eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dzierżawa dwóch zestawów kotłowni kontenerowych ze zbiornikami oleju opałowego i zasobnikami CWU oraz podłączeniem do istniejących instalacji CO i CWU dla Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. Oddział Rewita Zakopane

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-08

Ogłoszenie nr 339034 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.

Warszawa: Dzierżawa dwóch zestawów kotłowni kontenerowych ze zbiornikami oleju opałowego i zasobnikami CWU oraz podłączeniem do istniejących instalacji CO i CWU dla Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. Oddział Rewita Zakopane
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 314636-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 142990254, ul. ul. św. J. Odrowąża  15, 03-310  Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. +48221885150, faks +48221885163, e-mail zp@rewita.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rewita.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dzierżawa dwóch zestawów kotłowni kontenerowych ze zbiornikami oleju opałowego i zasobnikami CWU oraz podłączeniem do istniejących instalacji CO i CWU dla Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. Oddział Rewita Zakopane

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DW/O/ZAK/PZP/06/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1)dzierżawa dwóch zestawów kotłowni kontenerowych ze zbiornikami oleju opałowego i zasobnikami CWU w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, wg zestawienia określającego parametry techniczne (załącznik nr 1 do SIWZ) w okresie 36 miesięcy licząc od daty uruchomienia i podpisania Końcowego Protokołu Odbioru, 2)montaż kotłowni na miejscu przeznaczenia wraz z podłączeniem zestawów do istniejących instalacji, 3)montaż zasobników CWU na miejscu przeznaczenia z podłączeniem zestawów do istniejących instalacji, 4)Wykonawca dokona przyłączenia zestawów kotłowni kontenerowych do istniejących instalacji CO i CWU w ciągu 24 godzin od posadowienia, przy czym termin przyłączenia należy ustalić z Zamawiającym, 5)przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z projektem wykonawczym przekazanym przez Zamawiającego przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót w czynnym obiekcie Zamawiającego, 6)Wykonawca dostarczy zestawy kotłowni kontenerowych, dokona ich montażu i podłączenia do instalacji z uruchomieniem w nieprzekraczalnym terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy, 7)Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej, zapoznania się z przedmiotem zamówienia, zapoznania się z projektem wykonawczym oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty i inne prace niezbędne do prawidłowego ich wykonania, a także wszelki elementy przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, 8)po zakończeniu okresu dzierżawy Wykonawca zobowiązany jest do demontażu zestawów kotłowni kontenerowych i zabrania ich z terenu Zamawiającego w cenie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem paragrafu XIX. 9)po przekazaniu w dzierżawę zestawów kotłowni kontenerowych Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a) wykonywania przeglądów serwisowych zestawów kotłowni kontenerowych dwa razy w roku, przed rozpoczęciem okresu grzewczego oraz po zakończeniu okresu grzewczego. Przeglądy będą dokumentowane stosownymi protokołami, b) ponoszenia wszystkich kosztów i opłat związanych z należytą eksploatacją przedmiotu dzierżawy przez cały okres trwania niniejszej umowy, w tym m. in. opłat wnoszonych do Urzędu Dozoru Technicznego za przedmiot dzierżawy będący własnością Wykonawcy, 10) Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji na zestawy kotłów wodnych wraz z kontenerami i innymi elementami wyposażenia (rozpoczynającą się od dnia podpisania Końcowego Protokołu Odbioru), co oznacza m. in., że Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i utrzymania w stanie ciągłej sprawności wszystkich elementów wyposażenia, ponosząc pełną odpowiedzialność za jakość techniczną i wartość użytkową w całym zakresie trwania umowy oraz dokonywania napraw i przeglądów serwisowych w cenie za realizację zamówienia; 11) w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do reakcji serwisu na zgłoszoną awarię w czasie do 2 godzin liczonych od zgłoszenia telefonicznego. 12) Wykonawca przeszkoli wyznaczone przez Zamawiającego osoby w zakresie obsługi i eksploatacji zestawów kotłowni kontenerowych i innymi elementami wyposażenia przed ich odbiorem przez Zamawiającego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45331000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT414000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Fabryka Kotłów FAKO S.A.,  ,  ul. Stoczniowców 8,  84-230,  Rumia,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 414000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 414000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 414000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.