To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-10
Tarnowskie Góry: Obsługa bezpłatnego, ogólnodostępnego szaletu miejskiego mieszczącego się przy ul. Górniczej w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 339288 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293434 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bezpłatnego, ogólnodostępnego szaletu miejskiego mieszczącego się przy ul. Górniczej w Tarnowskich Górach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bezpłatnego, ogólnodostępnego szaletu miejskiego mieszczącego się przy ul. Górniczej w Tarnowskich Górach w okresie od 01.09.2012 r. do 31.12.2013 r. Świadczenie w/w usługi obejmuje: 1) Zapewnieniu obsługi szaletu przez okres 16 miesięcy tj. od 01.09.2012 r. do 31.12.2013 r. W okresie tym obsługa szaletu będzie wynosiła 4560 godzin, tj. wrzesień 2012r. (900 - 1900) od października do grudnia 2012r. (900 - 1800) od stycznia do kwietnia 2013r. (900 - 1800) od maja do czerwca 2013r. (800 - 1800) od lipca do sierpnia 2013r. (800 - 1900) wrzesień 2013 r. (900 - 1900) od października do grudnia 2013r. (900 - 1800) w dniach 24.12.2012 r. i 2013 r., 31.12.2012 r. i 2013 r. szalet będzie czynny do godz. 1500, w dniach 01.11.2012 r. i 2013 r., 01.01.2013 r., 06.01.2013 r., 31.03.2013 r., 01.04.2013 r., 01.05.2013r., 03.05.2013r., 25 - 26.12.2012r. i 2013r. szalet będzie nieczynny. W 2012 i 2013 roku dodatkowo wydłużone będą godziny otwarcia szaletu o 40 godzin (przyjmuje się, że będzie to 10 dni po 4 godziny). 2) Zapewnienie w szalecie miejskim należytego stanu sanitarno -porządkowego tj. : - całodziennej obsługi przez pracowników w godzinach określonych powyżej, których zadaniem jest : a) bieżące utrzymanie czystości przed szaletem ( w okresie letnim zamiatanie i usuwanie odpadów komunalnych od wejścia do szaletu do naroża budynku Urzędu Miejskiego, w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie śliskości), b) bieżące utrzymywanie czystości i porządku wszystkich urządzeń sanitarnych w szalecie poprzez mycie podłóg, stolarki drzwiowej i okiennej, ścian wyłożonych kafelkami i ścian WC dla inwalidów, c) uzupełnianie na bieżąco środków higieny osobistej (ręczniki papierowe, mydło, papier toaletowy, kostki zapachowe). Wykonawca odpowiada za stan sanitarno - porządkowy przed zewnętrznymi instytucjami kontrolnymi. Przed zakończeniem w danym dniu obsługi szaletu pracownik obsługi winien wymyć podłogę oraz uzupełnić środki higieny osobistej oraz dokonać przeglądu instalacji wodociągowej i c.o. 3) Zapewnienie w szalecie miejskim należytego stanu technicznego tj. : - usuwanie drobnych awarii występujących w czasie codziennego użytkowania szaletu typu : a) wymiana przepalonych źródeł światła i starterów, wyłączników oświetleniowych, zabezpieczeń nadmiarowo - prądowych, b) wymiana uszczelek w zaworach, zaworów i wężyków przy spłuczkach, uszkodzonych zaworów pływakowych i automatów do spłukiwania w spłuczkach i pisuarach, c) udrażnianie kanalizacji wewnętrznych, d) naprawa zamków w drzwiach i samozamykaczy, e) mocowanie luźnej armatury i osprzętu itp., - natychmiastowe zgłaszanie Policji i Zamawiającemu aktów kradzieży, włamań lub wandalizmu, - zgłaszanie Zamawiającemu awarii wykraczających poza zakres drobnych napraw typu: pęknięta rura wodociągowa, uszkodzona instalacja elektryczna, uszkodzona instalacja c.o. itp. Usunięcie drobnych awarii występujących w czasie codziennego użytkowania musi być wykonane w terminie 2 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez obsługę szaletu przełożonemu. W przypadku nie zgłoszenia aktów kradzieży, włamań lub wandalizmu Policji i Zamawiającemu, a także nie zgłoszenie Zamawiającemu awarii wykraczających poza zakres drobnych napraw, wszelkie koszty napraw będzie ponosił Wykonawca. 4). Zapewnienie : - telefonu komórkowego, który będzie używany do kontaktu Zamawiającego z upoważnionym przedstawicielem Wykonawcy, - telefonu stacjonarnego i faks zainstalowany w siedzibie Wykonawcy usługi używane do kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą usługi. 5) Zapewnienie książki raportowej, w której pracownicy obsługi będą rejestrowali codziennie: - imię i nazwisko pracownika prowadzącego w danym dniu obsługę szaletu, - codzienną godzinę otwarcia i zamknięcia szaletu, - rodzaj wykonywanych prac związanych z obsługą szaletu, - zauważone awarie, - datę i godzinę zgłoszenia awarii przełożonemu, - datę i godzinę usunięcia awarii, - datę i godzinę zgłoszenia aktów kradzieży, włamań lub wandalizmu Policji i Zamawiającemu, - raz w miesiącu - ostatniego dnia każdego miesiąca - odczyt licznika zimnej wody. Pracownicy Wydziału Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach upoważnieni do dokonywania kontroli świadczonej usługi będą z tych kontroli dokonywali wpisów do książki raportowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIO-EKOS Sp. z o.o., ul. Grota Roweckiego 42-44, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53395,20
Oferta z najniższą ceną: 36168,89 / Oferta z najwyższą ceną: 77760,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Świadczenie usługi prania, nr GCR/15/ZP/2024
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU II
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO WIELORAZOWEGO UŻYTKU
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń BRD na drogach zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia szkolne wraz z ich przebudową w SP nr 6 przy ul. Słowackiego 34 w Tarnowskich Górach - I etap
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wodzierady w okresie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r."
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Choczewo
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Sępopol w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów zarządzanych przez Urząd Gminy Nieporęt oraz likwidacja nielegalnych wysypisk odpadów komunalnych
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.