eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Kompleksowe świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej w budynkach Sądu Rejonowego w Kozienicach:ul. Konstytucji 3 Maja 22, 26-900 Kozienice, ul. Moniuszki 6, 26-700 Zwoleń, ul. Partyzantów 1 27-300 Lipsko, ul. Partyzantów 7 27-300 Lipsko i pomieszczeniach XIV Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Pionkach w budynku przy ul. Jana Pawła II 19 26-670 Pionki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-13

Kozienice: Kompleksowe świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej w budynkach Sądu Rejonowego w Kozienicach:ul. Konstytucji 3 Maja 22, 26-900 Kozienice, ul. Moniuszki 6, 26-700 Zwoleń, ul. Partyzantów 1 27-300 Lipsko, ul. Partyzantów 7 27-300 Lipsko i pomieszczeniach XIV Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Pionkach w budynku przy ul. Jana Pawła II 19 26-670 Pionki
Numer ogłoszenia: 338834 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Kozienicach , ul. Konstytucji 3 Maja 22, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 48 614 29 13, faks 48 614 29 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej w budynkach Sądu Rejonowego w Kozienicach:ul. Konstytucji 3 Maja 22, 26-900 Kozienice, ul. Moniuszki 6, 26-700 Zwoleń, ul. Partyzantów 1 27-300 Lipsko, ul. Partyzantów 7 27-300 Lipsko i pomieszczeniach XIV Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Pionkach w budynku przy ul. Jana Pawła II 19 26-670 Pionki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej w budynkach Sądu Rejonowego w Kozienicach:ul. Konstytucji 3 Maja 22, 26-900 Kozienice, ul. Moniuszki 6, 26-700 Zwoleń, ul. Partyzantów 1 27-300 Lipsko, ul. Partyzantów 7 27-300 Lipsko i pomieszczeniach XIV Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Pionkach w budynku przy ul. Jana Pawła II 19 26-670 Pionki polegające na: 1.Ochronie budynków wraz z otoczeniem, osób i mienia polegającej na fizycznej ochronie życia i zdrowia pracowników oraz interesantów urzędu oraz wszelkiego mienia stanowiącego własność bądź znajdującego się na terenie jego siedziby przed: kradzieżą, włamaniem, atakiem terrorystycznym, napadem rabunkowym, wandalizmem i chuligaństwem, awariami i wypadkami, w tym m. in. przed pożarem, zalaniem oraz innymi przypadkami naruszenia prawa i spokoju w urzędzie. bezpośrednia ochrona fizyczna ma być realizowana przez: a) budynek sądu ul. Konstytucji 3 Maja 22, 26-900 Kozienice - 2 pracowników ochrony w godzinach urzędowania tj. od wtorku do piątku w godzinach 07:30 - 15:30 oraz w poniedziałki od 07:30 - 18:00 - 1 pracownik ochrony poza godzinami urzędowania oraz w dni wolne od pracy - możliwość dodatkowej ochrony 5 razy w roku ( sprawowanej przez jednego dodatkowego pracownika ochrony) w przypadkach rozpraw lub sytuacji zewnętrznych. b) budynek sądu, ul. Moniuszki 6; 26-700 Zwoleń - 2 pracowników ochrony w godzinach urzędowania tj. od wtorku do piątku w godzinach 07:30 - 15:30 oraz w poniedziałki od 07:30 - 18:00 - 1 pracownik ochrony poza godzinami urzędowania oraz w dni wolne od pracy - możliwość dodatkowej ochrony 5 razy w roku ( sprawowanej przez jednego dodatkowego pracownika ochrony) w przypadkach rozpraw lub sytuacji zewnętrznych c) pomieszczenia XIV Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Pionkach, w budynku przy ul. Jana Pawła II 19, 26-670 Pionki; - 1 pracownik ochrony w godzinach urzędowania tj. od wtorku do piątku w godzinach 07:30 - 15:30 oraz w poniedziałki od 07:30 - 18:00 d) budynek sądu, ul. Partyzantów 1, 27-300 Lipsko - 2 pracowników ochrony w godzinach urzędowania tj. od wtorku do piątku w godzinach 07:30 - 15:30 oraz w poniedziałki od 07:30 - 18:00 - 1 pracownik ochrony poza godzinami urzędowania oraz w dni wolne od pracy - możliwość dodatkowej ochrony 5 razy w roku ( sprawowanej przez jednego dodatkowego pracownika ochrony)w przypadkach rozpraw lub sytuacji zewnętrznych e) budynek sądu, ul. Partyzantów 7, 27-300 Lipsko - 1 pracownik ochrony w godzinach urzędowania tj. od wtorku do piątku w godzinach 07:30 -15:30 oraz w poniedziałki od 07:30 - 18:00 z tym ze w przypadku przedłużania się posiedzeń sądu poza ustalonymi godzinami pracy ochrona będzie wykonywana przez pracowników ochrony, w celu zapewnienia ochrony obiektu, osób i mienia do czasu zakończenia rozpraw; 2. Monitoringu + konserwacji systemów alarmowych (konserwacja minimum 1 raz na kwartał; z przeprowadzonych przeglądów konserwatorskich powinien być sporządzony protokół stwierdzający stan techniczny urządzeń) 3. Konwojowanie wartości pieniężnych miejscowe, zgodnie z rozporządzeniem Ministra MSWiA z dnia 7.09.2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 2010r, Nr 166, poz.1128 ze zm. ): a) konwój nie będzie przekraczał 1 jednostki obliczeniowej, b) konwój pieszy wartości pieniężnych a także ochrona pracownika Zamawiającego na trasie: -kasa Sądu Rejonowego - Kozienice ul. Konstytucji 3 Maja 22 - siedziba banku PKO SA O/ Kozienice ul. Batalionów Chłopskich 32/34 i z powrotem, przewidywana ilość 2-3 razy w miesiącu -kasa Sądu Rejonowego -Zwoleń, ul. Moniuszki 6 - siedziba banku PKO BP O/Zwoleń ul. Wojska Polskiego 38 - przewidywana ilość 2-3 razy w miesiącu -kasa Sądu Rejonowego - Lipsko, ul. Partyzantów 1 - siedziba banku PKO SA O/Lipsko , ul. Zwoleńska 6- przewidywana ilość dwa razy w miesiącu 4. Konwojowaniu dokumentów lub materiałów zawierających informacje niejawne, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.12.2011r w sprawie nadawania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne (Dz.U. Nr 271 poz 1603) przystosowanym do tego celu pojazdem samochodowym w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieuprawnionych do przesyłki, przy zapewnieniu