eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Remonty nawierzchni ulic w Inowrocławiuul. Harcerstwa Polskiego, ul. Stanisława Wachowiaka i ul. Szybowcowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-08

Ogłoszenie nr 339095 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.

Inowrocław: Remonty nawierzchni ulic w Inowrocławiu: ul. Harcerstwa Polskiego, ul. Stanisława Wachowiaka i ul. Szybowcowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 311789


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, krajowy numer identyfikacyjny 59636900000, ul. ul. F. D. Roosevelta  36, 88100   Inowrocław, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 523 555 250, faks 523 555 233, e-mail zamowienia@inowroclaw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty nawierzchni ulic w Inowrocławiu: ul. Harcerstwa Polskiego, ul. Stanisława Wachowiaka i ul. Szybowcowej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZZP.271.1.23.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są remonty nawierzchni ulic w Inowrocławiu: ul. Harcerstwa Polskiego, ul. Stanisława Wachowiaka i ul. Szybowcowej. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części wyszczególnione poniżej (wykonawcy mogą składać oferty na 1 lub więcej części): 1) część 1 - remont nawierzchni ul. Harcerstwa Polskiego w Inowrocławiu; zamówienie obejmuje: a) remont nawierzchni jezdni asfaltowej na całej długości ulicy (pow. 1 916,5 m2), w tym: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, rozbiórka krawężników, regulacja urządzeń obcych, położenie nawierzchni asfaltowej gr. 7 cm, b) częściowy remont chodników (pow. 613,5 m2) z wymianą krawężników, w tym: rozbiórka nawierzchni asfaltowej chodnika od Przedszkola do ul. Ignacego Daszyńskiego i od ul. Marii Konopnickiej do ul. Harcerstwa Polskiego 14, ułożenie: nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm, nawierzchni zjazdów (pow. 35 m2), krawężników (dł. 265,5 m), krawężników betonowych najazdowych 42,5 m, krawężników wtopionych 23,5 m, krawężników betonowych łukowych 32 m i obrzeży betonowych o długości 270,0 m, 2) część 2 - remont nawierzchni chodnika przy budynkach: ul. Stanisława Wachowiaka nr 9 oraz nr 11a-11 w Inowrocławiu; zamówienie obejmuje: a) rozbiórkę istniejącego chodnika betonowego, korytowanie, profilowanie dna koryta, wywóz gruzu, ułożenie warstwy odsączającej gr. 10 cm, ułożenie podbudowy z tłucznia gr. 10 cm, wykonanie podbudowy z chudego betonu B10 gr. 10-12 cm, b) wykonanie nawierzchni chodników (pow. ogółem 395 m2) z kostki betonowej gr. 6 cm, ułożenie obrzeża betonowego 30x8 (dł. 245 m), plantowanie ręczne, regulacja istniejących urządzeń, 3) część 3 - budowa chodnika w drodze wewnętrznej od ul. Szybowcowej w Inowrocławiu, długości 73 m, zamówienie obejmuje: a) korytowanie, profilowanie dna koryta, ułożenie warstwy odsączającej gr. 10 cm, wykonanie podbudowy z chudego betonu B 10 gr. 10-12 cm, b) wykonanie nawierzchni chodnika (pow. 146 m2) z kostki betonowej gr. 6 cm, ułożenie obrzeża o dł. 73 m. 3. Do Wykonawcy należy również (dotyczy wszystkich części zamówienia): 1) zapewnienie bezpieczeństwa osobom korzystającym z drogi w trakcie wykonywania robót oraz poniesienie odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z ich prowadzeniem, 2) zabezpieczenie ciągłości ruchu pieszego i kołowego w miejscu prowadzonych robót drogowych, 3) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej; 4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz dokumentacji powykonawczej - dostarczenie map w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie dwg lub dxf; 5) naprawianie uszkodzonych w czasie robót elementów przyległych budynków lub infrastruktury. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany, przedmiar robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45111200-0, 45111300-1, 45233222-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Remont nawierzchni ul. Harcerstwa Polskiego w Inowrocławiu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT243031.94
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów KOBYLARNIA S.A.,  pbdim@kobylarnia.pl,  Brzoza,  86-061,  Kobylarnia 8,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 233.830,85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 233.830,85
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 233.830,85
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 59,56%
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Remont nawierzchni chodnika przy budynkach: ul. Stanisława Wachowiaka nr 9 oraz nr 11a-11 w Inowrocławiu
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na cz. 2 złożono jedną ofertę, za cenę - 92.917,15 zł. Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena oferty przewyższa kwotę, którą Miasto Inowrocław może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 80.404,10 zł), a nie można zwiększyć tej kwoty do ceny otrzymanej oferty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT65369.19
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Budowa chodnika w drodze wewnętrznej od ul. Szybowcowej w Inowrocławiu
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na cz. 3 złożono jedną ofertę, za cenę cz. 3 - 30.014,46 zł. Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena oferty przewyższa kwotę, którą Miasto Inowrocław może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. cz. 3 - ul. Szybowcowa - 28.491,89 zł), a nie można zwiększyć tej kwoty do ceny otrzymanej oferty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT23164.14
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.