eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Prokuratury Okręgowej w Łodzi, przy ul. Kilińskiego 152 z podziałem na dziewięć zadań dla Prokuratury Rejonowej w Pabianicach i Prokuratury Okręgowej w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-17

Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Prokuratury Okręgowej w Łodzi, przy ul. Kilińskiego 152 z podziałem na dziewięć zadań dla Prokuratury Rejonowej w Pabianicach i Prokuratury Okręgowej w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 338926 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Łodzi , ul. Kilińskiego 152, 90-322 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6768692, faks 042 6768628.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Prokuratury Okręgowej w Łodzi, przy ul. Kilińskiego 152 z podziałem na dziewięć zadań dla Prokuratury Rejonowej w Pabianicach i Prokuratury Okręgowej w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Prokuratury Okręgowej w Łodzi, przy ul. Kilińskiego 152 z podziałem na dziewięć zadań dla Prokuratury Rejonowej w Pabianicach i Prokuratury Okręgowej w Łodzi 2.Wykaz zamawianego sprzętu oraz minimalne parametry techniczne zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ tj.: zadanie Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5, Nr 6, Nr 7, Nr 8, Nr 9 (od 9.1. do 9.15. ). 3. Proponowany sprzęt musi posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa ( CE ). Certyfikaty te maja być okazane na żądanie. 4. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia według zadań oraz według podanych parametrów technicznych, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ., własnym transportem wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 5. Sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy oraz być objęty: - minimum 36 -miesięczną gwarancją dla zadania nr 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8. - minimum 24 - miesięczną gwarancją dla zadań nr 4, 9. ( Uwaga: pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku )..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do dwudziestu procent zamówienia podstawowego w trybie przepisu art. 67 ust.1 pkt 7)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1, 48.82.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ( oświadczenie Wykonawcy z art 22 ust 1 ustawy Pzp.,którego treść stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia ( oświadczenie Wykonawcy z art 22 ust 1 ustawy,którego treść stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia ( oświadczenie Wykonawcy z art 22 ust 1 ustawy,którego treść stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ( oświadczenie Wykonawcy z art 22 ust 1 ustawy,którego treść stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia( oświadczenie Wykonawcy z art 22 ust 1 ustawy, którego treść stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dokona zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji urzędowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Łodzi, Wydział VII Budżetowo - Administracyjny pokój B.1.02, pierwsze piętro ( 90 - 322 Łódź) ul. Kilińsklego 152, fax.: + 48 42 676 86 93.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 09:30, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Łodzi ( 90 - 322 Łódź ) , ul. Kilińskiego 152, Biuro podawcze A.0.03 parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerowe dla Prokuratury Rejonowej w Pabianicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy komputerowe dla Prokuratury Rejonowej w Pabianicach - dwadzieścia cztery sztuki - szczegółowy opis techniczny zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy komputerowe dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy komputerowe dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi - dwanaście sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwer dla Prokuratury Rejonowej w Pabianicach. typu Dell T610 lub równoważny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer dla Prokuratury Rejonowej w Pabianicach. typu Dell T610 lub równoważny spełniający następujące wymagania minimalne - jedna sztuka. Szczegółowy opis techniczny zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konsola LCD dla Prokuratury Rejonowej w Pabianicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konsola LCD (Monitor, klawiatura, touchpad) montowana w szafie Rack dla Prokuratury Rejonowej w Pabianicach - jedna sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: UPS 3000VA dla Prokuratury Rejonowej w Pabianicach - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UPS 3000VA dla Prokuratury Rejonowej w Pabianicach - jedna sztuka. Szczegółowy opis techniczny zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: UPS do komputerów dla Prokuratury Rejonowej w Pabianicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UPS do komputerów dla Prokuratury Rejonowej w Pabianicach - dwadzieścia cztery sztuki. Szczegółowy opis techniczny zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Drukarki dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Pabianicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Drukarka mała laserowa monochromatyczna A4 o dużej wydajności - dwanaście sztuk. B. Drukarka laserowe mono A4 o dużej wydajności np. Lexmark T654DN lub równoważna - trzy sztuki Szczegółowy opis techniczny zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Drukarki dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka mała laserowa monochromatyczna A4 o dużej wydajności - pięćdziesiąt pięć sztuk. Szczegółowy opis techniczny zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Akcesoria komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pięćdziesiąt sztuk pamięci DDR, 2.Dziesięć sztuk pamięci DDR2, 3.Pięć zestawów pamięci DDR3 4.Jeden zewnętrzny dysk twardy 5.Pięć procesorów, 6.Pięć płyt głównych, 7.Dziewięć dysków twardych 8.Jeden dysk twardy 9.Czterdzieści czyszczących kaset DDS 10.Dwa opakowania przewodu UTP/ FTP 11.Trzydzieści certyfikowanych przewodów USB 2.0 hi-speed, ekranowanych 12.Trzydzieści certyfikowanych przedłużaczy USB 2.0 hi-speed, ekranowanych 13.Dwadzieścia przewodów LPT bitronics 14.Dziesięć przewodów LPT bitronics 15.Jeden przewód ULTRA 320 SCSI LVD, 16.Sto sztuk płyt DVD-R z kopertami, 17.Sto sztuk płyt CD-R z kopertami, 18.Dwadzieścia klawiatur, 19.Trzydzieści myszy optycznych USB.Szczegółowy opis techniczny zawiera załącznik nr 1 do SIWZ(tj Zadanie 9 od Pozycji 1 do pozycji 19 ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.