eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Przebudowa i nadbudowa Domu Kultury w Pełkiniach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Jarosław: Przebudowa i nadbudowa Domu Kultury w Pełkiniach
Numer ogłoszenia: 339496 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarosław , ul. Piekarska 5, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6248610, faks 016 6248613.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.jaroslaw.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i nadbudowa Domu Kultury w Pełkiniach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i nadbudowa Domu Kultury w Pełkinach, gm. Jarosław. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie miedzy innymi następujących robót budowlanych: 3.1. Roboty ziemne, izolacyjne i drenażowe: - izolacja pionowa przeciwwilgociowa ścian - pow. 195,12 m2, - drenaż rurowy jednorzędowy z sączków ceramicznych o średnicy minimalnej 50-100 mm - długości 108,4 m, 3.2. Roboty remontowe piwnic: - roboty tynkowe piwnic ( zbicie starych tynków na ścianach i sufitach, wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kategorii III ) - łączna pow. 392,14 m2, - dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ( ścian i sufitów piwnic ) farbą emulsyjną - łączna pow. 392,14 m2, - posadzka piwnicy z płytek kamionkowych 30x30 cm - pow. 99,85 m2, - wymiana stolarki drzwiowej w piwnicy na : drzwi drewniane - szt. 2 o wymiarach 0,9x2,0 m, drzwi przeciw pożarowe EI 30 - szt. 2 o wymiarach 0,9x2,0 m 3.3. Roboty remontowe parteru: - wymiana stolarki okiennej na okna z PCV - szt. 6 o wymiarach 1,85x1,6 m, - 3 szt. o wymiarach 2,0x1,65 m, - szt. 4 o wymiarach 1,65x1,65 m , - 2 szt. o wymiarach 0,65x0,75 m , - 4 szt. o wymiarach 0,9x1,50 m , - 2 szt. o wymiarach 0,75x1,50 m, - 2 szt. o wymiarach 0,65x2,8 m, - wymiana stolarki drzwiowej na: drzwi drewniane - szt. 10, drzwi z PCV dwuskrzydłowe - szt. 2 o wymiarach 1,4x2,0 m , drzwi z PCV wahadłowe - szt. 2 o wymiarach 1,4x2,0 m, drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe - szt. 3 o wymiarach 1,4x2,0 m, drzwi przeciwpożarowe EI 30 - szt. 4 o wymiarach 09,x2,0 m , drzwi przeciwpożarowych EI 30 - szt. 2 o wymiarach 1,0x2,0 m, drzwi przeciwpożarowych EI 30 - 1 szt. o wymiarach 1,2x2,0 m - wymiana istniejących posadzek na : posadzki z deszczułek na lepiku - pow. 106,49 m2, posadzki z płytek kamionkowych 30x30 cm - pow. 136,55 m2, - licowanie ścian płytkami 20x25 cm - pow. 59,44 m2 - trzykrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną - pow. 879,30 m2, - wykonanie tynków mozaikowych - pow. 46,50 m2 3.4. Roboty remontowe piętro I-II; - wymiana stolarki okiennej na okna z PCV - szt. 6 o wymiarach 1,8x3,0 m, - szt. 6 o wymiarach 0,75x1,6 m, - szt. 6 o wymiarach 0,5x0,5 m - wymiana stolarki drzwiowej na: drzwi drewniane - szt. 4, drzwi z PCV dwuskrzydłowe - szt. 3 o wymiarach 1,4x2,0 m, drzwi przeciwpożarowe EI 30 - szt. 1 o wymiarach 0,9x2,0 m , drzwi przeciwpożarowe EI 30 - 2 szt. o wymiarach 1,0x2,0 m, - wymiana istniejących posadzek na: posadzki z deszczułek na lepiku - pow. 197,82 m2, posadzki z płytek kamionkowych 30x30xcm. - pow. 110,23 m2, - licowanie ścian płytkami 20x25 cm - pow. 28,50 m2 - trzykrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną - pow. 801,45 m2, - sufity podwieszane - pow. 197,09 m2 - montaż płyt FARMACELL obłożenie sceny - 76,55 m2 3.5. Klata schodowa - zbrojenie konstrukcji schodów - 2,44 m3 - betonowanie - 34,56 m3 - izolacje przeciwwilgociowe z płyt styropianowych grubości 3cm - 216,42 m2, - posadzki z płytek kamionkowych 30x30 cm- 216,42 m2, - okładziny schodów z płytek kamionkowych 30x30 cm - 22,08 m2, - wykonanie tynków mozaikowych - 40,30 m2, 3.6. Konstrukcja dachu i poddasze : - roboty rozbiórkowe ( rozbiórka konstrukcji betonowych, rozbiórka ścian, filarów, kolumn rozbiórka elementów stropów: zasypek ) wraz z wywiezieniem gruzu - uzupełnienie ścian, tynków wewnętrznych kategorii III - pow. 112,53 m2, - roboty betonowe ( deskowanie, zbrojenie, betonowanie - belki, podciągi i wieńce ), - konstrukcja dachu drewniana z krawędziaków iglastych - mb , - pokrycie dachowe blacha dachówkopodobną wraz z rynnami dachowymi i rurami spustowymi - pow. 437,93 m2, - izolacja termiczna z wełny mineralnej grubości 15 cm- pow. 437,93 m2, - okładziny gipsowo-kartonowe - pow. 437,93 m2 - dwukrotne malowanie podłoży gipsowych farbą emulsyjną - pow. 531,78 m2 - wykonanie tynków mozaikowych - pow. 18,80 m2 - wykonanie posadzki z płytek kamionkowych 30x30 cm - pow. 178,63 m2 - okładziny schodów płytkami kamionkowymi 