eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Powiatowego Centrum Rehabilitacji i Terapii Zajęciowej w Czarnem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-13

Człuchów: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Powiatowego Centrum Rehabilitacji i Terapii Zajęciowej w Czarnem
Numer ogłoszenia: 339154 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Człuchowski , ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 59 8342539, 8343461 do 463, faks 59 8342539.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Powiatowego Centrum Rehabilitacji i Terapii Zajęciowej w Czarnem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem sprzętu rehabilitacyjnego dla Powiatowego Centrum Rehabilitacji i Terapii Zajęciowej w Czarnem w ramach projektu pn. Rozwijajmy się - poszerzamy zakres rehabilitacji w Czarnem współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony zgodnie z Formularzem cenowym - załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ. Sprzęt obejmuje: 1) Aparat do magnetoterapii - szt. 1 2) Aparat do ultradźwięków - szt. 1 3) Urządzenie do masażu podciśnieniowego - szt. 1 4) Urządzenie do ćwiczeń stawu skokowego i kolanowego - szt. 1 5) Drabinka - szt. 5 6) Koziołek szt. 5 7) Urządzenie do przygotowywania okładów fango-parafinowych - szt. 1 8) Lampa ze statywem szt. 1 9) Mata gimnastyczna szt. 4 10) Materac rehabilitacyjny - szt. 6 11) Urządzenie do ćwiczeń kończyny dolnej i górnej - szt. 1 12) Przyrząd do ćwiczeń stawu nadgarstkowego szt. 1 13) Piłki do ćwiczeń szt. 5 14) Podnośnik do transportu osób niepełnosprawnych - szt. 1 15) Poduszka sensomotoryczna szt. 4 16) Rotor elektryczny szt. 1 17) Rower treningowy szt. 2 18) Schody wykonane są z materiałów antypoślizgowych - szt. 4 19) Stół terapeutyczny - szt. 4 20) Tablica do ćwiczeń manualnych z oporem - szt. 1 21) Laser biostymulacyjny ze skanerem z automatycznym pomiarem odległości i wielkości pola zabiegowego - szt. 1 22) Urządzenie do biernej mobilizacji stawu kolanowego i biodrowego - szt. 1 23) Urządzenie do masażu wirowego stóp i podudzi szt. 1 24) Wałek rehabilitacyjny - szt. 3 25) Wanna do kąpieli kończyn górnych - szt. 1 26) Wanna do kąpieli wirowej kończyn dolnych i kręgosłupa - szt. 1 27) Wanna do masażu podwodnego automatycznego - szt. 1 28) Zestaw taśm - szt. 5 3.2. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010, nr 107 poz. 679 ze zm.). 3.3. Oferowane urządzenia muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zawartymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. nr 204, poz. 2087 ze zm.). 3.4. Rozmieszczenie i kolorystykę przedmiotu zamówienia zostaną uzgodnione z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 3.5. Wykonawca zobowiązany będzie przeszkolić personel wskazany przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.84.00 - Sprzęt do terapii mechanicznej 33.19.60.00 - Pomoce medyczne 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu co najmniej jednej dostawy wraz z montażem sprzętu rehabilitacyjnego o wartości nie mniejszej niż 150 tysięcy zł brutto i że dostawa ta wraz z montażem została wykonana należycie, b) że główna dostawa została wykonana należycie. Przez główną dostawę wraz z montażem Zamawiający rozumie dostawę i montaż sprzętu rehabilitacyjnego o wartości nie mniejszej niż 150 tysięcy zł każda, w ilości maksymalnie 3 wykonanych dostaw sprzętu rehabilitacyjnego przez wykonawcę, a jeżeli było mniej- to wszystkie Wykonawca załączy dowody, że w/w dostawa (lit. a) i główne dostawy (lit. b) zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a) co najmniej jednej dostawy wraz z montażem sprzętu rehabilitacyjnego o wartości nie mniejszej niż 150 tysięcy zł brutto i że dostawa ta wraz z montażem została wykonana należycie, b) przez główną dostawę wraz z montażem Zamawiający rozumie dostawę i montaż sprzętu rehabilitacyjnego o wartości nie mniejszej niż 150 tysięcy zł każda, w ilości maksymalnie 3 wykonanych dostaw sprzętu rehabilitacyjnego przez wykonawcę, a jeżeli było mniej- to wszystkie Wykonawca załączy dowody, że w/w dostawa (lit. a) i główne dostawy (lit. b) zostały wykonane należycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2. Formularz cenowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Człuchowie Wydział Infrastruktury 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 SEKRETARIAT POKÓJ NR 207.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.