eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Przetarg nieograniczony na dostawę mebli, urządzeń multimedialnych, systemu ekspozycyjnego oraz żaluzji i rolet okiennych do Powiatowej Galerii Sztuki Współczesnej w Ostrowie Wielkopolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Ostrów Wielkopolski: Przetarg nieograniczony na dostawę mebli, urządzeń multimedialnych, systemu ekspozycyjnego oraz żaluzji i rolet okiennych do Powiatowej Galerii Sztuki Współczesnej w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 339080 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Galeria Sztuki Współczesnej , ul. Wrocławska 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 735 49 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa Galeria Sztuki Współczesnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę mebli, urządzeń multimedialnych, systemu ekspozycyjnego oraz żaluzji i rolet okiennych do Powiatowej Galerii Sztuki Współczesnej w Ostrowie Wielkopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, urządzeń multimedialnych, systemu ekspozycyjnego oraz żaluzji i rolet okiennych do Powiatowej Galerii Sztuki Współczesnej w Ostrowie Wielkopolskim. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi zostać dostarczone pod adres: ul. Królowej Jadwigi 8 - 10 w Ostrowie Wielkopolskim. Wszelkie czynności związane z rozładunkiem transportu - dostawy spoczywają na wykonawcy. Szczegółowy zakres został określony w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części postępowania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.30.00-9, 32.32.20.00-6, 39.30.00.00-5, 39.15.10.00-5, 39.13.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy oraz pozostałe oświadczenia i formularze wymagane przez siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 16, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski, pok. 228 - II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2013 godzina 08:15, miejsce: Powiatowa Galeria Sztuki Współczesnej, ul. Wrocławska 3 w Ostrowie Wielkopolskim.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble konferencyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: A. Stoły konferencyjne - 20 szt. B. Krzesła konferencyjne - 150 szt. C. Wózki do przewożenia sztaplowanych krzeseł - 8 szt. D. Krzesła pracownicze - 3 szt. A. Stół konferencyjny o wymiarach 1390 x 750 mm i wysokości 730 mm. Blat wykonany z płyty melaminowej (kolor: orzech) o grubości 25 mm z obrzeżem ABS, wzmocniony przeciw uginaniu się, z mocowaniami stelaża (mufy) zapobiegającymi wyrywaniu śrub podczas rozkładania. Stelaż stalowy, chromowany, w kształcie odwróconej litery T, o szerokości podstawy 600 mm, wyposażonej w stopy zapobiegające zarysowaniu podłoża, wykonany z elementów o grubości od 30 do 40 mm, łączonych niewidocznym spawem, z zastrzałami blokującymi nogi w położeniu rozłożonym jak i złożonym, składany pod blatem, w sposób umożliwiający sztaplowanie złożonych stołów, z dystansami (stopy, nakładki) o powierzchni zapobiegającej uszkodzeniu blatu na którym spoczywają. Gwarancja 5 lat, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu. B. Krzesło konferencyjne, stacjonarne na 4 nogach bez podłokietników z kubełkowym, plastikowym siedziskiem, o wymiarach: wysokość całkowita krzesła 795 mm, szerokość całkowita krzesła 540 mm, głębokość całkowita krzesła 515 mm (szerokość siedziska 445 mm mierzona w najszerszym miejscu, głębokość siedziska 420 mm, wysokość siedziska 450 mm, szerokość oparcia 415 mm mierzona w najszerszym