ciągłego dozoru nad przesyłką przez konwojenta a także ochrona pracownika Zamawiającego na trasie: -Sąd Rejonowy w Kozienicach , Kozienice, ul. Konstytucji 3 Maja 22 - Komenda Powiatowa Policji w Kozienicach ul. Radomska 1 -Sąd Rejonowy w Kozienicach, Zwoleń, ul. Moniuszki 6 - Komenda Powiatowa Policji w Zwoleniu, Pl. Kochanowskiego 10; -Sąd Rejonowy w Kozienicach, Lipsko, ul. Partyzantów 1 - Komenda Powiatowa Policji w Lipsku ul. Spacerowa 31A Konwojent musi być wyposażony w środki łączności umożliwiające kontakt z nim podczas przewozu oraz zapoznany z zasadami postępowania z ochranianymi i przewożonymi przesyłkami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie ważnej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami oraz na podstawie ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2013 r., poz. 672 z późniejszymi zmianami). W przypadku składania oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi wykazać posiadanie w/w koncesji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej kompleksowej usługi ochrony (ochrona fizyczna, monitoring + konserwacja, konwojowanie) w budynkach użyteczności publicznej o minimalnej powierzchni całkowitej 3000m2.W przypadku składania oferty wspólnej przynajmniej jeden z Wykonawców musi wykazać się wykonaniem co najmniej 1 zadania spełniającego powyższe wymagania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art 22 ust 1 ustawy z 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) dysponowanie co najmniej: 2 pracownikami nadzoru (w tym jeden rezerwowy) i 2 pracownikami zabezpieczenia technicznego (w tym jeden rezerwowy) przewidzianymi do wykonania niniejszego zamówienia z doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy spełniają ten warunek łącznie. b) dysponowanie przynajmniej 16 pracownikami ochrony (w tym 8 pracownikami rezerwowymi), przewidzianymi do wykonania niniejszego zamówienia z doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy spełniają ten warunek łącznie. c) posiadanie odpowiednich kwalifikacji zawodowych - legitymacji kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, ważnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą (poufne), aktualnego zaświadczenia o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz aktualnego pozwolenia na broń obiektową. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy spełniają ten warunek łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 260 000 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej kompleksowej usługi ochrony (ochrona fizyczna, monitoring + konserwacja, konwojowanie) w budynkach użyteczności publicznej o minimalnej powierzchni całkowitej 3000m2.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty wypełniony i podpisany, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówieniu publicznym z art 22 ust 1 ustawy Pzp; oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. nr 50 poz 331 z póź. zm); dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę osób wyznaczonych do pełnienia funkcji w przypadku: a) śmierci, b) rozwiązania stosunku pracy, c) utraty uprawnień niezbędnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszego zamówienia, d) choroby powyżej 30 dni potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim, e) innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana osób będzie możliwa na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie: prawo do nie wyrażenia zgody na zmianę osób, których kwalifikacje są niższe niż osób wymienionych Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian zawartej umowy także w innych okolicznościach, a w szczególności w następujących sytuacjach: a) zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, b) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, c) zmiany dotyczące sposobu dokonywania rozliczeń w przypadku utworzenia Sądu Rejonowego w Zwoleniu w trakcie trwania umowy; d) zmiany wskutek wystąpienia innych okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w tym zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa), a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, e) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia za świadczenie usług ochrony Sądu Rejonowego w Kozienicach, w stosunku do treści umowy i oferty w sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy jednostka nadrzędna przekaże do dyspozycji Sądu Rejonowego w Kozienicach prześwietlarkę rentgenowską bagażu i zajdzie konieczność, by minimum jeden pracownik ochrony, wykonujący czynności w budynku Sądu Rejonowego w Kozienicach, posiadał aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony radiologicznej oraz aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy przy urządzeniach rentgenowskich, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 264 z późniejszymi zmianami). Podstawą określenia wynagrodzenia będzie przedłożona przez Wykonawcę i zweryfikowana przez Zamawiającego kalkulacja kosztów poniesionych przez Wykonawcę w celu zapewniania jednemu z pracowników w/w zaświadczeń, w celu realizacji przez niego czynności prześwietlania bagażu, z uwzględnieniem wpływu tych kosztów na wynagrodzenie Wykonawcy. Powyższe ewentualne zmiany zostaną wprowadzone aneksami i dokonane po przeprowadzeniu uzgodnień przez strony umowy, z wyjątkiem zmian, o których mowa w pkt 17.3 ppkt a) i b), które następują poprzez pisemne powiadomienie Zamawiającego i nie wymagają formy aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Kozienicach, ul. Konstytucji 3 Maja 22, 26-900 Kozienice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Kozienicach, ul. Konstytucji 3 Maja 22, 26-900 Kozienice, Biuro Podawcze, pokój nr 1, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.