eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raciąż › Remont mieszkań komunalnych - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach projektu pn.Remont lokali i budynków komunalnych stanowiących własność Gminy Miasto Raciąż.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-10

Raciąż: Remont mieszkań komunalnych - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach projektu pn.: Remont lokali i budynków komunalnych stanowiących własność Gminy Miasto Raciąż.
Numer ogłoszenia: 338892 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316330 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Raciążu, pl. A. Mickiewicza 17, 09-140 Raciąż, woj. mazowieckie, tel. 23 6791163, faks 23 6791865.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mieszkań komunalnych - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach projektu pn.: Remont lokali i budynków komunalnych stanowiących własność Gminy Miasto Raciąż..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont mieszkań komunalnych - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Zamawiający wymaga, aby wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną z zastosowaniem atestowanych, certyfikowanych materiałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr. 2 do SIWZ - przedmiar robót. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w niniejszym postępowaniu stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, a w sprawach w niej nie uregulowanych - ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.). Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą z części. Podane parametry materiałów/ wyposażenia w opisie przedmiotu zamówienia oraz SIWZ są parametrami minimalnymi. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia/ części zamówienia podwykonawcom, przy czym zobligowany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania sprzętu i usług o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, akustycznych i konfiguracyjnych. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione w załączniku nr 2 (przedmiar robót) określone jako parametry graniczne. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub w SIWZ użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano normy, nie ma to na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a ma jedynie za zadanie sprecyzowanie wymagań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne, o parametrach nie gorszych od przedstawionych. W takim wypadku należy zamieścić dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie równowartość. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia zawarty w opisie przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego na okres: a. na wykonane roboty budowlane - minimum 36 miesięcy, b. na materiały niepochodzące od Wykonawcy, urządzenia i wyposażenie obowiązuje okres gwarancji producenta jednak nie mniej niż 24 miesiące. Zamawiający zastrzega konieczność realizacji robót przy utrzymaniu normalnego funkcjonowania obiektów mieszkalnych. Zamawiający dołącza do SIWZ przedmiary robót. Stanowią one wyłącznie materiał pomocniczy do obliczenia ceny oferty. Przedmiary robót powinny być analizowane w powiązaniu ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami i normami. W ofercie Wykonawca powinien podać cenę ryczałtową, obejmującą całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględniającą rozmiar robót budowlanych i inne koszty ponoszone przez Wykonawcę. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn.26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 16) Zamawiający w związku z wejściem w życie w dniu 1.07.2015 r. ustawy z dnia 9 kwietnia 2015 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 605) informuje , że jest podatnikiem VAT..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego i Robót Inżynieryjnych INŻYNIERIA Sp. z o.o., ul. Mazowiecka 9, 09-100 Płońsk, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284361,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 283763,53

  • Oferta z najniższą ceną: 283763,53 / Oferta z najwyższą ceną: 283763,53

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.