miejscu, wysokość oparcia 390 mm). Kubełkowe jednoelementowe siedzisko z oparciem wykonanym z wysokogatunkowego, wytrzymałego i elastycznego tworzywa (np. polipropylen), o geometrycznym prostym kształcie, wyprofilowane w dwóch płaszczyznach i z powierzchnią zapobiegającą ześlizgiwaniu się (porowatość), z otworem - uchwytem umożliwiającym łatwe przenoszenie; 120 szt. w kolorze granatowym, i po 10 szt. w kolorach: pomarańczowym, czerwonym i zielonym. Stelaż wykonany ze stalowej, chromowanej rury o średnicy 19 mm, mocowany wyłącznie pod siedziskiem, o kształcie odwróconej litery V, zakończony plastikowymi stopkami o kształcie klina i wyposażone w metalowe, chromowane łączniki hakowe do łączenia krzesła w rzędy przyspawane do konstrukcji. Plastikowe stopy przedłużone łukowo do wewnątrz krzesła, w sposób odpowiadający średnicy rury stelaża, ułatwiający sztaplowanie i dystansujący stelaże podczas układania na sobie kolejnych krzeseł. Funkcja sztaplowania do 20 sztuk krzeseł na przystosowanych do tego wózkach. Do oferty należy dołączyć wyniki badań zgodności z normą EN 13761:2002 i EN 1728:2000 w zakresie wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych. Gwarancja 5 lat, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu. C. Wózek do przewożenia krzeseł umożliwiający sztaplowanie do 20 sztuk krzeseł, wykonany ze stalowej, chromowanej rury o średnicy 22 mm, wyposażony w kółka, o średnicy 80 mm. Gwarancja 5 lat, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu. D. Krzesła pracownicze, obrotowe, o wymiarach: wysokość całkowita krzesła 870-1040 mm, szerokość całkowita krzesła 680 mm, głębokość całkowita krzesła 700 mm (szerokość siedziska 490 mm mierzona w najszerszym miejscu, głębokość siedziska 440 mm, wysokość siedziska 430-530 mm), na pięcioramiennej plastikowej podstawie w kolorze czarnym z kółkami przystosowanymi do paneli podłogowych, wyposażonymi w hamulec, który zapobiega odjeżdżaniu krzesła bez obciążenia lub odpowiednimi miękkimi stopami; z podnośnikiem gazowym zapewniający płynną regulację wysokości siedziska, które wykonane jest na bazie sklejki, wyściełane pianką poliuretanową o gęstości min. 75 kg/m3 o wysokiej odporności na zgniatanie i tapicerowane tkaniną poliestrową w kolorze, o gramaturze 380g/m2 i wysokiej odporności na ścieranie (min 100000 cykli Martindale a) i piling (4-5), trudno zapalną i odporną na działanie światła (4-5); ażurowe oparcie z wysokogatunkowego polipropylenu, z dołączoną tapicerowaną nakładką z przodu oparcia i wieszakiem na ubranie z tyłu oparcia. Regulowane w min. 4 płaszczyznach: wysokość i głębokość siedziska, wysokość i wychylenie oparcia (mechanizm umożliwiający synchroniczne odchylanie oparcia i siedziska, z regulacją sprężystości odchylania w zależności od ciężaru siedzącego oraz czterostopniową blokadą tego ruchu) z miękkimi poliuretanowymi podłokietnikami regulowanymi w 3 płaszczyznach (góra - dół, przód - tył, obrót prawo - lewo). Krzesło musi posiadać atest wytrzymałościowy. Gwarancja 5 lat, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia multimedialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: A. Projektor multimedialny. B. Ramię do projektora z montażem. C. Ekran projekcyjny z montażem. A. Projektor multimedialny cichy i lekki, z możliwością podwieszenia na ramieniu sufitowym i sterowania bezprzewodowego pilotem, z polskim menu. Wykonany w technologii LCD, o rozdzielczości Full HD (1920x1080), jasności min. 3000 ANSI Lumenów i kontraście min. 3000:1, z możliwością wyświetlania