eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie, instalacja oraz wdrożenie informatycznego systemu finansowo - księgowego i kadrowo - płacowego oraz ewidencji środków trwałych dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT)

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Warszawa: Zaprojektowanie, instalacja oraz wdrożenie informatycznego systemu finansowo - księgowego i kadrowo - płacowego oraz ewidencji środków trwałych dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT)
Numer ogłoszenia: 339095 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Unijnych Projektów Transportowych , ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 63- 19 70, faks 0-22 630 19 74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cupt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, instalacja oraz wdrożenie informatycznego systemu finansowo - księgowego i kadrowo - płacowego oraz ewidencji środków trwałych dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia (System) dotyczy: 1. wspomagania procesów finansowo-księgowych, w tym: a) pełnej ewidencji księgowej oraz ewidencji pozabilansowej, b) kontroli finansowej, c) realizacji płatności, d) obsługi kasowej, e) sprawozdawczości. 2. wspomaganie procesów kadrowo - płacowych, 3. ewidencji środków trwałych, 4. znacznego zwiększenia zakresu i szybkości dostępu do informacji operacyjnych oraz jego ujednolicenia, 5. znacznego zwiększenia zakresu i szybkości dostępu do danych zagregowanych oraz danych analitycznych oraz jego ujednolicenia, 6. znacznego zwiększenia możliwości tworzenia raportów na podstawie danych zebranych w systemie, 7. otwartości na zmiany technologiczne i organizacyjne. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących prac: a) Analizę przedwdrożeniową (I Etap): Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu b) Prace projektowe (II Etap): Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkowników, Usługi konfiguracji oprogramowania c) Wdrożenie systemu (III Etap): Usługi wdrażania oprogramowania Usługi szkolenia komputerowego d) Testowanie systemu (IV Etap): Usługi w zakresie testowania systemu, Usługi testowania i konserwacji oprogramowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.41.99 - 72.22.41.99 72.21.10.00 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 72.25.41.00 - Usługi w zakresie testowania systemu 72.25.40.00 - Testowanie oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 135.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł, słownie: sześć tysięcy złotych. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn zm.). 3. Miejsce i termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 53 1010 1010 0058 5813 9120 0000.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 2. Spełniają warunki szczegółowe: 1) posiadają doświadczenie: a) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno (1) zamówienie, w jednostce sektora finansów publicznych obsługującej płatności i rozliczenia z udziałem środków unijnych dla minimum 20 użytkowników, których zakres funkcjonalny obejmował ewidencję bilansową i pozabilansową. b) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno (1) zamówienie, w jednostce sektora finansów publicznych, polegające na wdrożeniu systemu finansowo - księgowego, kadrowo - płacowego oraz ewidencji środków trwałych dla minimum 20 użytkowników, których zakres funkcjonalny obejmował: ewidencję bilansową i pozabilansową, zarządzanie środkami trwałymi, sprawozdawczość oraz kadry i płace. 2) dysponują potencjałem kadrowym: Wykonawca, w celu realizacji niniejszego zamówienia, zobowiązany jest zapewnić wykonanie zamówienia przez osoby spełniające następujące wymagania: a) jedna (1) osoba, która kierowała przynajmniej 2 projektami wdrożenia systemu finansowo - księgowego; b) jedna (1) osoba, która brała udział we wdrożeniu przynajmniej 2 systemów finansowo - księgowych wraz z modułem kadrowo - płacowym dla minimum 25 użytkowników, których zakres funkcjonalny obejmował: ewidencję bilansową i pozabilansową, zarządzanie środkami trwałymi, sprawozdawczość, kadry i płace oraz rozliczanie wydatków realizowanych ze środków unijnych. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w Sekcji III.2) Ogłoszenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w Sekcji III.2) Ogłoszenia Wykonawcy powinni złożyć: 1) oświadczenie, którego wzór znajduje się w Załączniku nr 2 do SWIZ, będące oświadczeniem upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22. ust. 1 Pzp.; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w Sekcji III.2) Ogłoszenia. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWIZ. 6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg wzoru określonego w Załączniku nr 5) wraz z życiorysami zawodowymi tych osób (wg wzoru określonego w Załączniku nr 5a). Życiorys powinien być podpisany przez osobę, której dotyczy. Zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie warunków określonych w Sekcji III.2) Ogłoszenia. 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6 powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), wskazane w ust. 1 tj.: 1) pkt 2), 3), 4) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 1 Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymagana dla tych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Sposób realizacji funkcjonalności - 20
  • 3 - Zakres oraz warunki usług gwarancyjnych i serwisowych - 10
  • 4 - Szkolenia - 10
  • 5 - Technologia oferowanego rozwiązania - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cupt.gov.pl rubryka Ogłoszenia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Do dnia 30.11.2008 r.: ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa. Od dnia 01.12.2008 r.: ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba CUPT: ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa Recepcja CUPT - V pietro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.