eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › nr sprawy 8/2005 - świadczenie usług pralniczych wraz z dzierżawieniem pomieszczeń pralni i urządzeń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-12

POZYCJA 33923

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: nr sprawy 8/2005 - świadczenie usług pralniczych wraz z dzierżawieniem pomieszczeń pralni i urządzeń Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga, do kontaktów: Zofia Hirsz, Marta Ryżlak, tel. +48 42 679 26 40, ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź, tel. +48 42 679 30 67, fax +48 42 679 30 67, e-mail: szpital@sonnenberg.lodz.pl, www.sonnenberg.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga, Zofia Hirsz, Marta Ryżlak, tel. +48 42 679 26 40, ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź, tel. +48 42 679 26 40, fax +48 42 679 26 40, e-mail: zaopatrzenie@sonnenberg.lodz.pl, www.sonnenberg.lodz.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga, Zofia Hirsz, Marta Ryżlak, Dział Techniczny, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź, tel. +48 42 679 26 40, fax +48 42 679 26 40, e-mail: zaopatrzenie@sonnenberg.lodz.pl, www.sonnenberg.lodz.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 93. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nr sprawy 8/2005 - świadczenie usług pralniczych wraz z dzierżawieniem pomieszczeń pralni i urządzeń. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Świadczenie usług pralniczych obejmujących: dezynfekcję, moczenie, pranie, krochmalenie, suszenie, maglowanie, prasowanie oraz naprawę bielizny, pościeli, koców i materaców w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. Wykonywanie ww. usług będzie odbywać się w pomieszczeniach I Szpitala Miejskiego, które funkcjonują jako pralnia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Pomieszczenia pralni I-go Szpitala Miejskiego im. dr E. Sonnenberga, ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź, Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 5 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatności za usługi pralnicze realizowane będą przelewem na konto wykonawcy. Termin płatności min. 30 dni od daty wystawienia faktury VAT. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 i nie być wykluczonym na podstawie art. 24 ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego organu rejestrowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 oraz pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z okresu nie późniejszego niż 6 miesięcy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu odpowiednio w płaceniu podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Określone w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena pełnej usługi pralniczej za 1 kg oddawanego prania - 60% status zakładu pracy chronionej - 20% cena dzierżawy 1 m kw. powierzchni (min. 6,00 PLN/m kw. netto) - 10% dostarczanie przez wykonawcę 1 raz na kwartał 50 kompletów pościeli szpitalnej - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 8/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.08.2005, cena - 30 + VAT PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, za zaliczeniem pocztowym (do ceny specyfikacji doliczane są koszty przesyłki). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.08.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.08.2005, godzina 10:00, I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga, ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź, Polska, sekretariat Dyrektora - pok. nr 6.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo Przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: lipiec 2008, lipiec 20011. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.