30x30 cm - pow. 25,08 m2 - montaż okien poddaszy połaciowe - szt. 17 o wymiarach 0,78x1,18 m, okien z PVC - 2 szt. o wymiarach 0,75x1,6 m, - montaż drzwi drewnianych - 8 szt. o wymiarach 0,9x2,0 m, drzwi z PVC dwuskrzydłowych - 1 szt. o wymiarach 1,9x2,0 m, drzwi przeciwpożarowych EI 30 - 1 szt. o wymiarach 1,0x2,0 m, 3.7. Docieplenie ścian budynku: - zbicie tynków - pow. 574,92 m2, - docieplenie ścian płytami styropianowymi STOPTER grubości 10 cm wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej - CERAMIT SN 20 - pow. 682,64 m2, - wykonanie tynków mozaikowych - pow. 81,72 m2 3.8. Odbój budynku i schody z kostki brukowej - roboty rozbiórkowe ( rozbiórka konstrukcji betonowych, ) wraz wywiezieniem gruzu, - wykonanie obrzeży betonowych o 30x8 cm - 105,30 mb, - wykonanie schodów z kostki brukowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej grubości 15 cm - pow. 60,18 m2 3.8. Wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych: - instalacja wodociągowa, - instalacja kanalizacyjna, - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja wentylacji mechanicznej, - technologia kotłowni, 3.9. Przebudowa instalacji elektrycznej i komputerowej: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - montaż instalacji elektrycznej, - montaż instalacji komputerowej, Szczegółowy zakres robót został określony w ( przedmiarze robót - kosztorysie ofertowym ) - stanowiącym załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ, w projekcie budowlanym - stanowiącym załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiącej załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. W razie sprzeczności w dokumentacji należy przyjąć, że właściwy zakres robót zawarty jest w przedmiarach robót. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych - wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm. ) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm. ) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. W przypadku podania przez Zamawiającego nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm. ) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2007 z późn. zm. ). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000 zł. ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 5.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: a) wykażą, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz należy do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykażą, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz należy do właściwej izby samorządu zawodowego, c) wykażą, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz należy do właściwej izby samorządu zawodowego, d) wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych , każda o wartości brutto nie mniejszej niż 50 % ceny oferty brutto w zakresie wznoszenia ( budowy ) remontu budynków użyteczności publicznej. Pod pojęciem ( budynki użyteczności publicznej ) należy rozumieć budynki wymienione w definicji zawartej w § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm. ). e) wykażą, że dysponują lub będą dysponować następującymi podstawowymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: koparka, samochód samowyładowczy o ładowności min. 5 ton, żuraw, rusztowania rurowe, wyciąg itp. 5.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia tj.: a) wykażą, że posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości oferty brutto. b) wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 50 % ceny oferty brutto. 5.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, 5.1.5 spełniają warunki niniejszej ( specyfikacji ): 5.1.6 udzielą 5 letniej ( 60 miesięcy ) gwarancji i rękojmi na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego. 5.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, określonych w pkt 5.1 SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły: ( spełnia /nie spełnia ). 5.3 Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ( składający ofertę wspólnie ) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt. 5.1.1, 5.1.3a - oprócz kwoty ubezpieczenia, 5.1.3b - oprócz wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej i 5.1.4 SIWZ. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt 5.1 mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt. 6. Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.jaroslaw.itl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jarosław, ul. Piekarska 5 - pok. Nr 27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Jarosław, ul. Piekarska 5 - pok. Nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.