obrazów na ekranach do 300cali z lampą o żywotności min. 5000 h i głośności pracy nie przekraczającej 35 dB, z automatyczną i ręczną korektą zniekształceń trapezowatych i możliwością korekcji barwnej obrazu. Wyposażony w gniazda umożliwiające podłączenie możliwie najszerszej gamy urządzeń zewnętrznych - odtwarzaczy DVD, Blu-ray, komputerów, pamięci flash, karty pamięci (HDMI, RJ45, USB typ A i B, D-Sub 15pin, audio RCA Cinch, Stereo Jack, minijack), ewentualnie możliwość połączeń bezprzewodowych Wi-Fi. Uzupełnienie stanowić musi torba transportowa i pilot sterujący. Gwarancja min 3 lata, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu. Produkt dostarczany z usługą montażu. B. Ramię sufitowe, białe, dostosowane do wagi projektora, o regulacji w zakresie 40-90 cm. Gwarancja min 3 lata, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu. Produkt dostarczany z usługą montażu. C. Ekran projekcyjny, ramowy, o przekątnej 150 cali(wymiarach 300x220 cm, + 5 cm szerokości czarnego maskowania krawędzi), przystosowany do projektorów LCD w rozdzielczości HD, o gain faktorze 1,0, wykonany z nie falującej tkaniny winylowej (gramatura min. 400 g/m2) z dodatkowa czarna powłoka z tył ekranu, posiadającej certyfikat trudnopalności. Rozwijany elektrycznie (zasilanie z prawej strony), z przednim wysuwem płótna, ze bezstopniowym sterowaniem pilotem, aluminiowej stabilnej kasecie (kolor biały) podwieszanej do sufitu, posiadający certifikat CE. Gwarancja min. 3 lata, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu. Produkt dostarczany z usługą montażu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: System ekspozycyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Szyny nośne - 100 mb B. Szyny nośne z szyną elektryczną - 30 mb C. Łączniki proste - 50 szt. D. Łączniki elektryczne proste - 14 szt. E. Łączniki elektryczne kątowe - 6 szt. F. Oprawy oświetleniowe 50 cm - 20 szt. G. Zaślepki szyny - 30 szt. H. Linki perlonowe z zaczepem - 200 szt. I. Linki stalowe z zaczepem - 100 szt. J. Przesuwne haki sprężynowe do 4 kg - 400 szt. K. Przesuwne haki samozaciskowe do 15 kg - 200 szt. A-I. System ekspozycyjny umożliwiający zawieszanie obrazów, antyram i ram na dowolnej wysokości i w dowolnym miejscu ścian galerii. Oparty na szynie nośnej, aluminiowej, o wysokości 25 mm i grubości 11 mm, znoszące obciążenie do 45 kg na 1 metr bieżący szyny, wyposażonej we wkładkę wewnątrz profilu aluminiowego doprowadzającą prąd o bezpiecznym napięciu 12 Volt (30 mb.), umożliwiającą rozbudowanie systemu o dodatkową wkładkę elektryczną (100 mb.). Szyny, malowane proszkowo na biało, mocowane do ściany na przykręcanych uprzednio zatrzaskach wykonanych (mosiężnych lub z odpowiedniego tworzywa) w sposób umożliwiający ich łatwy montaż i demontaż. Do zestawu szyny nośnej należy dołączyć odpowiednią ilość zatrzasków montażowych wraz z wkrętami i kołkami rozporowymi oraz wskazaną powyżej ilość łączników i zaślepek. Ponadto 20 opraw oświetleniowych na 50 cm wysięgnikach, umieszczanych w dowolnym miejscu listew nośnych (bez żarówek). Obiekty ekspozycyjne powinno się zawieszać na dostosowanych do ich wagi hakach (samozaciskowych lub sprężynowych, np. max do 4 kg i do 15 kg) przesuwanych na linkach perlonowych (nylonowych) i stalowych o średnicy 2 mm i długości 200 mm, wyposażonej w stalowe zakończenia (np. typu Cobra), pozwalające na ich zaczepienie w dowolnym miejscu szyny nośnej - beż potrzeby wsuwania od początku listwy. Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.30.