Ogłoszenie nr 339681 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.
Drawsko Pomorskie: Usługa udzielenia długoterminowego kredytu na pokrycie deficytu roku budżetowego 2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Drawski, krajowy numer identyfikacyjny
330920765, ul.
Plac Elizy Orzeszkowej
3,
78-500
Drawsko Pomorskie, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
943630780, faks
943630788, e-mail
a.gagalska@powiatdrawski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatdrawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa udzielenia długoterminowego kredytu na pokrycie deficytu roku budżetowego 2016
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Inż.272.9.2016.AG
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest bankowa usługa udzielenia długoterminowego kredytu na pokrycie deficytu roku budżetowego 2016. 1. Wysokość kredytu - w walucie polskiej - w kwocie nieprzekraczającej 3 000 000,00 złotych (słownie: trzy miliony złotych). 2. Okres spłaty kredytu - w latach 2020- 2034. 3. Podstawa zaciągnięcia kredytu - Uchwała Nr XXI/147/2016 Rady Powiatu Drawskiego z dnia 17 czerwca 2016 roku w sprawie zmiany uchwalenia budżecie Powiatu Drawskiego na rok 2016 oraz Uchwała Nr XC.322.Z.2016 z dnia 10 sierpnia 2016 roku Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu zaciąganego przez Powiat Drawski. 4. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny "in blanco" wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczeniem o poddaniu się egzekucji. 5. Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do trzech dni od dnia podpisania umowy. 6. Uruchamianie kredytu będzie następowało na rachunek Zamawiającego w transzach i kwotach określanych każdorazowo przez Zamawiającego, z tym że kredyt będzie dostępny w dniu podpisania umowy. 7. Proponowane warunki spłaty zadłużenia: 1 rata - 200 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2020 r. 2 rata - 200 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2021 r. 3 rata - 200 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2022 r. 4 rata - 200 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2023 r. 5 rata - 200 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2024 r. 6 rata - 200 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2025 r. 7 rata - 200 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2026 r. 8 rata - 200 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2027 r. 9 rata - 200 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2028 r. 10 rata - 200 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2029 r. 11 rata - 200 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2030 r. 12 rata - 200 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2031 r. 13 rata - 200 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2032 r. 14 rata - 200 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2033 r. 15 rata - 200 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2034 r. 8. Spłata rat odsetkowych będzie następować w okresach miesięcznych, do dnia 10 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, natomiast za grudzień do dnia 31 grudnia danego roku na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank, przy czym: pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu i kończy się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. 9. Dopuszcza się wstępne informowanie, przez Bank, w drodze faksu. 10. W przypadku, gdy termin płatności raty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu lub odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 11. Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie o zmienną stawkę bazową WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych notowaną w ostatnim dniu roboczym miesiąca przed rozpoczęciem okresu kredytowania plus stała marża banku ustalona na podstawie złożonej oferty. 12. Odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, Bank nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu, tj. salda niewykorzystanej części kredytu. 13. Jednorazowa prowizja bankowa zostanie pobrana w dniu udzielenia kredytu. 14. Zamawiający przewiduje, iż w trakcie spłaty kredytu w latach 2020 - 2034, wystąpi do Wykonawcy o zmianę harmonogramu spłaty rat kapitałowych, z uwzględnieniem maksymalnie 3-letniego okresu karencji, a Wykonawca nie będzie naliczał dodatkowych opłat za uzgodnienie nowego harmonogramu spłat rat kapitałowych oraz przeliczenie zadłużenia. 15. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty części lub całości kredytu w terminie przez niego wskazanym, po uprzednim pisemnym powiadomieniu Wykonawcy, które zostanie doręczone osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź faksu. 16. Z tytułu przedterminowej spłaty części lub całości kredytu Bank nie będzie pobierał dodatkowych prowizji i opłat. 17. W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 18. Bank nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ. 19. Do celów obliczeń bankowych, przyjmuje się liczbę dni kalendarzowych przypadających w danym miesiącu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1141715.17 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1141715.17 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne - w prowadzonych uprzednio postępowaniach w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty,
Uzasadnienie prawne - art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim
- Przewóz uczniów ze Szkoły podstawowej w Drawsku Pomorskim (transport na wycieczki w ramach projektu "Dobry start w przyszłość - wsparcie uczniów w Szkole nr 1 w Drawsku Pomorskim")
- Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.