eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Usługi sprzętowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w Iławie i Suszu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-03-01

Ogłoszenie nr 33928 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.

Iława: Usługi sprzętowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w Iławie i Suszu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: PZD.252.1.2017.4B


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, krajowy numer identyfikacyjny 51085456900000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki  , 14200   Iława, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 896 485 468, faks 89 644 80 66, e-mail pzd@powiat-ilawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi sprzętowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w Iławie i Suszu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzętowe bezpośrednio związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie OD Iława (gmina Iława, Lubawa i część gminy Zalewo) i OD Susz (gmina Susz, Kisielice i część gminy Zalewo) w poniższym zakresie: Zadanie 1: a) usługi świadczone równiarką samojezdną na terenie OD Iława. Usługi równiarką samojezdną (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 150 godzin. Równiarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem gruntowych dróg powiatowych (m.in. profilowanie nawierzchni dróg i poboczy) na terenie OD Iława. b) usługi świadczone walcem stalowym lub ogumionym na terenie OD Iława. Usługi walcem stalowym lub ogumionym (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 150 godzin. Walec będzie wykorzystany bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem gruntowych dróg powiatowych (m.in. zagęszczanie nawierzchni dróg i poboczy) na terenie OD Iława. Kod CPV 45500000-2 Czas pracy sprzętu liczony jest od rozpoczęcia do zakończenia wykonywania usługi, nie wliczając czasu dojazdu do miejsca wskazanego przez Kierownika Obwodu Drogowego w Iławie. Zadanie 2: a) usługi świadczone koparko - ładowarką na terenie OD Iława. Usługi samojezdną koparko - ładowarką o napędzie na 2 osie, min. moc silnika 90 KM (1 jednostka), wyposażoną w łyżkę przednią ładowarkową (min. pojemność łyżki 1 m3) oraz łyżki tylnej: do kopania o szerokości 60 cm oraz skarpową o szerokości 150cm (min. pojemność łyżki 0,30 m3). Przewidywane zatrudnienie do 100 godzin. Koparko - ładowarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych m.in. pogłębianie rowów przydrożnych, odbudowa przepustów, odwodnienia, profilowanie skarp, porządkowanie i ścinka poboczy, załadunek materiałów do robót drogowych) na terenie OD Iława. Kod CPV 45520000-8 Czas pracy sprzętu liczony jest od rozpoczęcia do zakończenia wykonywania usługi, nie wliczając czasu dojazdu do miejsca wskazanego przez Kierownika Obwodu Drogowego w Iławie. Zadanie 3: a) usługi świadczone równiarką samojezdną na terenie OD Susz. Usługi równiarką samojezdną (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 200 godzin. Równiarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem gruntowych dróg powiatowych ( m.in. profilowanie nawierzchni dróg i poboczy) na terenie OD Susz. b) usługi świadczone walcem stalowym lub ogumionym na terenie OD Susz. Usługi walcem stalowym lub ogumionym (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 200 godzin. Walec będzie wykorzystany bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem gruntowych dróg powiatowych (m.in. zagęszczanie nawierzchni dróg i poboczy) na terenie OD Susz. Kod CPV 45500000-2 Czas pracy sprzętu liczony jest od rozpoczęcia do zakończenia wykonywania usługi, nie wliczając czasu dojazdu do miejsca wskazanego przez Kierownika Obwodu Drogowego w Suszu. Zadanie 4: a) usługi świadczone koparko - ładowarką na terenie OD Susz. Usługi samojezdną koparko - ładowarką o napędzie na 2 osie, min. moc silnika 90 KM (1 jednostka), wyposażoną w łyżkę przednią ładowarkową (min. pojemność łyżki 1 m3) oraz łyżki tylnej: do kopania o szerokości 60 cm oraz skarpową o szerokości 150cm (min. pojemność łyżki 0,30 m3). Przewidywane zatrudnienie do 400 godzin. Koparko - ładowarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych m.in. pogłębianie rowów przydrożnych, odbudowa przepustów, odwodnienia, profilowanie skarp, porządkowanie i ścinka poboczy, załadunek materiałów do robót drogowych) na terenie OD Susz. Kod CPV 45520000-8 Czas pracy sprzętu liczony jest od rozpoczęcia do zakończenia wykonywania usługi, nie wliczając czasu dojazdu do miejsca wskazanego przez Kierownika Obwodu Drogowego w Suszu. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej SIWZ zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. 3. Sprzęt wraz z operatorem musi być podstawiony najpóźniej w ciągu 48 godzin od telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania określonego rodzaju sprzętu przez właściwego Kierownika Obwodu Drogowego, w miejscu przez niego wskazanym. 4. Pojazdy biorące udział w wymienionych usługach muszą być wyposażone w czynne pomarańczowo pulsujące światła ostrzegawcze. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego oraz zachowania przepisów bhp w rejonie prowadzonych usług objętych zamówieniem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45500000-2
Dodatkowe kody CPV: 45520000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Usługi świadczone równiarką samojezdną na terenie OD Iława (150 godz.). b) usługi świadczone walcem stalowym/ogumionym* na terenie OD Iława (150 godz.).
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT27000.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Ziemne Jędrzejak Agnieszka ,  ,  Szałkowo 45A,  14-200,  Iława,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33210.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33210.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33210.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Usługi świadczone koparko - ładowarką na terenie OD Iława (100 godz.).
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6900.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wielobranżowy Zakład Usługowo-Produkcyjny i Handlowy SPOMER Sp. z o.o.,  ,  ul. Biskupska 7,  14-200,  Iława,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: pln
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8487.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8487.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8487.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Usługi świadczone równiarką samojezdną na terenie OD Susz (200 godz.). b) usługi świadczone walcem stalowym/ogumionym na terenie OD Susz (200 godz.).
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT28000.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Zalewie Spółka z o.o. ,  ,  ul. 29 Stycznia 16,  14-230,  Zalewo,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: pln
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34440.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34440.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43050.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Usługi świadczone koparko - ładowarką na terenie OD Susz (400 godz.).
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT23902.43
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usługowo-Handlowy Łukasz Kamiński ,  ,  ul. Chopina 11,  82-550,  Prabuty,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29400.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34433.60
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.