eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Świebodzin w sezonie 2016/2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-09

Ogłoszenie nr 339500 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.

Świebodzin: Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Świebodzin w sezonie 2016/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 325737 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, krajowy numer identyfikacyjny 97077053400000, ul. ul. Rynkowa  2, 66200   Świebodzin, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 684 750 916, faks 684 750 916, e-mail zp@um.swiebodzin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Świebodzin w sezonie 2016/2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BiZP.271.26.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Świebodzin w sezonie 2016/2017. 1) Wykonanie usługi obejmuje wykonanie następujących prac: a) odśnieżanie dróg i ulic na całej długości i szerokości jezdni, a odsunięty śnieg pozostawić na krawędzi krawężnika z jezdnią, z tym że byłą drogę DK-3 na szerokość 7 m a odsunięty śnieg pozostawić na poboczu asfaltowym, b) posypywanie jezdni kruszywem uszorstniającym (piaskiem i solą) na odcinkach: - skrzyżowania jezdni z drogami i ulicami, liniami kolejowymi - 150 mb przed i za skrzyżowaniem, - na łukach i wzniesieniach o dużym pochyleniu podłużnym tj. górka w Gościkowie, dojazd do ronda przy ul. Wojska Polskiego oraz ciągi tej drogi przez miejscowości: Jordanowo, Gościkowo, Rusinów, Rosin, skrzyżowanie z drogą powiatową do m. Glińsk, odcinek od Węzła Świebodzin-Północ do Węzła Świebodzin-Południe, skrzyżowanie z drogą powiatową do m. Lubinicko, Rudgerzowice, Osogóra, łuk drogi między Rosinem a Osogórą, wiadukt nad trasą S-3 przy stacji paliw BP, skrzyżowanie z drogą powiatową do m. Kępsko, - na przystankach autobusowych oraz 50,0 m przed i za przystankiem, c) usuwanie i wywożenie śniegu z dróg i ulic miejskich w przypadku obfitych opadów wg wskazania Zamawiającego, d) skuwanie i wywożenie warstwy lodu ze skrzyżowań wg wskazania Zamawiającego, e) mycie, oczyszczenie, konserwacja i odstawienie piaskarko-solarki Zamawiającego w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Świebodzin po zakończeniu wykonywania przedmiotu zamówienia, f) zabezpieczenie i przechowanie posypywarki i pługa Zamawiającego do kolejnego sezonu zimowego 2017/2018, g) pozimowe oczyszczenie stref przykrawężnikowych w m. Gościkowo, Jordanowo, Rosin oraz na obwodnicy Świebodzina na wiaduktach nad linią kolejową E20 i nad ul. Poznańską wraz z kosztami wywozu i utylizacji. 2) Szczegółowy zakres zimowego utrzymania dróg i ulic na terenie Gminy Świebodzin tj. wykaz dróg i ulic oraz kolejność ich odśnieżania z mapami poglądowymi, a także standardy zimowego utrzymania dróg i ulic zostały określone w załączniku nr 1b, 1c, 1d do SIWZ. 3) W przypadku obfitych opadów, Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania Wykonawcy innych dróg i ulic na terenie Gminy Świebodzin, w tym dróg i ulic do odśnieżania innych niż wskazane w wykazie określonym w załączniku nr 1b do SIWZ. 4) Wykonawca zobowiązuje się do zakupu ok. 500 ton piasku oraz ok. 350 ton soli, jego magazynowania oraz załadunku i transportu z miejsca pozyskania do miejsca składowania w okresie trwania umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy, z tym, że ok. 200 ton piasku oraz ok. 150 ton soli Wykonawca zakupi i zmagazynuje przed rozpoczęciem akcji zimowego utrzymania dróg i ulic, a pozostałe wg potrzeb Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do załadunku i transportu 80 ton mieszanki piasko-soli, będącej własnością Zamawiającego, z magazynu ubiegłorocznego wykonawcy akcji zimowego utrzymania dróg i ulic, z ul. Sobieskiego 16 w Świebodzinie do miejsca składowania w okresie trwania umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy. 5) Zamawiający z dniem podpisania umowy dokona przekazania do użytkowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia piaskarko-solarkę Zamawiającego protokołem zdawczo-odbiorczym. 5.1) Zwykłe koszty związane z eksploatacją piaskarko-solarki Zamawiającego oraz opłaty z tytułu emisji zanieczyszczeń do atmosfery, ponosi Wykonawca. 5.2) Zamawiający ponosi: - koszty rejestracji, - koszty ubezpieczenia OC, NW, AC, - opłat lokalnych. 6) Zamawiający z dniem podpisania umowy dokona przekazania do użytkowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia posypywarkę i pług Zamawiającego protokołem zdawczo-odbiorczym. 7) Zwykłe koszty związane z eksploatacją posypywarki i pługa Zamawiającego, ponosi Wykonawca. 8) Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) zakupu piasku i soli, magazynowania i wymieszania piasku z solą oraz załadunku i transportu z miejsca pozyskania do miejsca składowania oraz koszty zabezpieczenia i przechowania nadmiaru niewykorzystanego materiału do kolejnego sezonu zimowego 2017/2018, b) zakupu paliwa i artykułów samochodowych tj. płynów, olejów, c) ubezpieczenia i naprawy sprzętu, d) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł, e) wynagrodzenia pracowników za pracę, podatek dochodowy, składki ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego itp., f) dojazdu do miejsca rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg i ulic na terenie miasta i Gminy Świebodzin, g) czuwania i pełnej gotowości sprzętu i pracowników do podjęcia prac zimowego utrzymania dróg i ulic, h) mycia, oczyszczenia, konserwacji i odstawienia piaskarko-solarki Zamawiającego w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Świebodzin po zakończeniu wykonywania przedmiotu zamówienia, i) zabezpieczenia i przechowania posypywarki i pługa Zamawiającego do kolejnego sezonu zimowego 2017/2018, j) pozimowego oczyszczenia stref przykrawężnikowych w m. Gościkowo, Jordanowo, Rosin oraz na obwodnicy Świebodzina na wiaduktach nad linią kolejową E20 i nad ul. Poznańską wraz z kosztami wywozu i utylizacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT456960.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SKIP Krzysztof Modlibowski,  ,  Os. Kopernika 113,  66-200,  Świebodzin,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 531586.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 531586.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 531586.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.