eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośniewice › Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla Gminnego Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Krośniewicach w 2011 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-26

Krośniewice: Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla Gminnego Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Krośniewicach w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 339129 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji , ul. Poznańska 16, 99-340 Krośniewice, woj. łódzkie, tel. 0-24 2523243, 604570931, faks 0-24 2523243.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosniewice.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla Gminnego Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Krośniewicach w 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w 2011 roku w ilości ok. 80.600 litrów, do kotłowni zlokalizowanej w budynku Gminnego Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji przy ul. Poznańskiej 16 w Krośniewicach oraz kotłowni w budynku Hali Sportowej przy ul. Łęczyckiej 19a w Krośniewicach. 2. Dostawa będzie się odbywać cyklicznie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2011 roku. 3. Olej opałowy winien spełniać minimalne wymagania jakościowe określone w normie PN-C-96024:2001 tj.: 1) wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg, 2) temperatura zapłonu min. 56oC, 3) gęstość w temp. 15oC nie większa niż 0,860 g/m3, 4) zawartość siarki nie większa niż 0,2 %m/m, 5) temperatura płynięcia, max -20oC, 6) lepkość kinematyczna w 20oC, max 6,00 mm2/s, 7) zawartość wody max 200 mg/kg, 8) barwa czerwona. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości oleju opałowego, w zależności od przebiegu sezonu grzewczego oraz panujących warunków atmosferycznych. W sytuacji takiej Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport oleju opałowego do miejsca przeznaczenia oraz załadunek i wyładunek. 6. Przy każdej dostarczanej partii oleju opałowego musi być dołączone świadectwo jakości wystawione przez producenta. Niespełnienie powyższego warunku skutkować będzie nie przyjęciem dostawy oraz karami wynikającymi z nieterminowych dostaw. 7. Autocysterna dowożąca olej opałowy powinna być wyposażona w legalizowany odmierzacz paliw płynnych z możliwością wydruku. Zamawiający ma prawo żądać okazania świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na autocysternie, z której będzie dokonywany rozładunek oleju opałowego. 8. Wykonawca zobowiązany będzie przy ustalaniu ceny każdorazowej dostawy do stosowania marży/upustu* określonej w złotych w stosunku do ceny 1 litra oleju opałowego nabywanej od hurtowego dostawcy, ustalonej w ofercie na dzień 01.12.2010 r., oraz gwarancji jej niezmienności przez cały okres trwania umowy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia zbiorczego wykazu cen hurtowych oleju opałowego lekkiego na dzień zakupu paliwa. Wykaz cen stanowić będzie integralny załącznik do wystawionej faktury. 10. Realizacja dostaw oleju opałowego będzie odbywać się sukcesywnie na zamówienie Zamawiającego, nie później niż w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia w ilościach jednorazowych od 500 do 10 000 litrów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7) ustawy prawo zamówień publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku Wykonawca powinien posiadać ważną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, w szczególności olejami opałowymi, wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku Wykonawca przedłoży wykaz środków transportowych (wzór załącznik nr 5 do SIWZ), z którego będzie wynikać, że dysponuje on minimum jednym pojazdem przeznaczonym do przewozu paliw ciekłych, wyposażonym w legalizowany odmierzacz paliw płynnych z możliwością wydruku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000 PLN. Jeżeli przedstawiona polisa nie została opłacona w dniu jej zawarcia, celem udokumentowania jej opłaty należy przedłożyć np. dowód jej opłaty, względnie poszczególnych rat.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty (na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy). Warunki dokonywania powyższych zmian określone są w § 11 ust. 1 projektu umowy, stanowiącej załącznik Nr 6 do SIWZ, tj.: - w przypadku zmiany uregulowań prawnych, dotyczących podatków i zwolnień od podatków (VAT, akcyzowego, itp.), opłat, taryf itp. niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, Strony mają prawo sporządzenia wniosku o podpisanie aneksu do umowy w zakresie składnika ceny i zmian ilości, w odniesieniu do niezrealizowanej części umowy, jeżeli nowe uregulowania dopuszczają renegocjację warunków cenowych. Wniosek taki powinien być rozpatrzony niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty sporządzenia wniosku. Aneks wchodzi w życie z dniem podpisania przez obie Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosniewice.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji, ul. Poznańska 16 lub pocztą na pisemny wniosek. Wniosek można przesłać faksem na nr /24/ 252 32 43..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Gminne Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji ul. Poznańska 16, 99-340 Krośniewice - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.