To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-08
Ogłoszenie nr 339095 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.
Inowrocław: Remonty nawierzchni ulic w Inowrocławiu: ul. Harcerstwa Polskiego, ul. Stanisława Wachowiaka i ul. Szybowcowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 311789
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, krajowy numer identyfikacyjny
59636900000, ul.
ul. F. D. Roosevelta
36,
88100
Inowrocław, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
523 555 250, faks
523 555 233, e-mail
zamowienia@inowroclaw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.inowroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty nawierzchni ulic w Inowrocławiu: ul. Harcerstwa Polskiego, ul. Stanisława Wachowiaka i ul. Szybowcowej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZZP.271.1.23.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są remonty nawierzchni ulic w Inowrocławiu: ul. Harcerstwa Polskiego, ul. Stanisława Wachowiaka i ul. Szybowcowej. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części wyszczególnione poniżej (wykonawcy mogą składać oferty na 1 lub więcej części): 1) część 1 - remont nawierzchni ul. Harcerstwa Polskiego w Inowrocławiu; zamówienie obejmuje: a) remont nawierzchni jezdni asfaltowej na całej długości ulicy (pow. 1 916,5 m2), w tym: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, rozbiórka krawężników, regulacja urządzeń obcych, położenie nawierzchni asfaltowej gr. 7 cm, b) częściowy remont chodników (pow. 613,5 m2) z wymianą krawężników, w tym: rozbiórka nawierzchni asfaltowej chodnika od Przedszkola do ul. Ignacego Daszyńskiego i od ul. Marii Konopnickiej do ul. Harcerstwa Polskiego 14, ułożenie: nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm, nawierzchni zjazdów (pow. 35 m2), krawężników (dł. 265,5 m), krawężników betonowych najazdowych 42,5 m, krawężników wtopionych 23,5 m, krawężników betonowych łukowych 32 m i obrzeży betonowych o długości 270,0 m, 2) część 2 - remont nawierzchni chodnika przy budynkach: ul. Stanisława Wachowiaka nr 9 oraz nr 11a-11 w Inowrocławiu; zamówienie obejmuje: a) rozbiórkę istniejącego chodnika betonowego, korytowanie, profilowanie dna koryta, wywóz gruzu, ułożenie warstwy odsączającej gr. 10 cm, ułożenie podbudowy z tłucznia gr. 10 cm, wykonanie podbudowy z chudego betonu B10 gr. 10-12 cm, b) wykonanie nawierzchni chodników (pow. ogółem 395 m2) z kostki betonowej gr. 6 cm, ułożenie obrzeża betonowego 30x8 (dł. 245 m), plantowanie ręczne, regulacja istniejących urządzeń, 3) część 3 - budowa chodnika w drodze wewnętrznej od ul. Szybowcowej w Inowrocławiu, długości 73 m, zamówienie obejmuje: a) korytowanie, profilowanie dna koryta, ułożenie warstwy odsączającej gr. 10 cm, wykonanie podbudowy z chudego betonu B 10 gr. 10-12 cm, b) wykonanie nawierzchni chodnika (pow. 146 m2) z kostki betonowej gr. 6 cm, ułożenie obrzeża o dł. 73 m. 3. Do Wykonawcy należy również (dotyczy wszystkich części zamówienia): 1) zapewnienie bezpieczeństwa osobom korzystającym z drogi w trakcie wykonywania robót oraz poniesienie odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z ich prowadzeniem, 2) zabezpieczenie ciągłości ruchu pieszego i kołowego w miejscu prowadzonych robót drogowych, 3) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej; 4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz dokumentacji powykonawczej - dostarczenie map w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie dwg lub dxf; 5) naprawianie uszkodzonych w czasie robót elementów przyległych budynków lub infrastruktury. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany, przedmiar robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233200-1
Dodatkowe kody CPV:
45233120-6,
45111200-0,
45111300-1,
45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont nawierzchni ul. Harcerstwa Polskiego w Inowrocławiu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT243031.94 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 233.830,85 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont nawierzchni chodnika przy budynkach: ul. Stanisława Wachowiaka nr 9 oraz nr 11a-11 w Inowrocławiu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na cz. 2 złożono jedną ofertę, za cenę - 92.917,15 zł. Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena oferty przewyższa kwotę, którą Miasto Inowrocław może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 80.404,10 zł), a nie można zwiększyć tej kwoty do ceny otrzymanej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT65369.19 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Budowa chodnika w drodze wewnętrznej od ul. Szybowcowej w Inowrocławiu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na cz. 3 złożono jedną ofertę, za cenę cz. 3 - 30.014,46 zł. Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena oferty przewyższa kwotę, którą Miasto Inowrocław może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. cz. 3 - ul. Szybowcowa - 28.491,89 zł), a nie można zwiększyć tej kwoty do ceny otrzymanej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT23164.14 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego
- Dostawa używanego wozidła przegubowego
- Utworzenie nowych miejsc dla dzieci do lat 3 w Żłobku Miejskim "Maja" w Inowrocławiu
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
- Kurs kosmetyczny
- Przebudowa drogi wew. przy posesji nr 31 i 32 w m. Tupadły
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.