówczas przelicznik będzie zgodny z przelicznikiem kursu euro ustanowionym rozporządzeniem dla zamówień publicznych. (3, 8771) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia g) posiadają zaświadczenie o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek z ZUS i urzędu skarbowego wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia ofert z wyjątkiem wypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu h) posiadają zaświadczenie o niekaralności w stosunku do osób fizycznych (w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4-6 ustawy) oraz osób prawnych (w zakresie art. 24 ust.1 pkt 7-8 ustawy). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą :spełnia - nie spełnia, Pozostałe dokumenty: 1) ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym (załącznik Nr 1) do niniejszej SIWZ; 2) oświadczenie o nie wyrażeniu/wyrażeniu zgody na udostępnienie innym uczestnikom postępowania informacji zawartych w ofercie, a stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - brak zastrzeżenia bądź złożenia oświadczenia traktowany będzie jako zgoda na udostępnienie całej oferty do wglądu innym uczestnikom postępowania (Załącznik Nr 4 ); 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru albo z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 4) zaparafowany projekt umowy (Załącznik Nr 10 ); UWAGA: W/w dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Zasady składania ofert wspólnych przez wykonawców: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie należy złożyć: a) dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdział III pkt 2 ppkt 1,2 i 5 specyfikacji muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, pozostałe wspólnie, podpisane przez upoważnioną osobę ;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. DOKUMENTY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ); 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr. 4 do SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. (załącznik nr. 6 do SIWZ ) wykaz sprzętu wykaż środków chemicznych 4) w celu potwierdzenia, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością na kwotę minimum 500 000 zł brutto (jeżeli polisa będzie zawarta w euro, wówczas przelicznik będzie zgodny z przelicznikiem kursu euro ustanowionym rozporządzeniem dla zamówień publicznych. (3, 8771) 5) w celu potwierdzenia, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, Zamawiający żąda: zaświadczenia o niezaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek z ZUS i urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia ofert, z wyjątkiem wypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu zaświadczenia o niekaralności w stosunku do osób fizycznych (w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4-6 ustawy) oraz podmiotów zbiorowych (w zakresie art. 24 ust.1 pkt 7-8 ustawy) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr. 4 do SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. (załącznik nr. 6 do SIWZ ) 4) w celu potwierdzenia, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością na kwotę minimum 500 000 zł (jeżeli polisa będzie zawarta w euro, wówczas przelicznik będzie zgodny z przelicznikiem kursu euro ustanowionym rozporządzeniem dla zamówień publicznych. (3, 8771) 5) w celu potwierdzenia, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, Zamawiający żąda: zaświadczenia o niezaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek z ZUS i urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia ofert, z wyjątkiem wypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu zaświadczenia o niekaralności w stosunku do osób fizycznych (w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4-6 ustawy) oraz podmiotów zbiorowych (w zakresie art. 24 ust.1 pkt 7-8 ustawy) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2 a) Pozostałe dokumenty: 1) ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym (załącznik Nr 1) do SIWZ; 2) oświadczenie o nie wyrażeniu/wyrażeniu zgody na udostępnienie innym uczestnikom postępowania informacji zawartych w ofercie, a stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - brak zastrzeżenia bądź złożenia oświadczenia traktowany będzie jako zgoda na udostępnienie całej oferty do wglądu innym uczestnikom postępowania (Załącznik Nr 4 ); Pozostałe wymagane dokumenty 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru albo z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 4) zaparafowany projekt umowy (Załącznik Nr 10 ); UWAGA: W/w dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Zasady składania ofert wspólnych przez wykonawców: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie należy złożyć: a) dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdział III pkt 2 ppkt 1,2 i 5 specyfikacji muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, pozostałe wspólnie, podpisane przez upoważnioną osobę ;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aquapark.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Aqua Park Sp. z o.o 94-208 Łódź, al. Unii Lubelskiej 4 tel. 0-42 298 57 00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Aqua Park Sp. z o.o 94-208 Łódź, al. Unii Lubelskiej 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.