eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Remont ul. Bałkańskiej w Tarnowskich Górach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-05

Tarnowskie Góry: Remont ul. Bałkańskiej w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 33931 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tarnowskich Górach , ul. Piastowska 8, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2852203, faks 032 2852203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mzuim.tarnowskiegory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Bałkańskiej w Tarnowskich Górach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Remont ulicy Bałkańskiej w Tarnowskich Górach. Remont ulicy Bałkańskiej w Tarnowskich Górach obejmuje następujące prace: . wykonanie nakładki wyrównawczo - wzmacniającej jezdni z betonu asfaltowego, . zabudowie wzdłuż istniejącego parkingu krawężnika betonowego najazdowego, . wymiana istniejącego lewostronnego krawężnika betonowego, . zabudowie na długości planowanego przejścia dla pieszych krawężnika betonowego najazdowego, . wymianie istniejącej bitumicznej nawierzchni na schodach na kostkę betonową prefabrykowaną. Całkowita długość fragmentu ulicy przeznaczonej do remontu wynosi L = 141,3m. Szczegółowy zakres prac opisany jest w przedmiarze robót oraz w projekcie wykonawczym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającą(cymi) aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. b) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto) c) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (jest załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego) 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykazu wykonanych robót budowlanych (oświadczenie) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie. (wzór załącznik nr 3 do formularza ofertowego). Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto) 1.4. Wykaz części przedmiotu zamówienia, których realizację Wykonawca powierzy podwykonawcom (stanowiącego załącznik nr 2 do formularza ofertowego ) UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z udziałem podwykonawców, winien złożyć oświadczenie iż zamierza wykonać zamówienie siłami własnymi. 1.5. Dokumentów stwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do kierowania robotami w wymaganej specjalności oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego. 1.6 Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie (min. 200.000,00 zł). 1.7 Kosztorys ofertowy uproszczony z cenami jednostkowymi..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mzuim.tarnowskiegory.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Piastowska 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Piastowska 8, pokój nr 305 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.