Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-22
Rybnik: Zad. 1. Usługa monitorowania systemu alarmowego i działania grupy interwencyjnej dla budynku przy ul. Kościuszki 17 w Rybniku
Zad. 2.Usługa monitorowania systemu alarmowego i działania grupy interwencyjnej dla budynku przy ul. 3 Maja 12 w Rybniku
Zad. 3. Usługa monitorowania systemu alarmowego i działania grupy interwencyjnej dla budynku przy ul. Raciborskiej 260 w Rybniku
Zad. 4. Usługa monitorowania systemu alarmowego i działania grupy interwencyjnej dla budynku przy ul. Górnośląskiej 108 w Rybniku
Numer ogłoszenia: 339370 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku , ul. Kościuszki 17, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 422 12 47, faks 32 4221247.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zad. 1. Usługa monitorowania systemu alarmowego i działania grupy interwencyjnej dla budynku przy ul. Kościuszki 17 w Rybniku Zad. 2.Usługa monitorowania systemu alarmowego i działania grupy interwencyjnej dla budynku przy ul. 3 Maja 12 w Rybniku Zad. 3. Usługa monitorowania systemu alarmowego i działania grupy interwencyjnej dla budynku przy ul. Raciborskiej 260 w Rybniku Zad. 4. Usługa monitorowania systemu alarmowego i działania grupy interwencyjnej dla budynku przy ul. Górnośląskiej 108 w Rybniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitorowania systemu alarmowego w budynku przy ul. Kościuszki 17, ul. 3 Maja 12, ul. Raciborskiej 260 oraz ul. Górnośląskiej 108 w Rybniku poprzez podłączenie do systemu monitorującego Wykonawcy istniejącej instalacji systemu monitorującego Zamawiającego oraz działania grupy interwencyjnej. Zamówienie zostało podzielone na cztery zadania Opis przedmiotu zamówienia (dla zadania nr 1, 2, 3 i 4). Obowiązki Wykonawcy. 1) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi monitorowania sygnałów alarmowych: a) włamania, b) napadu, c) uzbrojenia systemu, d) rozbrojenia systemu, e) sabotażu, f) sygnałów technicznych z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w budynku przy ul. Kościuszki 17 / ul. 3 Maja 12/ ul. Raciborskiej 260 / ul. Górnośląskiej 108 w Rybniku. 2) Monitorowanie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego, o którym mowa w pkt. 1 polegać będzie na przyjmowaniu sygnałów łączem w systemie GPS i reagowaniu w ustalony sposób. 3) Ustalonym sposobem reagowania jest: a) przekazanie wyszczególnionych stanów alarmowych do Rejonowej Komendy Policji w Rybniku, b) interwencja Wykonawcy w razie odebrania z obiektu sygnałów alarmowych, c) przekazanie informacji o zagrożeniach wskazanym przez Zamawiającego osobom. 4) Wykonawca podejmie interwencję natychmiast po otrzymaniu sygnału alarmowego o ile nie zostanie ona uniemożliwiona z powodu siły wyższej lub innej niezależnej od Wykonawcy i nie usuwalnej przeszkody. Czas dotarcia grupy interwencyjnej do obiektu nie przekroczy: a) 10 minut w godzinach 21:00 - 7:00, b) 15 minut w godzinach 7:00 - 21:00. Działania interwencyjne mają być prowadzone wyłącznie przez grupy patrolowe Wykonawcy. 5) Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania uzgodnionych sygnałów, o których mowa w pkt. 1 przez cały czas trwania umowy przez całą dobę także w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy. 6) W przypadku awarii systemu sygnalizacji włamania Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności mające na celu zapewnienie ochrony budynku do czasu usunięcia awarii po uzgodnieniu z Zamawiającym. 7) Wykonawca dostarczy na koniec miesiąca (mailem lub pisemnie) raport z poszczególnych stref alarmowych (data, godzina wystąpienia alarmu, godzina aktywacji/dezaktywacji systemów/stref wraz z możliwością identyfikacji użytkownika). 8) Zachowanie pełnej dyskrecji w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia. 9) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania monitorowanego obiektu w sposób umożliwiający jego identyfikację..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, ul. Kościuszki 17, Dział Zamówień Publicznych i Umów, pokój nr 26..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, ul. Kościuszki 17, Dział Zamówień Publicznych i Umów, pokój nr 26..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa monitorowania systemu alarmowego i działania grupy interwencyjnej dla budynku przy ul. Kościuszki 17 w Rybniku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitorowania systemu alarmowego w budynku przy ul. Kościuszki 17 w Rybniku poprzez podłączenie do systemu monitorującego Wykonawcy istniejącej instalacji systemu monitorującego Zamawiającego oraz działania grupy interwencyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa monitorowania systemu alarmowego i działania grupy interwencyjnej dla budynku przy ul. 3 Maja 12 w Rybniku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitorowania systemu alarmowego w budynku przy w Rybniku poprzez podłączenie do systemu monitorującego Wykonawcy istniejącej instalacji systemu monitorującego Zamawiającego oraz działania grupy interwencyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa monitorowania systemu alarmowego i działania grupy interwencyjnej dla budynku przy ul. Raciborskiej 260 w Rybniku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitorowania systemu alarmowego w budynku przy ul. Raciborskiej 260 w Rybniku poprzez podłączenie do systemu monitorującego Wykonawcy istniejącej instalacji systemu monitorującego Zamawiającego oraz działania grupy interwencyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa monitorowania systemu alarmowego i działania grupy interwencyjnej dla budynku przy ul. Górnośląskiej 108 w Rybniku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitorowania systemu alarmowego w budynku przy ul. Górnośląskiej 108 w Rybniku poprzez podłączenie do systemu monitorującego Wykonawcy istniejącej instalacji systemu monitorującego Zamawiającego oraz działania grupy interwencyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Modernizacja budynku Domu Przedpogrzebowego Rybnik ul. Rudzka 70B z podziałem na zadania II
- Dostosowanie pomieszczeń kuchni Szpitalnej do obowiązujących przepisów.
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad.1 - ul. Barbary 19C/3, Zad.2 - ul. Kosmonautów 4/27
- Dostawy preparatów do mycia w systemie dozującym oraz artykułów służących do utrzymania czystości
- Wycena majątku drogowego.
- Naprawa i zabezpieczenie konstrukcji nośnej wiaduktu, naprawa podpór wiaduktu w ciągu DP 5610S ul. Nowa w Jankowicach
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi ochrony obiektu Dzielnicowego Ośrodka Kultury Ursynów położonego w Warszawie przy ul Kajakowej 12b, wraz z usługami towarzyszącymi, w tym obsługą szatni."
- Usługi monitoringu w obiektach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Ochrona obiektu przy ul. Światowida 75 w Szczecinie polegająca na całodobowym monitoringu elektroniczno wizyjnym oraz doraźnej i prewencyjnej ochronie w formie patroli interwencyjnych
- Ochrona i dozór mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy oraz monitorowanie obiektu i terenu Muzeum w Wałbrzychu.
- Świadczenie usługi ochrony obiektów Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku:
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.