eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-26

Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 339597 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie , ul. Krakowskie Przedmieście 5, 00-068 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 32 00 215, faks 022 32 00 214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest -dostawa sprzętu komputerowego- dla Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie nr: Opis: I Temat: Specjalizowane komputery graficzne systemu studia wirtualnego Wspólny Słownik Zamówień: 30213300-8, 30213100-6, 30214000-2 Opis: Specyfikacja techniczna (załącznik nr 5 do SIWZ) II Temat: System Studia wirtualnego Wspólny Słownik Zamówień: 30236000-2, 32222000-5, 38651600-9, 48322000-1 Opis: Specyfikacja techniczna (załącznik nr 5 do SIWZ) III Temat: Urządzenia wielofunkcyjne, Drukarki Wspólny Słownik Zamówień: 30232110-8, 30121100-4, 30232130-4 Opis: Specyfikacja techniczna (załącznik nr 5 do SIWZ) IV Temat: Komputery różne Wspólny Słownik Zamówień: 30213000-5, 30213100-6 Opis: Specyfikacja techniczna (załącznik nr 5 do SIWZ) 3.2. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. zamówienie poniżej kwoty 193.000 euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.21.40.00-2, 30.23.60.00-2, 32.22.20.00-5, 38.65.16.00-9, 48.32.20.00-1, 30.23.21.10-8, 30.12.11.00-4, 30.23.21.30-4, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.1 Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 1.100,00 zł - dla zadania częściowego: I 5.000,00 zł - dla zadania częściowego: II 225,00 zł - dla zadania częściowego: III 2.100,00 - dla zadania częściowego: IV Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.2.1) w pieniądzu, 8.2.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3) w gwarancjach bankowych, 8.2.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2. - 8.2.5. SIWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału. Beneficjentem takich dokumentów musi być Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie (00-068 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 5). 8.2 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Pekao S.A. o numerze 83 1240 6247 1111 0000 4974 1652, z oznaczeniem -wadium w sprawie nr ZP- 19/2010 dostawa sprzętu komputerowego-. 8.3 Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8.4 Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8.5 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.6 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.7 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.8 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.9.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 5.2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    wypełnioną tabelę stanowiącą specyfikację sprzętu wraz z podaniem cen jednostkowych brutto w celach informacyjnych oraz kartami katalogowymi potwierdzajacymi opis sprzętu oferowanego w tabeli - załącznik nr 6 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt 13.4 SIWZ i w formie określonej w SIWZ: 6.1.1. wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, 6.1.2. informację o części / częściach zamówienia, które Wykonawca powierza podwykonawcom, o ile Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców, 6.1.3. pełnomocnictwo, w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze do reprezentowania Wykonawcy lub w przypadku składania oferty wspólnej, 6.1.4. wypełnioną tabelę stanowiącą specyfikację sprzętu wraz z podaniem cen jednostkowych brutto w celach informacyjnych oraz kartami katalogowymi potwierdzajacymi opis oferowanego sprzętu - załącznik nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

18.4 Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego. b) Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku gdy przedmiot zamówienia (komputery, monitory, drukarki oraz inne urządzenia ) zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. d) Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie ul. Krakowskie Przedmieście 5, pok. nr 210A 00-068 Warszawa;.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie ul. Krakowskie Przedmieście 5, pok. nr 19 00-068 Warszawa;.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Specjalizowane komputery graficzne systemu studia wirtualnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: Specyfikacja techniczna (załącznik nr 5 do SIWZ) Zestaw komputerowy- serwer główny 1 szt Zestaw komputerowy- serwer backup 1 szt. Zestaw komputerowy do grafiki - scenografii trójwymiarowej 4szt. zamówienie poniżej kwoty 193.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.21.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: System Studia wirtualnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień: 30236000-2, 32222000-5, 38651600-9, 48322000-1 Opis: Specyfikacja techniczna (załącznik nr 5 do SIWZ) 1 Moduł główny NewTek TriCaster TCXD850 lub równoważny, gwarancja min. 12 miesięcy 1 2 Macierz G-TECH G-SPEED eS Pro 8000GB w/PCIe controller lub równoważny, gwarancja min. 24 miesięcy 1 3 Rekorder dyskowy Dayavideo HDR-50 rack lub równoważny, gwarancja min. 24 miesięcy 1 4 Konwerter Blackmagic Design Multibridge Pro 2 lub równoważny, gwarancja min. 12 miesięcy 1 5 Konwerter Blackmagic Design Intensity Shuttle lub równoważny, gwarancja min. 12 miesięcy 1 6 Konwerter Blackmagic Design Mini Converter-SDI to HDMI lub równoważny, gwarancja min. 12 miesięcy 1 7 Blackmagic Design Smart Videohub lub równoważny, gwarancja min. 12 miesięcy 1 8 Kamera Panasonic AG-HPX371E lub równoważna, gwarancja min. 36 miesięcy 2 9 Oprogramowanie Lightwave v10-10 lub równoważny stanowiskowa licencja edukacyjna 1 10 Oprogramowanie SpeedEdit2 full HD licencja edukacyjna lub równoważny 1 11 Oprogramowanie LiveText 2 licencja edukacyjna lub równoważny 1 12 Oprogramowanie Light set construktor licencja edukacyjna lub równoważny 2 13 Oprogramowanie Data Link 2 licencja edukacyjna lub równoważny1 zamówienie poniżej kwoty 193.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 32.22.20.00-5, 38.65.16.00-9, 48.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia wielofunkcyjne, Drukarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień: 30232110-8, 30121100-4, 30232130-4 Opis: Specyfikacja techniczna (załącznik nr 5 do SIWZ)zamówienie poniżej kwoty 193.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.12.11.00-4, 30.23.21.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komputery różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień: 30213000-5, 30213100-6 Opis: Specyfikacja techniczna (załącznik nr 5 do SIWZ) poniżej kwoty 193.000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.