eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Unisław › Świadczenie usług przewozu uczniów do szkół w formie sprzedaży biletów miesięcznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-05

Ogłoszenie nr 3390 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.

Unisław: Świadczenie usług przewozu uczniów do szkół w formie sprzedaży biletów miesięcznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 367825 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Unisław, krajowy numer identyfikacyjny 87514868460000, ul. ul. Parkowa  20, 86260   Unisław, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 686 87 10, faks 56 686 87 18, e-mail marek.gesing@unislaw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.unislaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług przewozu uczniów do szkół w formie sprzedaży biletów miesięcznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GK.271.12.2016.MG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych na terenie Gminy Unisław poprzez zakup biletów miesięcznych w dni nauki szkolnej, w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017r. 2)Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: a.Zespół Szkół w Unisławiu, b.Szkoła Podstawowa w Grzybnie, c.Szkoła Podstawowa w Kokocku, d.Przedszkole Gminne w Unisławiu. 3)Przewoźnik zobowiązany jest do realizacji przewozów po następujących liniach komunikacyjnych: a.linia komunikacyjna Unisław - Bruki Unisławskie - Błoto - Bruki Kokocka - Kokocko, długość linii - 10 km, planowany roczny przebieg - ok. 9.500 km. b.linia komunikacyjna Unisław - Gołoty - Stablewice - Unisław - Głażewo - Grzybno - Unisław, długość linii - 21 km, planowany roczny przebieg - ok. 31.000 km. 4)Podstawą obliczenia wartości zamówienia będzie cena jednostkowa biletu miesięcznego pomnożona przez ilość miesięcy świadczenia usługi oraz liczbę przewożonych uczniów. 5)Przewidywana/orientacyjna liczba uczniów, dla których zostaną zakupione bilety miesięczne wynosi 220. 6)Cena biletu miesięcznego musi obejmować przejazd od przystanku, na którym wsiada uczeń, do przestanku przy którym położona jest szkoła, do której uczeń uczęszcza. 7)Wykonawca musi dysponować minimum 3 autobusami przystosowanymi do przewozu osób o minimalnej liczbie miejsc siedzących - 38. 8)Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. 9)Kierowca autobusu musi posiadać ważne wszystkie wymagane prawem uprawnienia do kierowania pojazdem i przewozu osób/dzieci. 10)Cena zaoferowana w postępowaniu musi obejmować wszystkie koszty związane z utrzymaniem, eksploatacją i ubezpieczeniem autobusu, kierowcy, a także inne koszty Wykonawcy - musi być ceną całkowitą wykonania zadania. 11)Cena biletu miesięcznego w okresie obowiązywania umowy nie może ulec zmianie. 12)Wykonawca musi posiadać aktualną licencję/zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób. 13)Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów w krajowym transporcie drogowym na w/w liniach komunikacyjnych. 14)Przewozy będą się odbywały w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. 15)Płatność za wykonane przewozy będzie następowała 1 raz w miesiącu po wystawieniu biletów miesięcznych. 16)Zamawiający żąda dołączenia pod dokument stanowiący podstawę zapłaty zestawienia imiennego uczniów, którym wydano bilety miesięczne. 17)Opiekę nad dziećmi podczas dowozów zapewnia Zamawiający

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT124992.59
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Arriva Bus Transport Polska Sp. z o.o,  ,  ul. Dąbrowskiego 8-24,  87-100,  Toruń,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134992.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134992.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 134992.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.