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: System ekspozycyjny - ramy ekspozycyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Ramy OWZ B1 - 20 szt. B. Ramy OWZ B2 - 20 szt. Ramy ekspozycyjne wykonane z profilu aluminiowego (typu OWZ) o szerokości 25 mm, ostro zakończonych narożnikach i w kolorze anodowanego srebra, z tylną płaszczyzną z tworzywa (np. pcw) oraz z przeźroczystą płytą czołową - folia polipropylenowa (dwustronna: połysk - antyrefleks), z podwójnymi otworami montażowymi na każdej krawędzi ramy. Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.30.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Meble magazynowe z montażem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Regały magazynowe z montażem - 8 szt. B. Wózki magazynowe - 15 szt. A. Regały magazynowe, ażurowe, stabilne, wykonane z profili stalowych, o wymiarach 50 x 40 mm (profil pełny lub systemowy), malowanych proszkowo (kolor RAL 7039 Quarzgrau lub jasny szary) ustawione na plastikowych stopach. Półki z min. 18 mm płyty malaminowej lub mdf (w kolorze szarym lub antracyt) oparte na stalowych wspornikach, z możliwością regulowania ich wysokości, znoszącej obciążenie min. 80 kg każda. Przygotowanie i montaż regałów wg poniższego zestawienia (wysokość x szerokość x głębokość w cm): a) dwa regały o wymiarach 300 x 378 x 80, podzielone na 6 segmentów o szerokości 63 cm i z 6 półkami każdy; b) trzy regały o wymiarach 300 x 150 x 100, podzielone na 2 segmenty o szerokości 75 cm i z 3 półkami każdy; c) jeden regał o wymiarach 300 x 150 x 80, podzielony na 2 segmenty o szerokości 75 cm i z 3 półkami każdy; d) jeden regał o wymiarach 300 x 240 x 100, podzielony na 3 segmenty o szerokości 80 cm i z 3 półkami każdy; e) jeden regał o wymiarach 300 x 150 x 40, podzielony na 3 segmenty o szerokości 50 cm i z 6 półkami każdy. Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy. Produkt dostarczany z usługą montażu. B. Wózki magazynowe, ażurowo zabudowane, wykonane z profili stalowych, o wymiarach 20 x 20 mm, malowanych proszkowo (kolor RAL 7039 Quarzgrau lub jasny szary), z platformą z min. 18 mm płyty malaminowej lub mdf (w kolorze szarym lub antracyt) na 4 kółkach o średnicy min. 5 cm (w tym dwa skrętne z hamulcami), o nośności min. 100 kg każdy. Zabudowa wózka otwarta od strony krótszego boku dla umożliwienia załadunku i rozładunku, wyposażona w uchwyt na przeciwległym boku. Wymiary całkowite wózków (wysokość x szerokość x głębokość w cm) wg. poniższego zestawienia dopasowane do regałów zestawionych powyżej (parkują pod półką w poszczególnych segmentach): a) dziesięć wózków o wymiarach 100 x 55 x 80 (do regałów a), b) trzy wózki o wymiarach 100 x 75 x 120 (do regału d), c) dwa wózki o wymiarach 100 x 60 x 100 do sztalug (zabudowa wózka otwarta od strony dłuższego boku dla umożliwienia załadunku i rozładunku). Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy. B. Wózki magazynowe, ażurowo zabudowane, wykonane z profili.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Meble magazynowe - szafy plakatowe z montażem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Szafa plakatowa B1 - 3 szt. Szafa metalowa wykonana z blachy nie cieńszej niż 0,6 mm, malowanej proszkowo (popiel) lub w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, wyposażona w 70 mm cokół, pozwalający na swobodę pracy przy niej i dziesięć szuflad przystosowanych do przechowywania plakatów, grafik itp. o maksymalnym formacie B-1 (wymiar użytkowy szuflady 105-110 x 75-78 cm). Szuflady