eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemirowice › modernizacja istniejących systemów elektronicznej ochrony osób i mienia w Obiektach Garnizonu Jednostki Wojskowej 4653 Siemirowice



Ogłoszenie z dnia 2007-06-19

POZYCJA 33914

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Siemirowice: modernizacja istniejących systemów elektronicznej ochrony osób i mienia w Obiektach Garnizonu Jednostki Wojskowej 4653 Siemirowice Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa Nr 4653, do kontaktów: Barbara Jakubiec, 84-313 Siemirowice, woj. pomorskie, tel. 059 86 14 186, fax 059 86 14 183, e-mail: basiajakubiec@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mw.mil.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Wojskowa jednostka budżetowa; Obrona Narodowa. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja istniejących systemów elektronicznej ochrony osób i mienia w Obiektach Garnizonu Jednostki Wojskowej 4653 Siemirowice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 50. Główne miejsce świadczenia usług: JW. 4653 Siemirowice, Komenda Lotniska Nr 2 w Darłowie, 24 Składnica MW w Darłowie, 29 Eskadra Lotnicza w Darłowie, 30 Eskadra Lotnicza Siemirowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest modernizacja istniejących systemów elektronicznej ochrony osób i mienia w Obiektach Garnizonu Jednostki Wojskowej 4653 Siemirowice: JW. 4653 Siemirowice, Komendzie Lotniska Nr 2 w Darłowie, 24 Składnicy MW w Darłowie, 29 Eskadrze Lotniczej w Darłowie, 30 Eskadrze Lotniczej w Siemirowicach. Modernizacja istniejących systemów elektronicznej ochrony polegać ma na przystosowaniu ich do spełnienia obowiązujących norm obronnych dotyczących systemów elektronicznej ochrony obiektów wojskowych. Zmodernizowany i naprawiony system ma być zgodny z założeniami normy obronnej NO-04-A004-1, NO-04-A004-2, NO-04-A004-3, NO-04-A004-4, NO-04-A004-5, NO-04-A004-7. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego Kod CPV wg słownika 2008: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres prac związanych z przedmiotową modernizacją istniejących systemów elektronicznej ochrony osób i mienia obejmuje: - demontaż istniejących czujek dualnych w pomieszczeniach magazynowych oraz kancelariach i zamontowanie na ich miejsce nowych czujek (każdy element zainstalowany w systemie alarmowym należy podłączyć osobnym przewodem do centrali lub podcentrali systemu alarmowego) - montaż przycisków alarmowych w magazynie uzbrojenia - montaż systemu napadu w magazynie uzbrojenia i bomboskładzie - montaż i programowanie komunikatorów telefonicznych w obiekcie Domek Pilota i Podstacji Nr 2 - przeniesienie stanowiska obserwacji CCTV - aktualizację systemu lokalnego elektronicznej ochrony - konfigurację systemu powiadamiania - wymianę systemu wizualizacji stanu systemów alarmowych integrującego systemy zbudowane na centralach Satel, Galaxy 512 i Integra (minimalna pojemność rejestracji zdarzeń z ostatnich 3 miesięcy) - wykonanie inwentaryzacji systemów elektronicznej ochrony - wymianę systemów rejestracji obrazu z kamer na rejestratory cyfrowe 16-kanałowe z nagrywarką DVD i twardym dyskiem - montaż komputerów PC wraz z oprogramowaniem systemowym i monitorem LCD 19'' - instalację oprogramowania wizualizacji integrującego systemy zbudowane na centralach Galaxy 512, PC4020, Szerszeń i Satel (minimalna pojemność rejestracji zdarzeń z ostatnich 3 miesięcy) - wymianę centrali alarmowej MC32 na inną klasy S - zmianę konfiguracji systemu w strefie kat. I i II - wymianę kamer - remont systemu powiadamiania o pożarze w schronohangarach - modernizację systemu kamer - wykonanie systemu alarmowego na bazie centrali Integra w PODZ 30 Eskadry Lotniczej w Siemirowicach - badanie i naprawa istniejącego światłowodu w części lotniskowej oraz muf, uruchomienie systemu telewizji przemysłowej w hangarze GOT - przeprowadzenie konfiguracji central po zamontowaniu wszystkich nowych elementów - wykonanie inwentaryzacji istniejących systemów alarmowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, - stosowne licencje I i II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia, - ważne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli przynajmniej POUFNE dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia, - zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia, - świadectwa kwalifikacyjne SEP. Nadzorujący posiada autoryzacje w zakresie instalowania, projektowania i konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4, - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na wypadek wyrządzenia szkód w trakcie wykonywanych prac przez pracowników firmy na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 zł, - poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego do klauzuli POUFNE, - własną kancelarię tajną, pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych w celu prowadzenia korespondencji niejawnej. Wykonawca nie może korzystać z innych niż własna kancelaria tajna. 1.2, a ponadto: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 1.3 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie wizji lokalnej, która odbędzie się w obecności przedstawiciela zamawiającego: > w miejscowości Siemirowice: - chor. sztab. Zdzisław DYBICZ tel. 059/86-14-106 - chor. Michał GROBELNY tel. 059/86-14-107 > w miejscowości Darłowo: - mł. chor. sztab. Zbigniew SZEWCZYK - tel. 094/31- 47- 340 - mł. chor. sztab. Adam MIODUSZEWSKI - tel. 094/31- 47- 312. W wizji lokalnej mogą brać udział uprawnieni przedstawiciele wykonawcy, posiadający poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE. Zgłoszenie chęci wzięcia udziału w wizji lokalnej należy przesłać faksem na numer tel. (059) 86-14-106 lub (059) 86-14-107 na co najmniej dwa dni przed wykonaniem wizji, z podaniem nazwy firmy, ilości osób, nr poświadczenia bezpieczeństwa osobowego i klauzuli tajności. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół, którego 1 egz. zostanie przekazany wykonawcy. Przedstawiciele wykonawcy powinni w dniu wizji przedstawić pełnomocnikowi d-cy ds. ochrony informacji niejawnych JW 4653 lub innej ww. upoważnionej osobie, będącej przedstawicielem zamawiającego, imienne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE, pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w przedmiotowym postępowaniu bądź odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika, że jest upoważniony do reprezentowania firmy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu przez ocenę złożonych w ofercie dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ 2. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ 3. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o ni zaleganiu z podatkiem lub że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej 7. oświadczenie o posiadaniu własnej kancelarii tajnej i pomieszczeń umożliwiających prowadzenie prac z dokumentacją niejawną, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 8. ważną koncesję, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. (Dz.U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.). Koncesja musi być ważna co najmniej przez okres wykonywania umowy 9. imienny wykaz osób przewidzianych do realizacji usługi na terenie obiektu - złożony na druku stanowiącym załączniki nr 6A, 6B do SIWZ - wraz z kserokopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem (dla wszystkich wymienionych w wykazie osób): - licencji I lub II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego, - poświadczeń bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE, wydanych na podstawie ustawy z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 11 poz. 95 z późn. zm.), - zaświadczeń o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, - świadectw kwalifikacyjnych SEP, autoryzacji w zakresie instalowania i/lub konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4 10. oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej - załącznik nr 7 do SIWZ 11. poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego o klauzuli POUFNE 12. dokumenty potwierdzające zatrudnianie przez wykonawcę pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych 13. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie 14. polisę, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 zł), w tym na wypadek wyrządzenia szkód w trakcie wykonywanych prac przez pracowników firmy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.06.2007, godzina 10:15, siedziba zamawiającego JW. 4653 Siemirowice, budynek nr 8 - pokój nr 116.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.