eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Ochrona i dozór mienia Forum Kultury w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-11

Gdynia: Ochrona i dozór mienia Forum Kultury w Gdyni
Numer ogłoszenia: 33955 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Forum Kultury Sp. z o.o. , ul. Białostocka 3, 81-310 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 781 83 30, faks 58 781 83 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.forumkultury.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o. z wyłącznym udziałem Miasta Gdynia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i dozór mienia Forum Kultury w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona i dozór mienia Forum Kultury w Gdyni. Ochrona bezpośrednia obiektu InfoBox na rogu ul. Świętojańskiej i 10 Lutego w Gdyni (tzw. skwer Żeromskiego) i Gdyńskiego Centrum Filmowego przy Placu Grunwaldzkim 2 w Gdyni oraz ochrona pośrednia rozumiana jako monitoring systemu alarmowego z interwencją w przypadku włączenia się alarmu lokalu przy ul. Armii Krajowej 24 w Gdyni, a także ochrona obiektu Sceny Letniej Teatru w Gdyni - Orłowie. Ilość godzin ochrony przewidziana w okresie 12 miesięcy wynosi 33.504, w tym: ---na obiekcie InfoBox i GCF oraz dla potrzeb lokalu przy ul. Armii Krajowej 24 - 30.144, ---na Scenie Letniej Teatru w Gdyni-Orłowie - 3.360. Ze względów organizacyjnych, zgodnie z potrzebami Zamawiającego ilość godzin może ulec zwiększeniu do 200 godzin w okresie 12 miesięcy. Łączna ilość godzin ochrony przewidziana w okresie 12 miesięcy wynosi 33.704 Szczegółowy zakres usługi obejmuje: a. Ochronę obiektu InfoBox na rogu ul. Świętojańskiej i 10 Lutego w Gdyni (tzw. skwer Żeromskiego), w tym lokali wynajętych podnajemcom oraz - ochronę terenu wokół obiektu, - ochronę wieży widokowej na całej wysokości, - ochronę urządzeń zainstalowanych w obiekcie i osób w nim przebywających b. Ochronę obiektu Gdyńskiego Centrum Filmowego przy Placu Grunwaldzkim 2 w Gdyni, w tym lokali wynajętych podnajemcom oraz - ochronę terenu wokół obiektu, - ochronę kolejki szynowej na Kamienną Górę na całej wysokości (zarówno kabiny kolejki jak i stacji dolnej i górnej), - ochronę urządzeń zainstalowanych w obiekcie i osób w nim przebywających. c. Ochronę obiektu Sceny Letniej Teatru w Gdyni-Orłowie świadczenia ochrony fizycznej bezpośredniej stałej obiektu i mienia Zamawiającego polegającą na dozorowaniu obiektu w zakresie świadczenia ochrony fizycznej bezpośredniej stałej, chronienia przed kradzieżą z włamaniem, dewastacją lub zniszczeniem - usługi wykonywanej przez dwóch pracowników ochrony, całodobowo przez wszystkie dni tygodnia ( dni robocze, dni wolne, niedziele i święta) d. Ochrona lokalu przy Ul. Armii Krajowej 24 w Gdyni w zakresie patroli i interwencji w przypadku włamania Lokal wyposażony w alarm podłączony do centrali Firmy ochroniarskiej. Interwencje w przypadku załączenia się alarmu. Opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 6.800,00 zł, (słownie: sześć tysięcy osiemset złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest złożenie koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na dozorze obiektu(ów) użyteczności publicznej świadczonych całodobowo przez 7 dni w tygodniu, dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy o wartości netto minimum 50.000 zł oraz co najmniej 1 usługi polegającej na dozorze imprezy kulturalno-plenerowej np. jarmarki, przedstawienie teatralne na wolnym powietrzu(na scenach tymczasowych) itp. świadczonej całodobowo przez okres trwania imprezy o wartości netto minimum 10.000 zł; oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane należycie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest dysponowanie następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 6 osobami - pracownikami ochrony fizycznej posiadającymi legitymację pracownika ochrony i 2 osobami do patrolu interwencyjnego wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ: 1) Formularz OFERTA, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa . 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 5)Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument wskazywał: ---zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, ---sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, ---charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, ---zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku udostępnienia: -osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, -wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, konsultacje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności za usługę - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.forumkultury.gdynia.pl/index_pliki/Page734.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w sekretariacie w Agencji Rozwoju Gdyni sp. z o.o., 81-451 Gdynia, Al. Zwycięstwa 96/98.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2015 godzina 09:00, miejsce: w sekretariacie w Agencji Rozwoju Gdyni sp. z o.o., 81-451 Gdynia, Al. Zwycięstwa 96/98.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Aktualny adres: ul. Armii Krajowej 24; Gdynia 81-372; TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Ochrona obiektu InfoBox na rogu ul. Świętojańskiej i 10 Lutego w Gdyni (tzw. skwer Żeromskiego) oraz lokalu przy ul. Armii Krajowej 24 w Gdyni od godz. 7.00 do godz. 7.00 przez okres 12 miesięcy od dnia następnego po podpisaniu umowy Ochrona obiektu Gdyńskiego Centrum Filmowego przy Placu Grunwaldzkim 2 w Gdyni od godz. 7.00 do godz. 7.00 do dnia zakończenia usługi ochrony obiektu InfoBox od dnia 1 lipca 2015 r. - termin przewidywany, który może ulec zmianie ze względu na odbiór inwestycji od wykonawcy robót ochrona obiektu Sceny Letniej Teatru w Gdyni-Orłowie - od godz. 7.00 16.06.2015 r. do godz. 7.00 31.08.2015 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.