z blachy o grubości nie cieńszej niż 1 mm, przetłoczone lub wzmocnione przeciw odkształceniom - ugięciom pod ciężarem zbiorów, wysuwane po prowadnicach z łożyskami kulkowymi, z blokadą zabezpieczającą przed wypadnięciem oraz pozwalające na tzw. pełny wysuw szuflad, wyposażone w uchwyt wnękowy na całej szerokości szuflady (uchwyt nie wystający poza obrys szafy). Całość o wymiarach nie przekraczających (wysokość x szerokość x głębokość): 80 x 120 x 85 cm zamykana centralnym zamkiem Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu. Produkt dostarczany z usługą montażu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Meble magazynowe - wieszaki szatniowe mobilne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Wieszaki szatniowe mobilne - 5 szt. Wieszaki w postaci prostokątnej ramy opartej u dołu na dwóch poprzecznych wspornikach wyposażonych w kółka, całość o wymiarach (wysokość x szerokość x głębokość): 170 x 200 x 50 cm, wykonane z profilu stalowego lub aluminiowego o przekroju kwadratowym lub okrągłym, z górnym relingiem o przekroju okrągłym oraz prostokątnym uchwytem (50 x 10 cm) na wysokości ok. 100 cm od dolnej krawędzi jednego z pionowych ramion ramy wieszaka (uchwyt transportowy - wieszak do parasoli), malowane proszkowo w kolorze RAL 7039 Quarzgrau lub szarym. Każdy z zestawem 30 szt. plastikowych wieszaków ubraniowych. Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Meble biurowe z montażem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Biurka pracownicze - 3 szt. B. Regały dokumentowe zamknięte - 4 szt. C. Regały dokumentowe otwarte - 2 szt. D. Witryna komisowa - 1 komplet. E. Szafy ubraniowe - 2 szt. F. Meble zaplecza socjalnego - 1 komplet. Meble biurowe wykonane z płyty melaminowej o grubościach od 24 do 45 mm, okleinowanej wraz z krawędziami wzorem Dąb Windsor (Krono) i antracyt lub malowanej w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, z wysokiej klasy osprzętem (np. firmy Blum) i domykającymi się zawiasami, frontami i szufladami; o wymiarach wg. poniższego zestawienia: a) trzy biurka pracownicze o wymiarach blatu 160 x 70, grubości 36 mm (Dąb Windsor) wspartym, na stałe, z jednej strony na pełnym boku, o szerokości blatu, grubości 24 mm i do wysokości biurka 73 cm, w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, a z drugiej na pełnym kontenerku biurowym o szerokości 45 i głębokości 60 cm, w kolorze jak wyżej, z wysuwanymi 3 szufladami (dolna wyższa i dwie niższe; na prowadnicach z łożyskami kulkowymi z blokadą zabezpieczającą przed wypadnięciem oraz pozwalającymi na tzw. pełny wysuw szuflad), zamykanymi centralnym zamkiem, których front w kolorze Dąb Windsor, z możliwością montażu z prawej lub lewej strony biurka; wyposażone w otwory na przewody lub zamykane zestawy gniazd oraz trzy wózki na kółkach (20 x 50 x 40 cm) do stacji komputerowych. b) trzy regały dokumentowe, o wymiarach (wysokość x szerokość x głębokość w cm) 120 x 120 x 40 i jeden o wymiarach 73 x 120 x 40, z płyty o grubości 24 w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, stojące na regulowanych nogach maskowanych cokołem o wysokości 70 mm; podzielone wewnątrz na 2 pionowe segmenty (pionowa ścianka 24mm, Dąb Windsor) po 2 półki (także 24 mm, Dąb Windsor); zamykane przesuwnymi 2 frontami w kolorze Dąb Windsor i zamykane zamkiem centralnym. c) dwa regały dokumentowe otwarte, o wymiarach (wysokość x szerokość x głębokość w cm): jeden - 210 x 250 x 40, drugi - 120 x 200 x 40, z płyty o grubości 24 