eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › świadczenie usług pocztowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy od grudnia 2016 r. do listopada 2018 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-09

Ogłoszenie nr 339300 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.

Warszawa: świadczenie usług pocztowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy od grudnia 2016 r. do listopada 2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 330276-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny 66584000000, ul. ul. gen. Józefa Bema  70, 01-225   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 6323215, faks 22 6327242, e-mail sekretariat@zgnwola.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zgnwola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

świadczenie usług pocztowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy od grudnia 2016 r. do listopada 2018 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.AG.121.211.2016.LW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów na rzecz Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Bema 70 od grudnia 2016 r. do listopada 2018 r. 2. Przez Wykonawcę-Operatora rozumie się przedsiębiorcę uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej oraz zagranicą, to jest wpisanego do Rejestru Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art.6 ust.1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, z póź. zm.) 3. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 1) Zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, 2) Zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, 3) Polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, 4) Polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, 5) Polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym, 6) Polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym, 7) GABARYT A to: - przesyłki o wymiarach: MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć : wysokość 20mm,długość 325 mm, szerokość 230 mm, - paczki o wymiarach: MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 50 x 140 mm MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć : długość 600mm,szerokość 500mm, wysokość 3000 mm, Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2mm. 8) GABARTY B to: - przesyłki o wymiarach: MINIMUM - jeśli choć jeden wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm, lub szerokość 230 mm, MAKSIMUM - suma długości . szerokości i wysokości ( grubości) 900mm, przy czym największy z tych wymiarów ( długość) nie może przekroczyć 600 mm, - paczki o wymiarach: MINIMUM - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm, MAKSIMUM - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm. 4. Operator zobowiązuje się doręczyć przesyłki listowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia : w dniu następnym jednak nie później niż w 2-gim dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii, w dniu następnym jednak nie później niż w 4-tym dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii. 5. Przesyłki listowe nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Operatora do każdego miejsca w kraju i zagranicą. Paczki nadawane przez zamawiającego dostarczane będą do każdego miejsca w kraju i zagranicą objętego porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym. 6. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu listów poleconych. Przesyłki nierejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu nadanych przesyłek. Wykazy sporządzane będą w dwóch egzemplarzach po jednym dla Operatora i Zamawiającego. Operator zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym stosowanych wzorów wykazów o których mowa w niniejszym ustępie, najpóźniej do przedostatniego dnia przed data obowiązywania umowy. 7. Zamawiający umieszcza na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytetowa) na stronie adresowej przesyłki. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie z własnych opakowań przesyłek. 8. Przesyłki przeznaczone do wysyłki mogą być: 1) odbierane z : - Kancelarii Ogólnej Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Bema 70 pok. nr 8. w dniach jej funkcjonowania tj. od poniedziałku do piątku, codziennie pomiędzy godziną 13.00-15.30. - sekretariatu Administracji Koło z siedzibą w Warszawie , ul. Ciołka 33 w dniach jej funkcjonowania tj. od poniedziałku do piątku, codziennie pomiędzy godziną 13.00-15.30. - sekretariatu Administracji Młynów z siedzibą w Warszawie , ul. Wawelberga 15 w dniach jej funkcjonowania tj. od poniedziałku do piątku, codziennie pomiędzy godziną 13.00-15.30. - sekretariatu Administracji Nowolipki, z siedzibą w Warszawie , ul. Nowolipki 16 w dniach jej funkcjonowania tj. od poniedziałku do piątku, codziennie pomiędzy godziną 13.00-15.30. - sekretariatu Administracji Ogrodowa, z siedzibą w Warszawie , ul. Ogrodowa 28/30 w dniach jej funkcjonowania tj. od poniedziałku do piątku, codziennie pomiędzy godziną 13.00-15.30. Przesyłki muszą być nadane przez Operatora w dniu ich odbioru od Zamawiającego. Odbioru przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Operatora po okazaniu stosownego upoważnienia. Usługa transportowa związana z odbiorem przesyłek z siedzib Zamawiającego powinna być skalkulowana w jednostkowych cenach przesyłek w formularzu oferty. 2) nadawane przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że punkty nadawania przesyłek wskazane przez Operatora pocztowego muszą być zlokalizowane w odległości nie większej niż do 3 km od siedzib Zamawiającego wskazanych w pkt 1) wyżej. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania lokalizacji punktów nadawania w dołączonym do specyfikacji oświadczeniu - Załącznik nr 6. Ponadto Zamawiający wymaga, aby punkt nadawania przesyłek Wykonawcy, spełniał niżej wymienione warunki: a) musi być czynny, we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, b) powinien być oznakowany w sposób widoczny nazwą bądź logo Wykonawcy, umieszczonym w obrębie witryny jednoznacznie wskazującym na jednostkę Wykonawcy. 9. Operator zobowiązany jest do przekazania wszelkich oznaczeń stosowanych do przesyłek rejestrowanych i priorytetowych. 10. W ilościach i rodzajach przesyłek określonych w Formularzu cenowym ujęte są również faktury z tytułu najmu lokali, wezwania windykacyjne, które mogą zostać wyłączone z przedmiotu umowy w przypadku ziszczenia się warunku, o którym mowa w § 4 wzoru umowy. 11. W formularzu cenowym podane są orientacyjne ilości nadawanych przesyłek w celu wyliczenia ceny oferty. Mogą one ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca nie może dochodzić roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych. 12. Operator będzie sukcesywnie dostarczał niezbędne do prawidłowej realizacji umowy własne druki, w tym: "potwierdzeń odbioru" w celu doręczania przesyłek na zasadach określonych we wzorze umowy, formularzy reklamacyjnych, formularzy nadawczych . 13. Operator będzie doręczał do siedzib Zamawiającego pokwitowane przez Adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Operatora pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (tzw. Awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy Adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia awizo u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w ww. terminie Operator sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu. 14. Zamawiający wymaga aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek awizowanych znajdowały się na terenie każdej gminy lub gminy sąsiadującej. 15. "Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach poniższy wzór identyfikujący umowę i potwierdzający wniesienie opłaty pocztowej: "OPŁATA POBRANA TAXE PERQUE-POLOGNE Umowa NR........ Z .......(nazwa Wykonawcy) z dnia ........r. Nadano w .......(placówka pocztowa Wykonawcy" 16. W pozycji 28 formularza cenowego Zamawiający uwzględnił kwotę 2000 zł z przeznaczeniem na wysyłkę przesyłek w obrocie zagranicznym. Z uwagi na sporadyczność wysyłki przesyłek w obrocie zagranicznym nie uwzględniono ich jako pozycji w formularzu oferty. KLAUZULA SPOŁECZNA - na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 5 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), tj. w szczególności 5 osób realizujących usługi pocztowe. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższego wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część s.i.w.z. Klauzula społeczna będzie zastosowana jako społeczne kryterium oceny ofert. Zamawiający będzie premiował Wykonawców deklarujących jak najwyższy udział osób zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę przy realizacji niniejszego zamówienia, tj. maksimum punktów w tym kryterium oceny otrzyma Wykonawca, który zadeklaruje najwyższą liczbę pracowników (zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy), a pozostali Wykonawcy proporcjonalnie mniej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 64110000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
zostało unieważnione na podstawie 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.