eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk › Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bielsk w sezonie zimowym 2010-2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Bielsk: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bielsk w sezonie zimowym 2010-2011
Numer ogłoszenia: 339424 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk , Plac Wolności 3A, 09-230 Bielsk, woj. mazowieckie, tel. 024 2615505, faks 024 2615189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bielsk w sezonie zimowym 2010-2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bielsk w sezonie zimowym 2010-2011 o łącznej długości ok. 146 km własnym sprzętem. 2. Zakres robót obejmuje 8 części : w rejonach nr 1 - 8 - odśnieżanie w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych Część 1 - rejon Nr 1 obejmuje miejscowości: Dębsk, Tłubice, Śmiłowo, Giżyno, Zakrzewo, Szewce - łączna długość dróg ok. 20 km Część 2 - rejon Nr 2 obejmuje miejscowości: Umienino, Umienino-Łubki, Pęszyno, Strusino, Kędzierzyn, Cekanowo, Jączewo,- łączna długość dróg ok. 25 km Część 3 - rejon Nr 3 obejmuje miejscowości: Zągoty, Niszczyce, Bolechowice, Kłobie, Niszczyce-Pieńki, Sękowo, Machcino, Machcinko- łączna długość dróg ok. 20 km Część 4 - rejon Nr 4 obejmuje miejscowości: Drwały, Konary, Ciachcin, Ciachcin Nowy, Żukowo, Tchórz, Goślice, Józinek - łączna długość dróg ok. 25 km Część 5 - rejon Nr 5 obejmuje miejscowości: Gilino, Kuchary-Jeżewo, Leszczyn Szlachecki, Leszczyn Księży- łączna długość dróg ok. 13 km Część 6 - rejon Nr 6 obejmuje miejscowości: Rudowo, Ułtowo, Dziedzice, Kleniewo, - łączna długość dróg ok. 12 km Część 7 - rejon Nr 7 obejmuje miejscowości: Jaroszewo Biskupie, Jaroszewo-Wieś, Zagroba, Lubiejewo - łączna długość dróg ok. 13 km Część 8 - rejon Nr 8 obejmuje miejscowość : ulice położone na terenie Bielska - łączna długość ulic ok. 5 km Nomenklatura Wspólny Słownik Zamówień CPV 90212000-6 Usługi odśnieżania 3. Wymagania dotyczące sprzętu : a) Wykonawca /składający oferty/ zobowiązany jest dysponować pojazdami na podwoziu kołowym przystosowanymi do odśnieżania dróg lub ulic , w zależności od rejonu odśnieżania : - w rejonach nr 1 - 7 - z pługiem dwustronnym lub jednostronnym z lemieszem metalowym - w rejonie nr 8 - z pługiem dwustronnym lub jednostronnym z lemieszem gumowym - każdy pojazd powinien być wyposażony w sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z ustawą /Prawo o ruchu drogowym/. Zastrzega się minimalną szerokość odśnieżania 3,5 metra. W przypadku stwierdzenia nie zachowania wymogów podanych powyżej Zamawiający zastrzega prawo odmowy zapłaty za fakturę obejmującą skontrolowaną część wykonanej usługi. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać poprawy zgodnie z postawionymi wymaganiami usługi bez dodatkowego wynagrodzenia. 4. Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących warunków atmosferycznych. 5. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy w innym rejonie odśnieżania w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego UWAGA: W przypadku wystąpienia szczególnych okoliczności może wystąpić konieczność odśnieżania dróg na trasie autobusu szkolnego. 6. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane godziny sprzętu (bez czasu przeznaczonego na dojazd czy usuwanie awarii) udokumentowane poprzez raporty pracy sprzętu potwierdzone przez sołtysów lub upoważnione osoby w gminie. 7. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie pracy płatne będzie na podstawie miesięcznej faktury. 9. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstawania zatorów drogowych, b) rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie 2 godzin od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego lub pisemnego, c) samodzielnego, natychmiastowego rozpoczęcia świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywnych opadów śniegu- po zgłoszeniu tego faktu Zamawiającemu i uzyskaniu jego akceptacji, d) usuwanie śniegu z dróg (płużenie) przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, e) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, f) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, g) wyznaczenie osób pełniących dyżur w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, h) zgłaszanie do przedstawiciela Zamawiającego każdorazowego przeprowadzenia akcji zimowej związanej z odśnieżaniem, i) Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania wyłącznie dróg gminnych i wewnętrznych, bez odśnieżania dróg dojazdowych do siedlisk. j) Wykonanie usługi odśnieżania dróg innych niż gminne i wewnętrzne sprzętem objętym umową na świadczenie usług może być wykonane poza czasem świadczenia usług dla zamawiającego k) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego świadczenia usług w terenie dla osób prywatnych w godzinach pracy dla zamawiającego, Wykonawcy zostanie potrącone wynagrodzenie za 5 godzin pracy sprzętu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust.1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako potwierdzenie należy przedłożyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek dotyczy wszystkich części zamówienia: Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o w/w dokumenty, złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1ustawy prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2). Warunek dotyczy wszystkich części zamówienia: Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia załączonego przez Wykonawcę do oferty ( załącznik nr 2 ) metodą warunku: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien dysponować jednostkami sprzętu - na Rejony nr 1- 7- pługiem dwustronnym lub jednostronnym z lemieszem metalowym, na Rejon Nr 8 - pługiem dwustronnym lub jednostronnym z lemieszem gumowym . Wykonawca składający oferty na kilka zadań winien dysponować odrębnymi jednostkami sprzętu dla poszczególnych zadań. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazu sprzętu załączonego przez Wykonawcę do oferty ( załącznik nr 4) metodą warunku: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku do spełnienia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2) Warunek dotyczy wszystkich części zamówienia: Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia załączonego przez Wykonawcę do oferty ( załącznik nr 2) metodą warunku: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1ustawy prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2). Warunek dotyczy wszystkich części zamówienia: Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia załączonego przez Wykonawcę do oferty ( załącznik nr 2 ) metodą warunku: spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty: a) formularz ofertowy - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 1. b) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z innych ustaw lub dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia umowy zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń nadzwyczajnych, niemożliwych wcześniej do przewidzenia - zmiana terminu zakończenia robót,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugbielsk.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bielsku Plac Wolności 3A 09-230 Bielsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bielsku Olac Wolnosci 3A 09-230 Bielsk w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Bielsk w sezonie zimowym 2010-2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - rejon Nr 1 obejmuje miejscowości: Dębsk, Tłubice, Śmiłowo, Giżyno, Zakrzewo, Szewce - łączna długość dróg ok. 20 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bielsk w sezonie zimowym 2010-2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - rejon Nr 2 obejmuje miejscowości: Umienino, Umienino-Łubki, Pęszyno, Strusino, Kędzierzyn, Cekanowo, Jączewo,- łączna długość dróg ok. 25 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bielsk w sezonie zimowym 2010-2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - rejon Nr 3 obejmuje miejscowości: Zągoty, Niszczyce, Bolechowice, Kłobie, Niszczyce-Pieńki, Sękowo, Machcino, Machcinko- łączna długość dróg ok. 20 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bielsk w sezonie zimowym 2010-2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - rejon Nr 4 obejmuje miejscowości: Drwały, Konary, Ciachcin, Ciachcin Nowy, Żukowo, Tchórz, Goślice, Józinek - łączna długość dróg ok. 25 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bielsk w sezonie zimowym 2010-2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - rejon Nr 5 obejmuje miejscowości: Gilino, Kuchary-Jeżewo, Leszczyn Szlachecki, Leszczyn Księży- łączna długość dróg ok. 13 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bielsk w sezonie zimowym 2010-2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - rejon Nr 6 obejmuje miejscowości: Rudowo, Ułtowo, Dziedzice, Kleniewo, - łączna długość dróg ok. 12 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bielsk w sezonie zimowym 2010-2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 - rejon Nr 7 obejmuje miejscowości: Jaroszewo Biskupie, Jaroszewo-Wieś, Zagroba, Lubiejewo - łączna długość dróg ok. 13 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bielsk w sezonie zimowym 2010-2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 - rejon Nr 8 obejmuje miejscowość : ulice położone na terenie Bielska - łączna długość ulic ok. 5 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.