w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, stojące na regulowanych nogach maskowanych cokołem o wysokości 70 mm; podzielone wewnątrz na pionowe 50 cm segmenty (pionowe ścianki 24mm, Dąb Windsor) po 5 półek w pierwszym regale i po 3 w drugim (także 24 mm, Dąb Windsor); z możliwością montażu na dowolnej wysokości. d) witryna komisowa składająca się z trzech regałów otwartych, o wymiarach (wysokość x szerokość x głębokość w cm): 300 x 60 x 40 (dwa) i 300 x 70 x 70 (jeden), z płyty o grubości 24 w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, stojące na regulowanych nogach maskowanych cokołem o wysokości 70 mm; z 7 półkami każda (24 mm, Dąb Windsor), z możliwością ich montażu na dowolnej wysokości. Ponadto dwa skrzydła otwierane na zawiasach na prawo i lewo o wymiarach (wysokość x szerokość w cm): 210 x 100, wykonane z płyty melaminowej o grubościach 18 mm i zdystansowanej na niej z zewnętrznej strony płyty perforowanej 5 mm otworami (do zawieszania na haczykach obrazów, ram i antyram) w kolorze RAL 7039 Quarzgrau. e) dwie szafy ubraniowe o wymiarach (wysokość x szerokość x głębokość w cm) 210 x 60 x 50, z płyty o grubości 24 w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, stojące na regulowanych nogach maskowanych cokołem o wysokości 70 mm; z jedną półką każda i zamykane frontem 24mm, Dąb Windsor. f) meble zaplecza socjalnego wykonane z płyty melaminowej o grubościach od 18 mm i blatem o grubości 45 mm, w kolorze RAL 7039 Quarzgrau z frontami okleinowanymi wraz z krawędziami wzorem Dąb Windsor, o szerokości łącznej 420 cm, głębokości 60 cm i wysokości 73, stojące na regulowanych nogach maskowanych cokołem o wysokości 70 mm; podzielone na segmenty o szerokościach: 120 + 80 + 110 (narożna) + 60 + 60 (w tym szafka narożna z kontenerem wewnętrznym, szafka pod zlewozmywak dwukomorowy i szafka z 3 szufladami i dwie szafki, każda z 1 półką wewnętrzną) oraz szafki wiszące, zamykane podnoszonymi równolegle do góry frontami (Dąb Windsor), o łącznej szerokości 420 cm wysokości 50 cm i głębokości 30 cm, z jedną półką każda, podzielone na segmenty 100 + 100 + 110 (narożna, otwarta) + 60. Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy. Produkt dostarczany z usługą montażu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Żaluzje i rolety okienne wewnętrzne z montażem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Żaluzje pionowe - 5 szt. B. Rolety - 9 szt. A. Żaluzje wewnętrzne, pionowe, z montowaną do stropu białą, aluminiową szyną, ze składanymi i obracanymi lamelami 127 mm, wykonanymi z tkaniny w kolorze kremowym, o wymiarach wg. poniższego zestawienia (szerokość x wysokość w cm): 1 szt. 200 x 210 pakiet z lewej strony, mechanizm z prawej 2 szt. 90 x 300 pakiet z prawej strony, mechanizm z prawej 1 szt. 365 x 300 pakiet z prawej i lewej strony, mechanizm z prawej 1 szt. 430 x 300 pakiet z prawej i lewej strony, mechanizm z lewej B. Rolety wewnętrzne, montowane do stropu lub ściany - ramy okiennej (w drzwiach w kasecie), wykonane z identycznej tkaniny jak żaluzje powyżej, o wymiarach wg. poniższego zestawienia (szerokość x wysokość w cm): 3 szt. 90 x 200 (drzwi) - mechanizm z prawej, 3 szt. 110 x 280 (drzwi) - mechanizm z prawej (1x) i lewej (2x), 1 szt. 110 x 80 (drzwi) - mechanizm z prawej, 2 szt. 150 x 280 (drzwi) - mechanizm z prawej, Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy. Produkt dostarczany z usługą montażu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.40-1, 39.51.54.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.