Ogłoszenie z dnia 2010-10-20
Ruda Śląska: Inżynier Kontraktu dla Projektowania i Budowy Parku Wodnego - Pływackiego Kompleksu Sportowego - Rekreacyjnego w Dolinie Kłodnicy w Rudzie Śląskiej.
Numer ogłoszenia: 338788 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Park Wodny w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. Kłodnicka 97/4, 41-706 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 797 32 70, faks 32 797 32 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot, o którym mowa w art. 3 ust 1 pkt 3 ustawy pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier Kontraktu dla Projektowania i Budowy Parku Wodnego - Pływackiego Kompleksu Sportowego - Rekreacyjnego w Dolinie Kłodnicy w Rudzie Śląskiej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla Przedsięwzięcia w zakresie budowy pływackiego kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Kłodnickiej w Rudzie Śląskiej, realizowanego na podstawie Kontraktu Nr: PW-10/2009 zawartego z Generalnym Wykonawcą, z uwzględnieniem Warunków Kontraktowych dla Robót Inżynieryjno - Budowlanych Projektowanych przez Zamawiającego (4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008, (tłumaczenie 1. wydania FIDIC 1999 opublikowanego przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów - Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grontmij Polska sp. z o.o., ul. Zębicka 35, 60-164 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 360000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 384300,00
Oferta z najniższą ceną: 384300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 384300,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługę Inżyniera Kontraktu pełnił określony Wykonawca, z którym zawarta była umowa na czas określony. W przeprowadzonych kolejno 2 postępowaniach nie został wyłoniony inny Wykonawca - obydwa postępowania zostały prawomocnie unieważnione. Wobec powyższego dotychczasowemu Inżynierowi Kontraktu zaproponowano przedłużenie kontraktu na czas przeprowadzenia kolejnego postępowania i wyłonienia Wykonawcy. Inżynier odmówił jednak przedłużenia kontraktu na zaproponowany okres. Kontynuacja usługi była realnie zagrożona a Zamawiajacy nie może pozostać bez wsparcia Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji. Ze względu na charakter bieżących prac i związaną z nimi bezwzględną konieczność dokonywania odbiorów, nie można również zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia, gdyż wszelka zwłoka w udzieleniu zamówienia na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu spowoduje, iż termin wykonania kontraktu nie zostanie dochowany W zaistniałym stanie faktycznym zachodzi potrzeba natychmiastowego udzielenia - wykonania zamówienia, która nie wynikła z przyczyn leżacych po stronie Zamawiajacego ( konieczność uniewżnienia 2 postępowań a następnie brak zgody dotychczasowego Inżyniera na dalsze pełnienie funkcji czego Zamawijacy nie mógł przewidzieć). Stan faktyczny wyczeruje wyczerpuje przesłankę udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki określoną w art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp. Zamawiający korzystając z trybu z wolnej ręki udzielił zamówienia jedynie na okres 3 miesiecy tak aby w tym czasie przeprowadzic postępowanie w wybranym trybie konkurencyjnym.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup i dostawa odzieży i obuwia dla pracowników: Pakiet I Zakup i dostawa odzieży ochronnej dla pracowników medycznych Pakiet II Zakup i dostawa koszulek polo i spodni dla pracowników rehabilitacji Pakiet III Zakup i dostawa obuwia ochronnego
- Ustalenie przebiegu granic działek między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych a gruntami do nich przyległymi, sporządzenie podziału i projektu podziału oraz map do celów prawnych
- Stwierdzanie zgonów, ustalanie ich przyczyny oraz wystawianie kart zgonu osób zmarłych w granicach administracyjnych Miasta Ruda Śl. - zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Furgoła 9 w Rudzie Śląskiej w ramach Funduszu Odporności (GZM)
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH) DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 39 IM. BAJKOLANDII W RUDZIE ŚLĄSKIEJ PRZY ULICY SOKOLSKIEJ 6.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na kompleksowej weryfikacji dokumentacji projektowej (...) pn.: "Fabryka Pełna Życia -nowe centrum Dąbrowy Górniczej w rejonie ulic: Kościuszki, Kolejowej i Konopnickiej
- Wykonywanie czynności Inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego (...) wykonania (...) dokumentacji projektowej (...) w projekcie pn. ,,Utworzenie (...) centrum umiejętności (BCU) (...).
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy kontrakcie pn.: Rozbudowa ulic Wileńska, Mielczarskiego, Aleja Wojska Polskiego, Warmińska w Braniewie
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1765N, odcinek dr. woj. nr 600 - Dłużec - Piecki - etap I
- Budowa drogi w miejscowości Wałdówko oraz relacji Komierowo - Mała Klonia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.