eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › DOSTAWA WRAZ DOWOZEM I INSTALACJĄ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA O WARTOŚCI PONIŻEJ 133.000 EURO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Sosnowiec: DOSTAWA WRAZ DOWOZEM I INSTALACJĄ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA O WARTOŚCI PONIŻEJ 133.000 EURO
Numer ogłoszenia: 338869 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu , ul. Braci Mieroszewskich 97, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 7861100, faks 032 7861205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WRAZ DOWOZEM I INSTALACJĄ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA O WARTOŚCI PONIŻEJ 133.000 EURO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - serwer szt. 1 - komputery klasy PC (bez monitora) szt. 10 - monitory LCD szt. 15 - komputery klasy PC z pakietem MS Office 2007 szt. 2 - laptopy szt. 2 - licencje programu antywirusowego szt. 80 - rozszerzenie pamięci RAM do laptopów IBM R51 szt. 7 - klawiatura i mysz bezprzewodowa szt. 1 - Pakiet biurowy profesjonalny szt. 6 - Pakiet biurowy standardowy szt.10 - pakiet biurowy profesjonalny wspomagający tworzenie diagramów, wizualizowanie, analizowanie i przekazywanie złożonych informacji dotyczących systemów i procesów szt.1 - pakiety biurowe standardowe wspomagające tworzenie diagramów, wizualizowanie, analizowanie i przekazywanie złożonych informacji dotyczących systemów i procesów szt.2 - serwerowy system operacyjny pozwalający bez dodatkowych nakładek programowych na uruchomienie oprogramowania dedykowanego dla systemu MS Windows szt.1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.78.00.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością 30.23.74.10 - Myszka komputerowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP - na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków opisanych w rozdziale IX SIWZ. 2. Ocena spełniana warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 lit. a i c oraz pkt 7, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 i 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 8 stosuje się odpowiednio. 10. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 - 9 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 11. Dokumenty sporządzone w języku innym niż polski należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 12. Ponadto do oferty należy dołączyć: - Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy, - Załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie, - Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie , - Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie, - Załącznik nr 5 do SIWZ - projekt umowy. 13. W przypadku zlecenia części prac podwykonawcom do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 14. Dokumenty wym. w ust. 12 winny być podpisane zgodnie z wymogami zawartymi w pkt XIV niniejszej SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/Sosnowiec1s.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu, ul. Braci Mieroszewskich 97, 41-219 Sosnowiec - parter , sala 22 (kancelaria)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 10:30, miejsce: Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu, ul. Braci Mieroszewskich 97, 41-219 Sosnowiec - parter , sala 22 (kancelaria)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.