eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych i papieru ksero dla Starostwa Powiatowego w Płońsku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-19

Płońsk: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych i papieru ksero dla Starostwa Powiatowego w Płońsku
Numer ogłoszenia: 33924 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17605 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6627764 - 66, 6621145 - 46, faks 023 6623816.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych i papieru ksero dla Starostwa Powiatowego w Płońsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 30192113-6 wkłady drukujące 30125100-2 wkłady barwiące 30197630-1 papier do drukowania 30190000-7 różny sprzęt i artykuły biurowe 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek-część I oraz materiałów biurowych i papieru ksero-część II dla Starostwa Powiatowego w Płońsku, których rodzaj i szacunkowa ilość określona została przez Zamawiającego w wykazach rzeczowych i ilościowych (Załączniki A1, A2, B1, B2 do formularza oferty). 3.Dostawy będą realizowane w ilościach zależnych od potrzeb Zamawiającego. 4.Zamawiający może dowolnie zmniejszyć ilość zamawianych materiałów stanowiących przedmiot umowy poniżej ilości określonych szacunkowo w ww. wykazach oraz złożonej ofercie, w zależności od potrzeb. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne. 5.Zamawiający może zwiększyć ilość zamówionych materiałów w zależności od potrzeb własnych do limitu posiadanych środków finansowych. 6.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie 1 raz w miesiącu. Dostawa nastąpi w terminie 4 dni roboczych od złożenia przez Zamawiającego zamówienia w formie pisemnej, elektronicznej lub faxem, transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji dostawy w terminie krótszym niż określono powyżej w uzasadnionych przypadkach w uzgodnieniu z Wykonawcą..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 74311.69 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Premium Salata Sawczak i S-ka Spółka Jawna, ul.Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 36135.49
  • Oferta z najniższą ceną: 36135.49 oferta z najwyższą ceną: 42975.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Premium Salata Sawczak i S-ka Spółka Jawna, ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 38176.20
  • Oferta z najniższą ceną: 38176.20 oferta z najwyższą ceną: 50766.15
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.