eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radłów › Rozbudowa i przebudowa budynku Domu Kultury w Marcinkowicach z remontem pomieszczeń filii biblioteki publicznej na dz. Nr 1258

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-08

Ogłoszenie nr 339036 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.

Radłów: Rozbudowa i przebudowa budynku Domu Kultury w Marcinkowicach z remontem pomieszczeń filii biblioteki publicznej na dz. Nr 1258
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 315595 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:NIE DOTYCZY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Centrum Kultury i Czytelnictwa, krajowy numer identyfikacyjny 85036584100000, ul. pl. Kościuszki  3, 33130   Radłów, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 146 782 036, faks 146 561 895, e-mail inwestycje@gminaradlow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminaradlow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): NIE DOTYCZY

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i przebudowa budynku Domu Kultury w Marcinkowicach z remontem pomieszczeń filii biblioteki publicznej na dz. Nr 1258

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GCKiC-ZPPN-1/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót do wykonania: demontaż ścian działowych z wykuciem ościeżnic, posadzek, urządzeń sanitarnych, rurarzu i elektrycznych z oprzewodowaniem i osprzętem, wykuciem nowych otworów drzwiowych i okiennych z montażem nadproży stalowych oraz zamurowanie istniejących otworów po wykuciach, wymurowanie ścian działowych, przemurowanie istniejących otworów drzwiowych z poszerzeniem dla zamontowania drzwi wewnętrznych i zewn. oraz okna PVC p-poż, wykonanie komina powietrzno-spalinowego w istniejącej ścianie nośnej, warstwy wyrównawcze podposadzkowe z ułożeniem posadzek z płytek posadzkowych w pomieszczeniach w.g wykazu, na tarasie oraz obłożenie schodów wewnętrznych, uzupełnienia tynków wewnętrznych ścian, szpachlowanie i malowanie pomieszczeń, licowanie ścian płytkami w pomieszczeń sanitarnych i aneksie kuchennym, montaż instalacji wod-kan z urządzeniami sanitarnymi również dla osób niepełnosprawnych, gazowej z piecem gazowym 2-funkcyjnym elektrycznej i c.o. Wszystkie instalacje są włączane do istniejących sieci elewacja całego budynku z ociepleniem styropianem i wełną mineralną gr.14cm i wyprwą silikonową, cokół wyłożony kamieniem dekoracyjnym wg. projektu, wykonanie zadaszenia tarasu o konstrukcji drewnianej struganej i zabezpieczonej przed wpływami atmosferycznymi od strony zachodniej z posadzkami, schodami wejściowymi i podjazdem dla osób niepełnosprawnych, budowa podsufitki deskami struganymi impregnowanymi nad tarasem. 3. Wyszczególnienie elementów przedmiotu zamówienia: 1. Roboty rozbiórkowe - Roboty rozbiórkowe 2. Roboty murarskie; - Roboty murowe 3. Kładzenie i wykładanie podłóg - Posadzki - podkłady + nawierzchnie 4. Tynkowanie 45440000-3 Roboty malarskie - Tynki, flizowanie i malowanie 5. Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów - Stolarka okienna i drzwiowa 6. Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów - Ślusarka 7. Izolacja cieplna - Docieplenie stropu 8. Elementy wykończeniowe zewnętrzne instalacje 8.1. Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe - Podbitka sufitu nad tarasem piętra 8.2. Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych - Zadaszenie nad tarasem od strony zachodniej - Konstrukcja + pokrycie 8.3. Kładzenie i wykładanie podłóg - Posadzka tarasu od strony zachodniej na poziomie parteru 8.4. Konstrukcje z betonu zbrojonego - Schody wejściowe na taras od strony zachodniej 8.5. Roboty w zakresie nawierzchni - Podjazd dla niepełnosprawnych - taras od strony zachodniej 8.6. Roboty w zakresie nawierzchni - Chodnik + opaska z kostki brukowej 8.7. Roboty elewacyjne - Elewacja 8.8. Wymiana orynnowania na istniejącym budynku Domu Kultury 8.9 Tablica reklamowa - a) Neon podświetlany "DOM KULTURY" b) Tabliczki informacyjne "MIEJSKO-Gminna Biblioteka Publiczna w Radłowie Filia Marcinkowice" i "Miejsko Gminne Centrum Kultury i Czytelnictwa w Radłowie Dom kultury w Marcinkowicach, c) Naklejki na stopnie - 3 szt., zgodnie z wzorami określonymi w załączniku nr 10 do siwz: 8.10 Instalacja wody zimnej i ciepłej - Woda zimna, ciepła i cyrkulacyjna 8.11 Instalacja kanalizacji wewnętrznej - Kanalizacja sanitarna wewnętrzna 8.12 Roboty instalacyjne gazowe - Instalacja gazowa 8.13 Instalowanie centralnego ogrzewania 8.14 Instalacje elektryczne 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach stanowiących integralną część SIWZ tj. przedmiarach robót - Załączniki nr 4.1. i 4.2 do siwz, (określający ilości robót), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - Załącznik nr 6 do siwz, Dokumentacji Projektowej - Załącznik nr 5 do umowy oraz wzorze umowy i SIWZ. 5. Wykonawca określi w formularzu ofertowym cenę brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację zamówienia. 6. Zamawiający: 1) wymaga aby oferta obejmowała realizację całości przedmiotu zamówienia; 2) wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji jakości na wykonany Przedmiot zamówienia, na okres co najmniej 36 miesięcy, 3) wymaga akceptacji bez zastrzeżeń warunków umowy podanych w załączonym projekcie umowy, 4) stosownie do treści art. 29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - osób wykonujących czynności w zakresie: a) kierowania budową, b) robót murarskich, c) robót tynkarskich, d) robót malarskich, e) robót fliziarskich, f) robót elewacyjnych, g) robót elektrycznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT273943.49
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Jacek Pieprz Usługi Remontowo-Budowlane "FAS-BUD",  fasbud@gmail.com,  Żelazówka 75,  33-200,  Dąbrowa Tarnowska,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 275944.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 275944.21
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 345205.07
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 20980.18
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.