eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Obsługa bezpłatnego, ogólnodostępnego szaletu miejskiego mieszczącego się przy ul. Górniczej w Tarnowskich Górach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-10

Tarnowskie Góry: Obsługa bezpłatnego, ogólnodostępnego szaletu miejskiego mieszczącego się przy ul. Górniczej w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 339288 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293434 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bezpłatnego, ogólnodostępnego szaletu miejskiego mieszczącego się przy ul. Górniczej w Tarnowskich Górach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bezpłatnego, ogólnodostępnego szaletu miejskiego mieszczącego się przy ul. Górniczej w Tarnowskich Górach w okresie od 01.09.2012 r. do 31.12.2013 r. Świadczenie w/w usługi obejmuje: 1) Zapewnieniu obsługi szaletu przez okres 16 miesięcy tj. od 01.09.2012 r. do 31.12.2013 r. W okresie tym obsługa szaletu będzie wynosiła 4560 godzin, tj. wrzesień 2012r. (900 - 1900) od października do grudnia 2012r. (900 - 1800) od stycznia do kwietnia 2013r. (900 - 1800) od maja do czerwca 2013r. (800 - 1800) od lipca do sierpnia 2013r. (800 - 1900) wrzesień 2013 r. (900 - 1900) od października do grudnia 2013r. (900 - 1800) w dniach 24.12.2012 r. i 2013 r., 31.12.2012 r. i 2013 r. szalet będzie czynny do godz. 1500, w dniach 01.11.2012 r. i 2013 r., 01.01.2013 r., 06.01.2013 r., 31.03.2013 r., 01.04.2013 r., 01.05.2013r., 03.05.2013r., 25 - 26.12.2012r. i 2013r. szalet będzie nieczynny. W 2012 i 2013 roku dodatkowo wydłużone będą godziny otwarcia szaletu o 40 godzin (przyjmuje się, że będzie to 10 dni po 4 godziny). 2) Zapewnienie w szalecie miejskim należytego stanu sanitarno -porządkowego tj. : - całodziennej obsługi przez pracowników w godzinach określonych powyżej, których zadaniem jest : a) bieżące utrzymanie czystości przed szaletem ( w okresie letnim zamiatanie i usuwanie odpadów komunalnych od wejścia do szaletu do naroża budynku Urzędu Miejskiego, w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie śliskości), b) bieżące utrzymywanie czystości i porządku wszystkich urządzeń sanitarnych w szalecie poprzez mycie podłóg, stolarki drzwiowej i okiennej, ścian wyłożonych kafelkami i ścian WC dla inwalidów, c) uzupełnianie na bieżąco środków higieny osobistej (ręczniki papierowe, mydło, papier toaletowy, kostki zapachowe). Wykonawca odpowiada za stan sanitarno - porządkowy przed zewnętrznymi instytucjami kontrolnymi. Przed zakończeniem w danym dniu obsługi szaletu pracownik obsługi winien wymyć podłogę oraz uzupełnić środki higieny osobistej oraz dokonać przeglądu instalacji wodociągowej i c.o. 3) Zapewnienie w szalecie miejskim należytego stanu technicznego tj. : - usuwanie drobnych awarii występujących w czasie codziennego użytkowania szaletu typu : a) wymiana przepalonych źródeł światła i starterów, wyłączników oświetleniowych, zabezpieczeń nadmiarowo - prądowych, b) wymiana uszczelek w zaworach, zaworów i wężyków przy spłuczkach, uszkodzonych zaworów pływakowych i automatów do spłukiwania w spłuczkach i pisuarach, c) udrażnianie kanalizacji wewnętrznych, d) naprawa zamków w drzwiach i samozamykaczy, e) mocowanie luźnej armatury i osprzętu itp., - natychmiastowe zgłaszanie Policji i Zamawiającemu aktów kradzieży, włamań lub wandalizmu, - zgłaszanie Zamawiającemu awarii wykraczających poza zakres drobnych napraw typu: pęknięta rura wodociągowa, uszkodzona instalacja elektryczna, uszkodzona instalacja c.o. itp. Usunięcie drobnych awarii występujących w czasie codziennego użytkowania musi być wykonane w terminie 2 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez obsługę szaletu przełożonemu. W przypadku nie zgłoszenia aktów kradzieży, włamań lub wandalizmu Policji i Zamawiającemu, a także nie zgłoszenie Zamawiającemu awarii wykraczających poza zakres drobnych napraw, wszelkie koszty napraw będzie ponosił Wykonawca. 4). Zapewnienie : - telefonu komórkowego, który będzie używany do kontaktu Zamawiającego z upoważnionym przedstawicielem Wykonawcy, - telefonu stacjonarnego i faks zainstalowany w siedzibie Wykonawcy usługi używane do kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą usługi. 5) Zapewnienie książki raportowej, w której pracownicy obsługi będą rejestrowali codziennie: - imię i nazwisko pracownika prowadzącego w danym dniu obsługę szaletu, - codzienną godzinę otwarcia i zamknięcia szaletu, - rodzaj wykonywanych prac związanych z obsługą szaletu, - zauważone awarie, - datę i godzinę zgłoszenia awarii przełożonemu, - datę i godzinę usunięcia awarii, - datę i godzinę zgłoszenia aktów kradzieży, włamań lub wandalizmu Policji i Zamawiającemu, - raz w miesiącu - ostatniego dnia każdego miesiąca - odczyt licznika zimnej wody. Pracownicy Wydziału Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach upoważnieni do dokonywania kontroli świadczonej usługi będą z tych kontroli dokonywali wpisów do książki raportowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIO-EKOS Sp. z o.o., ul. Grota Roweckiego 42-44, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53395,20

  • Oferta z najniższą ceną: 36168,89 / Oferta z najwyższą ceną: 77760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.