eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Ubezpieczenie mienia Powiatu Konińskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-03

Konin: Ubezpieczenie mienia Powiatu Konińskiego
Numer ogłoszenia: 3388 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 488850 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie, Al. 1 Maja 9, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 240 32 12, faks 63 240 32 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia Powiatu Konińskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ubezpieczenie mienia Powiatu Konińskiego, obejmuje nw jednostki: 1.Starostwo Powiatowe w Koninie, Aleje 1 Maja 9 , 62-510 Konin 2.Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koninie , Aleje 1 Maja 9 , 62-510 Konin 3.Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Koninie, Aleje 1 Maja 9 , 62-510 Konin 4.Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie, ul. Świętojańska 20d, 62-500 Konin 5.Powiatowy Urząd Pracy w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62 - 510 Konin; 6.Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie, Pl. Wolności 16, 62 - 500 Konin ; 7.Zespół Szkół Ekonomiczno - Usługowych im. Fryderyka Chopina w Żychlinie ul. Parkowa 2, 62 - 571 Stare Miasto, 8.Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kleczewie; pl. Piłsudskiego 13, 62 - 540 Kleczew 9.Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Sompolnie ul. Gimnazjalna 2, 62 - 610 Sompolno 10.Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Rychwale, ul. Konińska 46; 62 570 Rychwał 11.Dom Pomocy Społecznej, ul. Kościelna 46, 62 - 561 Ślesin 12.Środowiskowy Dom Samopomocy w Ślesinie, ul. Kościelna 46, 62 - 561 Ślesin (budynek DPS-u) 13.Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Ślesinie, ul. Żwirki i Wigury 55, 62 - 561 Ślesin, ul. Poznańska 74, 62 - 510 Konin Pozostałe lokalizacje zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. W skład ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia wchodzą: Zadanie I : 1. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, 4. ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, 5. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ogólnej i rozszerzenia ), Zadanie II: 1. ubezpieczenie komunikacyjne ( OC, AC ,NNW, ASS) Wszelkie informacje niezbędne Ubezpieczycielom do oszacowania należnej składki ubezpieczeniowej znajdują się w Rozdziale 3 (opisy ryzyk, sumy ubezpieczenia, warunki szczególne). 1.1. Ubezpieczenia uzupełniające Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego w przypadku: 1. nabycia składników majątkowych w okresie trwania umowy, 2. przedłużenia okresu ubezpieczenia, 3. doubezpieczenia mienia po szkodzie 4. zaistnienia potrzeby rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione. Konieczności dopłaty składki zgodnie z postanowieniami pkt. 2.13. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym oraz bez stosowania stawek minimalnych wynikających z zasady określającej minimalną składkę ubezpieczeniową dla każdej wystawionej polisy. Okres ubezpieczenia Okres zamówienia : 36 miesięcy Ubezpieczenia zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych ryzyk opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia obejmują okres trzydziestu sześciu miesięcy (tj. 3 lata) od dnia podpisania umowy, chyba, że co innego wynika z zapisów specyfikacji przy poszczególnych ryzykach. a) Dla ubezpieczeń komunikacyjnych okresy ubezpieczeń podane będą przy wykazie pojazdów. Strony zgodnie oświadczają, iż przewidują możliwość wyrównania okresów ubezpieczenia z terminem na koniec pierwszego rocznego okresu obwiązywania Umowy tj. na dzień 31.12.2013, pod warunkiem złożenia przez Zamawiającego wniosku o rozwiązanie umowy. W przypadku wyrównywania okresów ubezpieczenia składka ubezpieczeniowa będzie płatna w 2 ratach, pierwsza rata będzie naliczona za okres ubezpieczenia do dnia 31.12.2013 r, - proporcjonalnie do okresu rocznego, druga rata nie będzie podlegała opłaceniu. b) Ochrona ubezpieczeniowa dla pojedynczych ryzyk, których okres ubezpieczenia wygasa w terminie późniejszym, rozpoczyna się z terminem ekspiracji tych ryzyk, na warunkach uzyskanych w drodze przetargu publicznego. c) Ustalenia odnośnie ubezpieczenia: -mienia od ognia i innych zdarzeń losowych (część dot. indywidualnych sum ubezpieczenia) -sprzętu elektronicznego -OC/AC/NW/ASS komunikacyjne Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na okres 12 miesięcy tj. jednego roku. Polisy ubezpieczeniowe w ubezpieczeniach majątkowych będą wystawiane indywidualnie dla każdej jednostki lub jedna polisa zbiorcza dla wszystkich rodzajów ubezpieczenia i certyfikaty potwierdzające ochronę dla danej jednostki d)Ustalenia odnośnie ubezpieczeń wspólnych : -mienia od kradzieży z dewastacją -ubezpieczenia szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia -ubezpieczenie sprzętu elektronicznego (część dot. wspólnych sum ubezpieczenia) -ubezpieczenie OC -mienia od ognia i innych zdarzeń losowych (część dot. wspólnych sum ubezpieczenia) Polisy dla powyższych ubezpieczeń wspólnych, wystawione zostaną po jednej polisie z każdego rodzaju ubezpieczenia obejmując ochroną wszystkie jednostki organizacyjne zamawiającego lub jedna polisa na wszystkie ryzyka wspólne. Każda jednostka będzie mogła uzyskać certyfikat (polisę) potwierdzający zawarcie ubezpieczenia w ramach polisy wspólnej. W przypadku OC na każdym certyfikacie znajdzie się zakres ubezpieczenia odpowiedni dla danej jednostki organizacyjnej oznaczony w SIWZ pkt 3.5.1 do 3.5.25. Ubezpieczenia zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych ryzyk opisanych w SIWZ obejmują okres 36 miesięcy. W przypadku ubezpieczeń majątkowych (Część I Zamówienia) okres ubezpieczenia rozpocznie się 01.01.2013r. W przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych (Część II Zamówienia) maksymalny okres ubezpieczenia zakończy się: 31.12.2015r...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.51.50.00 - 65.51.50.00 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.41.00 - Usługi ubezpieczeniowe dotyczące transportu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, 4. ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, 5. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ogólnej i rozszerzenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., ul. Gdańska 132, 90-520 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 524940,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 456459,00

  • Oferta z najniższą ceną: 456459,00 / Oferta z najwyższą ceną: 768796,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ubezpieczenie komunikacyjne OC, AC ,NNW, ASS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., ul. Gdańska 132, 90-520 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 206423,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108072,00

  • Oferta z najniższą ceną: 108072,00 / Oferta z najwyższą ceną: 108072,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.