eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › remont - wzmocnienie nawierzchni ulicy Dąbrowa Miejska w Bytomiu - odcinek B

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-27

POZYCJA 33908

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bytom: remont - wzmocnienie nawierzchni ulicy Dąbrowa Miejska w Bytomiu - odcinek B Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, do kontaktów: Krzysztof Maczarowski, ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 396 97 16, fax 032 396 97 05. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzdim.bytom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont - wzmocnienie nawierzchni ulicy Dąbrowa Miejska w Bytomiu - odcinek B. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bytom, ul. Dąbrowa Miejska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont - wzmocnienie nawierzchni ulicy Dąbrowa Miejska w Bytomiu na odcinku od przejazdu tramwajowego do skrzyżowania skanalizowanego - odcinek B 1. Zakres robót przewidzianych do realizacji obejmuje: - roboty rozbiórkowe nawierzchni i podbudowy jezdni oraz krawężników z ławami, - roboty ziemne; wykopy i zasypy w gruntach, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - rowki pod krawężniki i obrzeża chodnikowe oraz ławy krawężnikowe i pod obrzeża, - krawężniki i ławy krawężnikowe i betonowe, - obrzeża chodnikowe betonowe i ławy pod obrzeża żwirowe, - wyrównanie istniejącej podbudowy pod chodniki klińcem - chodniki z mieszanki żwirowo - piaskowej, - podbudowę pobocza z kruszywa łamanego, - nawierzchnię pobocza z klińca, - warstwę mrozoochronną zagęszczana mechanicznie z piaskiem, - podbudowę jezdni z kruszywa łamanego, - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni jezdni z bitumu, skropienie asfaltem, - nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo - asfaltowych, - nawierzchnię z mieszanek SMA, - studzienki ściekowe uliczne betonowe z gotowych elementów o sr. 500 mm z osadnikiem, - kanały z rur kanalizacyjnych PVC 200 łączonych na wcisk, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1 000 mm, - plantowanie ręczne powierzchni gruntu, - umocnienie skarp i koryta kanałów płytami prefabrykowanymi, - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego, rury ochronne dwupołówkowe, - ułożenie geosiatki PE 80/80 kN na styku nawierzchni, - humusowanie i obsianie skarp, 2. Pozycja główna wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej. 3. Wykonawca winien zaproponować co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji oraz co najmniej 60 miesięczny okres rękojmi na wykonane roboty i materiały służące realizacji zamówienia (stosownego zapisu należy dokonać na formularzu strony tytułowej oferty). 4. Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest wykonać oznakowanie według projektu organizacji ruchu zatwierdzonego przez Prezydenta Miasta Bytomia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 49

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 21 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2006 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe stawiane wykonawcom przystępującym do przetargu: a) wykonawca winien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; b) wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie konstrukcji nawierzchni jezdni lub budowie nowej nawierzchni o wartości co najmniej 250 000 zł brutto; c) wykonawca powinien posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia, tj. co najmniej jedną: frezarkę do nawierzchni bitumicznych układarkę do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego min. 4 m walec statyczny samojezdny 10 t walec statyczny samojezdny 15 t samochód samowyładowczy 5-10 t z przykryciem koparkę jednonaczyniową 0,6 m3 d) wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia", przy czym za wykazanie, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie konstrukcji nawierzchni jezdni lub budowie nowej nawierzchni o wartości co najmniej 250 000 zł brutto przyznawana będzie wykonawcy (wykonawcom działającym wspólnie) liczba punktów za każdą jedną robotę - 1 pkt. Nie spełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania. W przypadku, gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 5 Wykonawców, zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia tych warunków (największą liczbę punktów) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych od wykonawcy: 1. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 4. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, 5. aktualna - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy , 6. aktualna - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, 7. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia -zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , 8. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , 9. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 10. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 11. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 12. pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa, 13. dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przesłać na adres jak podano w sekcji II cz I pkt 1 lub złożyć osobiście dokumenty opisane w niniejszym ogłoszeniu. Dla złożenia wniosku oraz wyżej wymienionych dokumentów i oświadczeń zamawiający zastrzega formę pisemną. Wniosek należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej w następujący sposób : "Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu na : "Remont - wzmocnienie nawierzchni ulicy Dąbrowa Miejska w Bytomiu - odcinek B". Wzory wniosku i załączników można pobrać w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35, (II piętro, pok. nr 14). Zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy działający wspólnie (konsorcja, spółki cywilne). W przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie, winni oni ustanowić pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy z konsorcjantów winien obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymienione powyżej w pkt od 2,3,5, 6, 7, 8 i 12. Pozostałe dokumenty traktowane będą jako złożone wspólnie przez całe konsorcjum i takiej będą podlegać ocenie. Zasada powyższa dotyczy również spółek cywilnych (wspólników spółek cywilnych). Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin wykonania (od 30 do 49 dni) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacja zostanie przekazana wraz z zaproszeniem do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.