eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Kompleksowe usługi utrzymania czystości w Ogrodzie Zoologicznym w Poznaniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-28

Ogłoszenie nr 33897 - 2017 z dnia 2017-02-28 r.

Poznań: Kompleksowe usługi utrzymania czystości w Ogrodzie Zoologicznym w Poznaniu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 8911-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoologiczny w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 63210005700000, ul. ul. Browarna  25, 61063   Poznań, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 618 768 209, faks 618 773 533, e-mail zoo-pozn@man.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zoo.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Ogród Zoologiczny

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowe usługi utrzymania czystości w Ogrodzie Zoologicznym w Poznaniu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego (przy wejściu do pomieszczeń), przy użyciu środków, materiałów oraz sprzętu Wykonawcy oraz dostawa środków czystości i środków higienicznych - zgodnie z opisem stanowiącym załącznik do SIWZ. Poniżej podział na poszczególne lokalizacje: Nowe ZOO ul. Krańcowa 81 WC - partia wejściowa kasy 4 godziny x 334 dni = 1336 h 53 m2 WC - kondory 4 godziny x 217 dni = 868 h 40 m2 WC - Ameryka 2 godziny x 217 dni = 434 h 40 m2 Słoniarnia Nowe ZOO, ul. Krańcowa 81 WC + pomieszczenia ogólno dostępne dla zwiedzających 4 godziny x 334 dni = 1336 h 390 m2 WC + natryski + szatnie + stołówka dla pracowników słoniarni 3 godziny x 334 dni = 1002 h 140 m2 Budynek hodowlany Nowe ZOO, ul. Krańcowa 81: 1 godzina x 334 dni = 334 h 140 m2 Budynek socjalny Nowe ZOO, ul. Krańcowa 81: 4 godziny x 334 dni = 1336 godz. 380 m2 Nowe ZOO, ul. Browarna 25 Budynek dyrekcji 2 godziny x 334 dni = 668 godzin 220 m2 Biurowiec 2 godziny x 334 dni = 668 godzin 230 m2 WC + natryski + szatnie+ stołówka, techniczni + ogrodnicy 2 godziny x 334 dni = 668 godziny 200 m2 Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka 19 Biurowiec (pawilon) 2 godziny x 334 dni = 668 godziny 400 m2 WC Publiczne 1 godzina x 334 dni = 334 godziny 50 m2 Szatnie+natryski+WC 1 godziny x 334 dni = 334 godziny 140 m2 RAZEM 9.986 godzin

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8
Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90911300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT174787.16
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Henryk Sienkiewicz "Alkom" Firma Handlowo-Usługowa,  ,  ul. Falista 6 lok. 1,  ,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 214988.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 214988.21
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 311772.62
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.