eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA ZMIANIE SPOSOBU UŻYTKOWANIA ORAZ PRZEBUDOWIE POMIESZCZEŃ PO SKLEPIE (CZĘŚCI BUDYNKU HANDLOWEGO) NA CELE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI ZALESIE gm. SZUBIN NA TERENIE DZIAŁKI nr 48/2 - I ETAP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-13

Szubin: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA ZMIANIE SPOSOBU UŻYTKOWANIA ORAZ PRZEBUDOWIE POMIESZCZEŃ PO SKLEPIE (CZĘŚCI BUDYNKU HANDLOWEGO) NA CELE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI ZALESIE gm. SZUBIN NA TERENIE DZIAŁKI nr 48/2 - I ETAP
Numer ogłoszenia: 338958 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin , ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3910700, faks 52 384 80 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA ZMIANIE SPOSOBU UŻYTKOWANIA ORAZ PRZEBUDOWIE POMIESZCZEŃ PO SKLEPIE (CZĘŚCI BUDYNKU HANDLOWEGO) NA CELE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI ZALESIE gm. SZUBIN NA TERENIE DZIAŁKI nr 48/2 - I ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania oraz przebudowie pomieszczeń po sklepie (części budynku handlowego) na cele świetlicy wiejskiej w miejscowości Zalesie gm. Szubin na terenie działki nr 48/2 - I etap, których zakres obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe zgodnie z dokumentacją projektową (zakres w istniejących pomieszczeniach: zaplecze i magazyn), 2) roboty konstrukcyjne i wykończeniowe zgodnie z dokumentacją projektową (zakres w projektowanych pomieszczeniach: zaplecze socjalne, WC ogólnodostępne, komunikacja, WC dla osób niepełnosprawnych), 3) budowę przyłącza wody i wewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z armaturą (pełny zakres projektu), 4) budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej i wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej wraz z armaturą (pełny zakres projektu), 5) wykonanie instalacji wentylacyjnej zgodnie z dokumentacją projektową (pełny zakres projektu), 6) budowę instalacji elektrycznej zgodnie z dokumentacją projektową (zakres w projektowanych pomieszczeniach: zaplecze socjalne, WC ogólnodostępne, komunikacja, WC dla osób niepełnosprawnych), wraz z rozbudową istniejącej tablicy rozdzielczej GTR i zasilaniem tablicy TR przez pomieszczenie sali, 7) roboty budowlane dotyczące likwidacji istniejącego wejścia do sali z zewnątrz, zgodnie z dokumentacją projektową, 8) roboty budowlane dotyczące wykonania nowego wejścia do sali wraz z montażem drzwi zewnętrznych i daszku nad wejściem, zgodnie z dokumentacją projektową, 9) budowę nowych schodów zewnętrznych i pochylni, zgodnie z dokumentacją projektową, 10) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 3 egz. z ewidencją lokalową oraz z charakterystycznymi rzędnymi terenu i wykonanej infrastruktury podziemnej, 11) wykonanie wszystkich robót zawartych w dokumentacji projektowej i robót towarzyszących ujętych w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót związanych z ww. zakresem, 12) wykonanie wszystkich wymaganych pomiarów i protokołów odbioru, 13) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach z otworzeniem terenu i zieleni na obszarze oddziaływania prowadzonych robót, 14) wykonanie dokumentacji powykonawczej w formie czytelnej ze spisem treści i numeracją stron. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje: 1) robót budowlanych i wykończeniowych w pomieszczeniu sali (za wyjątkiem robót dotyczących rozbudowy istniejącej tablicy rozdzielczej GTR i zasilaniem tablicy TR przez pomieszczenie sali oraz za wyjątkiem robót dotyczących likwidacji istniejącego wejścia zewnętrznego i budowy nowego wejścia), 2) robót elektrycznych w pomieszczeniu sali, 3) robót izolacyjnych i wykończeniowych elewacji budynku, 4) instalacji odgromowej, 5) instalacji teletechnicznej, 6) instalacji podgrzewania podjazdu, 7) opaski wokół budynku, 8) utwardzenia terenu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. załącznika do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej trzy roboty w zakresie remontu budynku o kubaturze min. 220m3 każda robota budowlana. Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. załącznika do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami, które będą pełniły funkcje wymienione poniżej, spełniające następujące wymagania: - osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami, - osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy w branży sanitarnej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami, - osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy w branży elektrycznej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami, Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego: a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz b) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - wg. załączników do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. załącznika do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy przygotowany i podpisany przez Wykonawcę. Kwotę wyliczoną w kosztorysie ofertowym należy odpowiednio wpisać w formularzu oferty, w pozycji cena, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania przed Zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca mocuje pełnomocnika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany postanowień umowy oraz określa warunki dokonania tych zmian w następujących przypadkach: 1) Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp, w następstwie których wystąpi konieczność udzielenia zamówień dodatkowych Wykonawcy robót budowlanych, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego, 2) Powierzenie podwykonawcom innej części przedmiotu zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy lub części niewskazanej w ofercie Wykonawcy, 3) Zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, 4) Zmiana wysokości ceny umownej brutto będzie możliwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia w trakcie jego realizacji - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, Biuro Obsługi Klienta (pokój nr 12)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.